"én a saját részemről nem szívesen vennék olyan járművet aminek a külsejével nem vagyok kibékülve"
Szerintem ezzel a többségünk így van. Épp ilyen indokból veszi valaki körlámpásat vagy éppen az újat.
Ízlésen kár vitatkozni, ezt már nagyon régen megmondták a bölcsek
Miután a hozzászólók 75% tetszik a gyári kipuff (én is Lájkolom :) de a csere alapja az volt, hogy a buta autósok is halljanak, ez pedig a gyárival nem tudom elérni, hacsak nem szétflexelem amit nem áll szándékomba) áruba bocsájtom azt.
Szóval, ha valaki szeretne egy gyári kipuffot '07- Darázsra, akkor várom a jelentkezését!
Az alaktrész leírása.:
- 0Km-s gyári kipufogó végdob hibátlan műszaki állapotban, ami minden károsanyagtól mentes :) és a formatervezése is csodálatra méltó :)
-ár megegyezés szerint
Tudom hogy semmi értelme de ha már ennyien leírátok akkor én is megteszem.
Csakis a 2007-2011 :)
A gyönyörű kipufogó, a tökéletes tank és hátsó rész, a karakteres darázsfej, ezek azok amik miatt nálam csakis a Hornet, és csakis ez a széria jött számításba.
nah. úgy látom szép lavinát indítottam el
Egyébként én úgy tudom a hornetet a faridom formája miatt keresztelték el, mert olyan mintha egy méhecske potroha lenne. az új verzióé nem ilyen. ott tényleg a tömegközéppontosítás a lényeg, a farát is lefelé ívelték ami számomra taszítóan fest. amúgy az új verzió a frissítésekkel biztos üti a régebbieket, aláírom. de ha nem lenne olyan eszeveszetten drága én akkor is maradnék a körlámpásnál. az új verzióban nekem csak a tank formája és a műszerfal tartalma az ami tetszik. én a saját részemről nem szívesen vennék olyan járművet aminek a külsejével nem vagyok kibékülve, és valahogy úgy gondolom hogy az új modellek sem inkább a külsejüknek köszönhetik népszerűségüket, sokkal inkább a névnek és technikai repertoárnak
Állat a kipufogód! A hurkatöltők nekem sem tetszenek,de egy Two Brothers-t azért szívesen látnék a gépen arany-karbon színben
Egyébként nálam a 2007-es a nyerő,természetesen arany színben és szorosan mögötte a 2005-2006-os.
szépen összeszedett sztori. két megjegyzés: az azért elismerésre méltó, hogy a pc41-es hornetbe nem egy pl 2003-as cbr600rr lebutított blokkot tettek bele, hanem egy teljesen új, a cbr-rel párhuzamosan fejlesztett motort... nézzétek meg pl a GSR750-est, jó ellenpélda...
másik a kipufogó: szubjektív dolog, de nekem nagyon tetszik a gyári kipuff mind formára, mind elhelyezésre. ráadásul a hangolása is remek, így eszembe sem jut lecserélni egy sportdobra.
a naked kategóriában szerintem mai napig a legjobban eltalált forma és a műszaki tartalom is toppon van.
Tökmind1. Aki Honda-t akar vásárolni, az azt vásárol, és azon belül ami tetszik, és amire pénze van!
Nekem a körlámpás motorrol rögtön egy márka ugrik be.: Ducati. Pont.
Kereskedésben dolgozom, és sohha nem értettem, hogy az értékesítő minek is van ott. Magamból kiindulva.: úgy indulok el vásárolni, és tudom, hogy mit és mennyiért szeretnék vásárolni. De elkanyarodtam a témától
Egyetértek Veled! Ez szubjektív. Kinek a pap, kinek a papné. Nekem tetszik például a 2005-2006-os verziós. Anno nézegettem is egyet, úgy volt, hogy olyan lesz, használtan. Aztán újonnan találtunk egy 2008-t. Eleinte nem tetszett de utána megszoktam a formáját.
Hozzáteszem nekem is jobban tetszik a kipufogó mint a hurkatöltő csövek. Sőt, én a végdob végét háromszög alakban ki is vágattam, így kicsit ércesebb hangja lett s széép is
Szerintem, induljunk ki abból, hogy a Hornet ugye lódarazsat jelent. Pici de erős. Ha az első lámpát oldalról megnézitek, én igenis belelátok egy kis darazsat. Az egymástól távoldó két csík teljesen arra hajaz. Sőt, szemből is a szűkülő orr rész is hasonlít a lódarázsra. Szerintem
Nekem a kedvencem a 2005-06-os verzió, mert én szeretem a kereklámpát Viszont a 2011-es az egybe fenekével és műszerfalával, na egy fene, egy sárgára beneveznék a megafonnal
T.B. cikk a Hornet pályafutásáról.:
A Honda Hornet története 1998-ban kezdődött. A CB600F Hornet modellel a Suzuki Bandit teremtette divathullám első taréjára igyekezett felkapaszkodni a Honda, és tette mindezt igen nagy sikerrel. Az első sorozat akkoriban még aggresszívnak számító, mindenféle sallangtól mentes formába a CBR600F 599 köbcentis, négyhengeres, vízhűtéses, 16 szelepes blokkját építették. Magasra húzott jobb oldali kipufogó, központi acél gerincváz, 41 mm-es hagyományos teleszkópvillák, központi rugóstag, alumínium lengővilla, háromküllős alumínium kerekek, dupla 296 mm-es első és egyetlen 220 mm-es hátsó tárcsafék jellemezte az akkoriban újdonságnak ható kis Hornetet.
2000-re jött az első frissítés. Bemutatkozott a fejidomos S változat és a motorblokk némi átalakításon esett át, plusz a gyújtást módosították a jobb középső és felső fordulatszám-tartománybeli teljesítmény érdekében. A legfontosabb változást viszont az első kerék 16 colosról 17-esre cserélése jelentette. A fékbetétek cseréjével jobb lett a fékhatás és a hátsó kerékagyban a gumicsillapítók cseréjével finomabb lett a váltás. 2002-ben az aranyszínű első féknyergek jelentették az egyetlen újdonságot.
A következő ráncfelvarrás 2003-ban volt esedékes. Ez tulajdonképpen a Hornet 600-as második generációjának tekinthető. A blokkot átdolgozták, kapott új karburátorokat, katalizátort és így már teljesítette az Euro2-es környezetvédelmi normákat. A futómű más beállításokkal sportosabb, feszesebb lett. Az ülést és az üzemanyagtankot átformázták, valamint kapott egy elektronikus műszerfalat, szép analóg kijelzőkkel. A dupla izzós első lámpa és az indításgátló jelentette a fontosabb változások utolsó elemeit.2005-ben ha nem is teljesen, de alaposan megújult a Hornet. Előre fordított teleszkópvillák kerültek követve a kor által diktált divatot. Szintén a divat okolható a sokak által kritizált részben LCD-kijelzős műszerfalért. Az első lámpa és a műszerfal fölé egy új mini-szélvédő került, és az ülés kétféle anyagból álló huzatot kapott. A vészvillogó rendszer kiépítése biztonsági szempontból igen hasznos.A motort alapjaitól kezdve tervezték újjá, új blokkot, vázat, külsőt kapott. A gyár szereti kihangsúlyozni, hogy a gép már nem is az egyszerű naked bike-ok szegmensébe, hanem a teljesítményorientált csupasz motorok közé számítandó, amolyan gyári streetfigther. Amin a Honda nem szeretett volna változtatni, az a motorozás igazi, önfeledt, könnyed és örömteli volta, amely a Hornet sorozatot 9 éves pályafutása alatt mindig is jellemezte. Talán ezért is olyan népszerű az új motorosok és a gyakorlottabb gépészek számára egyaránt. Ne feledjük a modellváltás környezetvédelmi indokát sem, a régi Hornet karburátoros motorja már nem tudta volna teljesíteni az Euro3-as normákat.Először is kellett egy új blokk. A 2007-es modellévre szintén megújult Honda CBR600RR jó alapnak ígérkezett. A vadonatúj sportblokkal párhuzamosan folyt a Hornet motorjának fejlesztése. A 600-as kategóriában ez lett az egyik legrövidebb, legkönnyebb és legkisebb erőmű, és csak ez az új blokk 5 kiló mínuszt jelentett az elődhöz viszonyítva. A blokkot természetesen a gyár PGM-FI benzinbefecskendező-rendszere táplálja. A szívótorok 40-ről 36 mm-esre csökkent, a kompressziót is visszavették két tizednyivel. Persze valamivel gyengébb, mint a 120 lovas CBR600RR, de a megmaradt 102 LE-vel is az egyik legerősebb kategóriában. Cserébe a középtartományban nyomatékosabb, és jobb teljesítményleadást élvezhetünk a Hornet gázkarját tekergetve.Az új modell vázfelépítése teljesen új. Továbbra is központi gerincváz alkotja az alapot, de már alumíniumból készül, speciális öntési eljárással. Ezzel nem csak könnyebb, hanem merevebb is lett. A váz a kormánynyaktól kezdve a blokk hátsó bekötési pontjáig húzódik, ahol a lengővilla csatlakozik hozzá. A blokk, mint központi teherviselő elem ül a vázban. A sportmotoroknál a könnyebb irányíthatóság kulcsa a tömegközpontosítás. A Hornet szintén keresztül ment ezen a tervezés során. A váz, a blokk és a kipufogórendszer mind olyan közel kerültek a tömegközépponthoz, amennyire csak lehetett. A távolabb eső alkatrészek súlyát csökkentették, hogy kisebb legyen tehetetlenségi hatásuk. Az eredmény: gyorsabb kanyarodás, egyszerűbb irányváltás.A kipufogó bizony sokak szemét szúrja, pontosabban a hátsó dob elvezetése, amely a motor alsó részén, a lábtartó mögött jobb oldalon lyukad ki. Egyrészt már jó pár modell (Kawasaki ER6, Suzuki GSX-R 600/750) ellőtte ezt a MotoGP-ből ismert megoldást. Másrészt a katalizátor miatt elég bumfordi lett a formája. Jól kereshetnek majd a tuningdobok gyártói. A megoldás technikai magyarázata szintén a tömegközpontosításban keresendő. A leömlők maguk igen szépen egyenesen jönnek le a négy hengertől. A csövek a katalizátort tartalmazó főgyűjtőben találkoznak, amelyet a blokk bal alsó részén próbálták meg elrejteni, több-kevesebb sikerrel
Én azon az állásponton vagyok, hogy ha nincs az első, a mostani sem lenne....plussz a gyártók húzzák egymás után a másikat. Nekem a GSR kicsit hajaz a Hornet-re....vagy fordítva (Tojás-Tyúk effektus)
na, erről beszéltem... amit leírtál... a sajátod tetszik a legjobban, (szubjektív) akkor minek kérdezed? mindenkinek valószínű a sajátja tetszik évjárattól függően (lehet a másé is tetszik csak objektív akadályok miatt nem az van neki).
Amikor vettem az enyémet, mivel a kikötés az új motor volt, így nekem pl eszembe se jutott a körlámpásat nézegetni, ami attól még szép.
Nekem pl. pont a kipuff tetszik rajta, azért nincs is rajta másik végdob, mert így tetszik. A műszeregységen van az gyári "szélterelő", na enélkül nekem sem tetszik egyébként.
Azt viszont nem értem, hogy miért gondolod, nem is hornet.
Tudnál olyan típusjegyeket, vagy akármit, mondani, hogy mitől Hornet a hornet?!
Sztem, ha a gyártó így határozta meg, hogy az az utód, a jövő, akkor az és ennyi.
nekem az utolsó verzió van a régiből. 2006os aranyszínű. valahogy az újnak szerintem csak a neve hornet. nem szép a faridom, buta a dob rajta, a műszerfal olyan mintha rácsináltak volna a lámpára, egyszerűen képtelen vagyok kibékülni az egésszel. értem én hogy tömegközpontosítás meg minden a biztonságosabb és könnyebb kezelhetőségért de biztos jó ötlet a külső szépségeket feláldozni a motor képességeiért? nekem valahogy a körlámpás verzió a nyerő.
mondjuk a CB1000-esnek a műszerfala az zseniális.
ez teljesen szubjektív.
ha engem kérdezel, akkor igen, az új szebb.
én csak pc41-eseket nézegettem, amikor vásárlás előtt voltam, mert sokkal szebbnek, arányosabbnak tartom a formatervet.
a frissített (2011- ) viszont már kevésbé tetszik. Sem az új lámpa, sem az új műszerfal nem jön be. Kicsit csúnyább lett...
Vagyis a 2007-2010 között gyártottak a legszebbek szerintem.
Színre pedig a fehér és a fekete.
Enyém fehér 2008-as.
üdv
Szerintem ezzel a többségünk így van. Épp ilyen indokból veszi valaki körlámpásat vagy éppen az újat.
Ízlésen kár vitatkozni, ezt már nagyon régen megmondták a bölcsek