Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"én a saját részemről nem szívesen vennék olyan járművet aminek a külsejével nem vagyok kibékülve"

Szerintem ezzel a többségünk így van. Épp ilyen indokból veszi valaki körlámpásat vagy éppen az újat.
Ízlésen kár vitatkozni, ezt már nagyon régen megmondták a bölcsek
Szép Reggelt!

Miután a hozzászólók 75% tetszik a gyári kipuff (én is Lájkolom :) de a csere alapja az volt, hogy a buta autósok is halljanak, ez pedig a gyárival nem tudom elérni, hacsak nem szétflexelem amit nem áll szándékomba) áruba bocsájtom azt.
Szóval, ha valaki szeretne egy gyári kipuffot '07- Darázsra, akkor várom a jelentkezését!
Az alaktrész leírása.:
- 0Km-s gyári kipufogó végdob hibátlan műszaki állapotban, ami minden károsanyagtól mentes :) és a formatervezése is csodálatra méltó :)
-ár megegyezés szerint
Tudom hogy semmi értelme de ha már ennyien leírátok akkor én is megteszem.
Csakis a 2007-2011 :)
A gyönyörű kipufogó, a tökéletes tank és hátsó rész, a karakteres darázsfej, ezek azok amik miatt nálam csakis a Hornet, és csakis ez a széria jött számításba.
nah. úgy látom szép lavinát indítottam el
Egyébként én úgy tudom a hornetet a faridom formája miatt keresztelték el, mert olyan mintha egy méhecske potroha lenne. az új verzióé nem ilyen. ott tényleg a tömegközéppontosítás a lényeg, a farát is lefelé ívelték ami számomra taszítóan fest. amúgy az új verzió a frissítésekkel biztos üti a régebbieket, aláírom. de ha nem lenne olyan eszeveszetten drága én akkor is maradnék a körlámpásnál. az új verzióban nekem csak a tank formája és a műszerfal tartalma az ami tetszik. én a saját részemről nem szívesen vennék olyan járművet aminek a külsejével nem vagyok kibékülve, és valahogy úgy gondolom hogy az új modellek sem inkább a külsejüknek köszönhetik népszerűségüket, sokkal inkább a névnek és technikai repertoárnak
Állat a kipufogód! A hurkatöltők nekem sem tetszenek,de egy Two Brothers-t azért szívesen látnék a gépen arany-karbon színben
Egyébként nálam a 2007-es a nyerő,természetesen arany színben és szorosan mögötte a 2005-2006-os.
szépen összeszedett sztori. két megjegyzés: az azért elismerésre méltó, hogy a pc41-es hornetbe nem egy pl 2003-as cbr600rr lebutított blokkot tettek bele, hanem egy teljesen új, a cbr-rel párhuzamosan fejlesztett motort... nézzétek meg pl a GSR750-est, jó ellenpélda...
másik a kipufogó: szubjektív dolog, de nekem nagyon tetszik a gyári kipuff mind formára, mind elhelyezésre. ráadásul a hangolása is remek, így eszembe sem jut lecserélni egy sportdobra.
a naked kategóriában szerintem mai napig a legjobban eltalált forma és a műszaki tartalom is toppon van.
húú... meghallgatnám egyszer, hogy milyen hangja van! Brutálul néz ki!
Sztem nem az. Szóval ez az eszmecsere is hasonlít az örök kérdéshez: dízel vs benzin.
Tökmind1. Aki Honda-t akar vásárolni, az azt vásárol, és azon belül ami tetszik, és amire pénze van!
Nekem a körlámpás motorrol rögtön egy márka ugrik be.: Ducati. Pont.
Kereskedésben dolgozom, és sohha nem értettem, hogy az értékesítő minek is van ott. Magamból kiindulva.: úgy indulok el vásárolni, és tudom, hogy mit és mennyiért szeretnék vásárolni. De elkanyarodtam a témától
Akkor módosítanék. A Hornet pályafutása 1996-ban kezdődött a 250-essel. Ámen
santakukac:
a fűgyüjtő kifejezést kerestem, de soha nem jött a nyelvemre..
találó....
Nagyon tetszett az összefoglaló.
Egyetértek Veled! Ez szubjektív. Kinek a pap, kinek a papné. Nekem tetszik például a 2005-2006-os verziós. Anno nézegettem is egyet, úgy volt, hogy olyan lesz, használtan. Aztán újonnan találtunk egy 2008-t. Eleinte nem tetszett de utána megszoktam a formáját.
Hozzáteszem nekem is jobban tetszik a kipufogó mint a hurkatöltő csövek. Sőt, én a végdob végét háromszög alakban ki is vágattam, így kicsit ércesebb hangja lett s széép is

Szerintem, induljunk ki abból, hogy a Hornet ugye lódarazsat jelent. Pici de erős. Ha az első lámpát oldalról megnézitek, én igenis belelátok egy kis darazsat. Az egymástól távoldó két csík teljesen arra hajaz. Sőt, szemből is a szűkülő orr rész is hasonlít a lódarázsra. Szerintem
Hogy tetszik az új logo ?
Nekem a kedvencem a 2005-06-os verzió, mert én szeretem a kereklámpát Viszont a 2011-es az egybe fenekével és műszerfalával, na egy fene, egy sárgára beneveznék a megafonnal
T.B. cikk a Hornet pályafutásáról.:
A Honda Hornet története 1998-ban kezdődött. A CB600F Hornet modellel a Suzuki Bandit teremtette divathullám első taréjára igyekezett felkapaszkodni a Honda, és tette mindezt igen nagy sikerrel. Az első sorozat akkoriban még aggresszívnak számító, mindenféle sallangtól mentes formába a CBR600F 599 köbcentis, négyhengeres, vízhűtéses, 16 szelepes blokkját építették. Magasra húzott jobb oldali kipufogó, központi acél gerincváz, 41 mm-es hagyományos teleszkópvillák, központi rugóstag, alumínium lengővilla, háromküllős alumínium kerekek, dupla 296 mm-es első és egyetlen 220 mm-es hátsó tárcsafék jellemezte az akkoriban újdonságnak ható kis Hornetet.
2000-re jött az első frissítés. Bemutatkozott a fejidomos S változat és a motorblokk némi átalakításon esett át, plusz a gyújtást módosították a jobb középső és felső fordulatszám-tartománybeli teljesítmény érdekében. A legfontosabb változást viszont az első kerék 16 colosról 17-esre cserélése jelentette. A fékbetétek cseréjével jobb lett a fékhatás és a hátsó kerékagyban a gumicsillapítók cseréjével finomabb lett a váltás. 2002-ben az aranyszínű első féknyergek jelentették az egyetlen újdonságot.
A következő ráncfelvarrás 2003-ban volt esedékes. Ez tulajdonképpen a Hornet 600-as második generációjának tekinthető. A blokkot átdolgozták, kapott új karburátorokat, katalizátort és így már teljesítette az Euro2-es környezetvédelmi normákat. A futómű más beállításokkal sportosabb, feszesebb lett. Az ülést és az üzemanyagtankot átformázták, valamint kapott egy elektronikus műszerfalat, szép analóg kijelzőkkel. A dupla izzós első lámpa és az indításgátló jelentette a fontosabb változások utolsó elemeit.2005-ben ha nem is teljesen, de alaposan megújult a Hornet. Előre fordított teleszkópvillák kerültek követve a kor által diktált divatot. Szintén a divat okolható a sokak által kritizált részben LCD-kijelzős műszerfalért. Az első lámpa és a műszerfal fölé egy új mini-szélvédő került, és az ülés kétféle anyagból álló huzatot kapott. A vészvillogó rendszer kiépítése biztonsági szempontból igen hasznos.A motort alapjaitól kezdve tervezték újjá, új blokkot, vázat, külsőt kapott. A gyár szereti kihangsúlyozni, hogy a gép már nem is az egyszerű naked bike-ok szegmensébe, hanem a teljesítményorientált csupasz motorok közé számítandó, amolyan gyári streetfigther. Amin a Honda nem szeretett volna változtatni, az a motorozás igazi, önfeledt, könnyed és örömteli volta, amely a Hornet sorozatot 9 éves pályafutása alatt mindig is jellemezte. Talán ezért is olyan népszerű az új motorosok és a gyakorlottabb gépészek számára egyaránt. Ne feledjük a modellváltás környezetvédelmi indokát sem, a régi Hornet karburátoros motorja már nem tudta volna teljesíteni az Euro3-as normákat.Először is kellett egy új blokk. A 2007-es modellévre szintén megújult Honda CBR600RR jó alapnak ígérkezett. A vadonatúj sportblokkal párhuzamosan folyt a Hornet motorjának fejlesztése. A 600-as kategóriában ez lett az egyik legrövidebb, legkönnyebb és legkisebb erőmű, és csak ez az új blokk 5 kiló mínuszt jelentett az elődhöz viszonyítva. A blokkot természetesen a gyár PGM-FI benzinbefecskendező-rendszere táplálja. A szívótorok 40-ről 36 mm-esre csökkent, a kompressziót is visszavették két tizednyivel. Persze valamivel gyengébb, mint a 120 lovas CBR600RR, de a megmaradt 102 LE-vel is az egyik legerősebb kategóriában. Cserébe a középtartományban nyomatékosabb, és jobb teljesítményleadást élvezhetünk a Hornet gázkarját tekergetve.Az új modell vázfelépítése teljesen új. Továbbra is központi gerincváz alkotja az alapot, de már alumíniumból készül, speciális öntési eljárással. Ezzel nem csak könnyebb, hanem merevebb is lett. A váz a kormánynyaktól kezdve a blokk hátsó bekötési pontjáig húzódik, ahol a lengővilla csatlakozik hozzá. A blokk, mint központi teherviselő elem ül a vázban. A sportmotoroknál a könnyebb irányíthatóság kulcsa a tömegközpontosítás. A Hornet szintén keresztül ment ezen a tervezés során. A váz, a blokk és a kipufogórendszer mind olyan közel kerültek a tömegközépponthoz, amennyire csak lehetett. A távolabb eső alkatrészek súlyát csökkentették, hogy kisebb legyen tehetetlenségi hatásuk. Az eredmény: gyorsabb kanyarodás, egyszerűbb irányváltás.A kipufogó bizony sokak szemét szúrja, pontosabban a hátsó dob elvezetése, amely a motor alsó részén, a lábtartó mögött jobb oldalon lyukad ki. Egyrészt már jó pár modell (Kawasaki ER6, Suzuki GSX-R 600/750) ellőtte ezt a MotoGP-ből ismert megoldást. Másrészt a katalizátor miatt elég bumfordi lett a formája. Jól kereshetnek majd a tuningdobok gyártói. A megoldás technikai magyarázata szintén a tömegközpontosításban keresendő. A leömlők maguk igen szépen egyenesen jönnek le a négy hengertől. A csövek a katalizátort tartalmazó főgyűjtőben találkoznak, amelyet a blokk bal alsó részén próbálták meg elrejteni, több-kevesebb sikerrel
Én azon az állásponton vagyok, hogy ha nincs az első, a mostani sem lenne....plussz a gyártók húzzák egymás után a másikat. Nekem a GSR kicsit hajaz a Hornet-re....vagy fordítva (Tojás-Tyúk effektus)
Nekem a 2000-2006. modellek tetszenek. Azoknak olyan egyedieknek néznek ki nekem. 2007 modelltől nekem már egy kicsit futurisztikusnak tűnik.
tudnék. pl faridom...
na, erről beszéltem... amit leírtál... a sajátod tetszik a legjobban, (szubjektív) akkor minek kérdezed? mindenkinek valószínű a sajátja tetszik évjárattól függően (lehet a másé is tetszik csak objektív akadályok miatt nem az van neki).
Amikor vettem az enyémet, mivel a kikötés az új motor volt, így nekem pl eszembe se jutott a körlámpásat nézegetni, ami attól még szép.
Nekem pl. pont a kipuff tetszik rajta, azért nincs is rajta másik végdob, mert így tetszik. A műszeregységen van az gyári "szélterelő", na enélkül nekem sem tetszik egyébként.

Azt viszont nem értem, hogy miért gondolod, nem is hornet.
Tudnál olyan típusjegyeket, vagy akármit, mondani, hogy mitől Hornet a hornet?!
Sztem, ha a gyártó így határozta meg, hogy az az utód, a jövő, akkor az és ennyi.
nekem az utolsó verzió van a régiből. 2006os aranyszínű. valahogy az újnak szerintem csak a neve hornet. nem szép a faridom, buta a dob rajta, a műszerfal olyan mintha rácsináltak volna a lámpára, egyszerűen képtelen vagyok kibékülni az egésszel. értem én hogy tömegközpontosítás meg minden a biztonságosabb és könnyebb kezelhetőségért de biztos jó ötlet a külső szépségeket feláldozni a motor képességeiért? nekem valahogy a körlámpás verzió a nyerő.
mondjuk a CB1000-esnek a műszerfala az zseniális.
Üdv. dz69,

Érdekelne a TK711, ha még megvan. Hogy tudnánk értekezni erről? :-)
Előre is kösz szépen.
z.
hello mindenkinek azt szeretnem kerdezni nem tud valaki egy hornet 900-ra elso sarvedot?ha valaki tudna eggyet kerem itt jelezze koszi.
ez teljesen szubjektív.
ha engem kérdezel, akkor igen, az új szebb.
én csak pc41-eseket nézegettem, amikor vásárlás előtt voltam, mert sokkal szebbnek, arányosabbnak tartom a formatervet.
a frissített (2011- ) viszont már kevésbé tetszik. Sem az új lámpa, sem az új műszerfal nem jön be. Kicsit csúnyább lett...
Vagyis a 2007-2010 között gyártottak a legszebbek szerintem.
Színre pedig a fehér és a fekete.
Enyém fehér 2008-as.
üdv
na, ennél szubjektívebb megítélés alá eső kérdést fel sem tehettél volna
kinek a pap kinek a ministráns fiú

nekem pl az újnál (2011) nem tetszik a digit ford.szám mérő, de ezt elmondhatom az összes digit fordszám. mérőre, legyen az bármilyen motoron
Szevasztok. Szerintetek az új, 2007től gyártott Hornet szebb mint elődje?
Nekem tud ajánlani valaki láncszettet, persze a gyárin kívül, és kicsit módosított lánckerekekkel?