Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dettó, csak egy kicsit hamarabb szabadulok....

És nagy grat a motorodhoz! Igazán szép! Egy kérdés.: a faridomon lévő CB600R matricicát honnan lőtted? Vagy nem is cica, hanem fújt irat?
Rohadtul elmennék, kedvem is van hozzá, nincs a világ végén, csak 2012.03.31-ig kivagyok ideiglenesen.
Motoros talira? Na neee.... vagy motorral, vagy sehogy


Autó?
2012-03-21 az első nap, mikor bünti nélkül kirepülhetek a darázzsal
Ez majdnem olyan szép, mint a sárga. Kormány, karok, tükrök, Akra és tökéletes

Amúgy nekem a régivágású 2005-06-os a kedvenc, főleg a fekete, s az arany teló miatt jobban bejön az arany felni és kiegészítők, mint a piros
De szép ez a Hornet... Ez a matt festék, s az arany felni elég ütős
Semmi baj hogy nem reagáltál,én is szeretem a mocim mondjuk én inkább autos vagyok arra már nem keveset költöttem amit meg tudsz nézni a fotoim között.

Első a kocsi,második a moci sajnos kettőt egyszerre nem tudom tunigolni a fizetésem miatt pedig csinálnám szívesen az tutti.

Kis kocsimon még most is fog változni egy két dolog meg március vége fele megy ki a Tuning showra .
Asszem maradok a fék/kuplungkar, kormánycső, és kipu újításnál. Így leírva is sok, pláne a mai árak tekintetébe A benyáról nem kívánok nyilatkozni
(a kép milano-ban készült a kiállításon. kicsit másképp néz ki szerintem.....)
Na jól van Habár egy hupikék felnin is gondolkozom
Ugyan azt néztük.....tényleg nem az igazi....olyan Győzikés, már csak a zebracsíkok hiányoznak rólla
Teljesen egyetértek Veled! Viszont itt van pár kép a BikePics jóvoltából. Szép-szép, nem mondom, de valahogy nekem nem az igazi.
Kehet, ez nállam valami aberráció, de elmesélem.....

Fekete a motor....aranyszínű a telószár, aranyszínű a féknyereg elől-hátul..... a mentoromnak köszönhetően már lesz rajta aranyszínű fékkar....nekem ebből az következik, hogy a felni, ha cserélve lenne, akkor aranyszínű lenne.....így teljes az összhang nekem....a fehér kilógna a sorból.....

De nem fér hozzá kétség, ütős ez a fehér felni!
Na akkor ezt figyuszd BikePics-en találtam. Nekem is az arany volt az első gondolatom, de nem tetszenek annyira. Viszont ez a fehér, egy fekete színű fényvisszaverős vékony felnicsíkkal...ütős lenne
nekem a 2011 hornet matt fekete verzióból az aranyszínűre festett felni dobogtatja meg....
Én is kapom mindenfelől, minek költesz rá annyit, miért nem jó így?! Valahogy mindig jár az agyam, hogy nézne ki jobban Mostani agymenésem a hófehér felni, amit ha minden összejön 2 héten belül meg is csináltatok Egyébként meg motorra nem sajnálom a pénzt
Bocs, hogy nem reagáltam rá.....az Akra vélhetően megmarad, sokba került ahhoz, hogy most túladjak rajta...plussz már be is van járatva Egyszóval kifejezve.: megfizethetetlen

Épp ma kaptam fejmosást a mentoromtól (remélem olvassa soraim, és rotyog az agyvize hogy megemlítem) hogy mi a mit variálok má' annyit a darazsammal
Csáo kiváncsi leszek majd a hangjára,és amint már kérdeztem mi lesz az akra sorsa?

nem adod el?
ÜDV!

Motoros túrát szervezünk 2012.04.07. (szombat tavaszi szünet)

találkozó du., 01:00 Budapest IV.ker. Váci út Andretti (motoros vendéglő)
Uticél.: Budapest----Szekszárd----Orfű (összesen 2x 250 km)

Indulás 01:30 nyugodt tempóban Szekszárdig, ott csatlakoznak a Szekszárdi Motorosok, majd felfedezve a borváros szépségeit (kilátó stb....), elindulunk Orfűre.
A cél egy jó hangulatú, vidám, felhőtlen motorozás, lehetőség adódik új cimborák megismerésére, és erősíteni a motoros társadalom hagyományait.
Bárki jelentkezhet, akinek motorkerékpárja legalább 90-100 km/h átlagsebességre képes.
2 évvel ezelőtt is megrendeztük ezt a találkozót Szekszárdon, akkor 25 fő Szekszárd és környéki motoros volt jelen.
Orfűn megérkezésünket követően egy helyi fogadóban kiadós lakoma vár minden résztvevőt.
Amennyiben a közlekedési viszonyok, illetve a létszám, valamint a motorosok biztonsága indokolja intézek rendőri felvezetést is.
A jelentkezési határidő Márc 15, összege 2000 ft
Akit érdekel az jelezzen emailban, vagy kérdezzen fórumon bátran.
További szép napot!
Ja..., akkor félreértettem. Vastagabb azt arra értetted, hogy anyagában vastagabb, én pedig arra, hogy nagyobb lett valamivel a dob kerülete.
nem, csak a kikandikáló cső külső átmérőjénél nyitnám ki
Az kicist durva lenne. Kompletten nem szertném kasztrálni, csak picit hangosabbra venni ha lehet. Alapból elég villanymotor hangja van, egy kis dörmogést kéne csak rátenni.

A levágásra a komplett végét gondoltad, még a körpalást résznél?
Baxki, ha ezt kiheréled, lehet venned kéne zajszűrős füldugókat, mert meg fogsz zavarodni a hangorkántól
Nademost komolyan.: lehet a végénél kezdeném a nyitást, apró furattal, madj azt körbevágni....megnyílik a vége. és ott be tudsz nyúlni a bélésébe... ált. a belső csövet egy fül tartja pontheggel...azt leütöd egy hosszú vágóval.....a végét vagy bevakoltatod egy lemezzel, hogy ne tátongjon rajta egy feketejuk méretű valami, vagy úgy hagyod szerintem...