ebben is van vmi..haver hornetjén a lámpatest belülről volt összenyalva, csak abból látszott, hogy törött volt...gáz ez így venni , én soha nem vennék külföldi vasat...nem is olcsóbb és mennyi rizikó van vele ...mivan ha lopott és a vmi osztrák, szlovák stb zsaru fog majd meg 1-2 év múlva, hogy a vas lopott és keresik...
komolyan nem találtál ennyi ideje?..omg...Hornet klubbos Süti, kb egy évig hírdette a 900!-as Hornetjét Akra rendszerrel!+dynojettel+színes felnikkel+csomó plussz cuccal kb 1.1 körül...de ebben a gépben cc +500k cucc volt +900!-as...
sztem nézz be a HHK(hungarian hornet klub) honlapjára és érdeklődj..lehet van eladó ismert! vas...
Hát ha az lámpakarika meg van húzva, akár még csiszicsuszi is lehetett. Enyémen is zúzott és karcos is a gyári kipu, ugyanazon az oldalon.
Nagyon jól nézd meg minden esetre
Sok sikert hozzá! Én kezdeném 730-740ezerért, s ha hajlik arra, hogy alkudozzatok, akkor megállhattok 760-770 között Alkudozni vevő oldalról -10%tól érdemes. Nekem ezt mondták "Fékek jók, lánc jó" Majd élőben meg kiderül, hogy amire az eladó gondol, hogy jó, az Nálad már csereérett Várjuk a beszámolót!
holnap megyek megnézni a gépet,nem 800-ért akarom elhozni én se, bepróbálok 760-770e ft.
Már 6-7 hónapja gyötröm a netet hornet-tek után, volt 1-2 amit érdemes lett volna megvenni,de akkor nem volt meg a pénz.
A mostani gépek közül ez a legjobb sztem ár/érték alapján amik a használtautón van fenn. Olyan gépet se akarok amit 600e-ért árulnak 2005-06 évj,amire rá kell költeni egy halom pénzt,abban már volt részem inkább adok érte egy kicsit több pénzt de legyen fasza a gép!
Van fenn még egy gép amin akra kipuff van 830e ft-ot kér érte, külföldi papíros az is, és nem igazán akar engedni belőle.
A gyári kipufogó tényleg szar,de talán nem egy tuninmájszteré volt a gép.Kérdeztem az eladót,karc,horpadás nincs,fékek jók,lánc lánckerék jó,annyi,hogy az alu konzol van kicsit meghúzva az első lámpán,hűtő nincs deformálva,leütve.más hiba nincs rajta elvileg.
Egyet értek, kivéve a leömlős dologgal. Ez enyémben van 11ezer km, rendszeres karbantartom, vigyázom rá. De a leömlők csúnyák. Néha elkapott az eső, s a por+víz keverék nem tesz nekik jót. Valahol a sportmotoron olvastam, hogy (talán CIFfel?) le lehet őket sikálni. Még nem volt időm nekiállni, mert az első üzemmeleg motor + víz + pornál ugyanígy fog kinézni. Élőben kell látni, összességében a motort
Én szintén voltam náluk motort nézni még tavaly ősszel. Hát, nem vennék nyugodt szívvel onnan motort. Aránytalanul drágán adják az állapotukhoz képest a motorokat arról nem is beszélve, hogy kint tartják őket a szabad ég alatt összezsúfolva.
leömlők állapota alapján többnek tűnik az mint 10K km...nézd meg a láncot és hogy volt e már állítva és mennyit...mivel nincs rajta tükör(és nem pályamotor :D) , nézd meg a kormányt, kormánycsapágyat + tank élét+farokidom szélső részét, mert ha a vas dőlt, azt tuti odakoppintotta...nézd a fényezést, hogy egyforma kopott e mindenhol...pilot road az eredeti gumi, ez nem az...kipuff is eredeti "szar" rajta...sztem ha nem enged belőle , én tuti nem venném meg...ennél jobbat is láttam már fent MO-i papírokkal, akra kipuffal stb...
A fékek rögzítő csavarjain nem lehet nyoma a szerelésnek.(ha valós a km) Első teleszkóp tetején a csavar mennyire van meggyalázva,fékolaj tartály csavarjai.Az ülést levéve tudod ellenőrizni az elemek voltak e javítva,váznyúlvány.A vázon összes hegesztési varrat.Elöl a kormánycsapágy.(állítólag be tud ázni,ettől szorulhat)
fekeknel erdemes megnezni hogy van e valla a tarcsaknak, ill. mekkora, lancfeszesseg, es kopas ellenorzes, labtartok kopasa, kipu leomlok szine. Ha esetleg nem ismerned ajanlom olvasasra ezt : http://shox.hu/content/haszn%C...
A 10.000 km-t én is nehezen hiszem el, mégis mit nézzek a gépen ami
végett kibukik a 10e km, fékeknek milyen állapotúnak kell lenni kb?
A gumi nem gyári, az kilőve. 10e km után láncon kell húzni, max a csavaron látszana az állítás nyoma.. Hirdet egy kék gépet is, azon a gumi gyárinak tűnik,mind a kettőt kipróbálom,legalább lesz összehasonlítási alap. Markolatok kopása?
Az a baj,hogy eddig én cross motoroztam, azon tudom mit kell nézni (de meg is untam a szerelését rendesen).
Egy biztos mindegyik gépen tekergetik az órát,mert nagyon furcsa a 22-25.000 km-es határ...
most nezem hogy ez melyik elado, en is voltam nala leutaztam pestrol, rendes volt mert vasarnap a kedvemert kijott, de amint erezte hogy nem fogom most azonnal megvenni, meg kozoltem hogy a gumi 8 eves eleg regi, es nem mukodik a benzin szint jelzo (masik motoron nem ezen) egybol en voltam a pesti okoskodo bunko, szo szerint. A motor nem tudom milyen, de az eladorol meg van a velemenyem.
sztem nézz be a HHK(hungarian hornet klub) honlapjára és érdeklődj..lehet van eladó ismert! vas...
sok sikert
3/
Nagyon jól nézd meg minden esetre
kösz mindenkinek a hozzászólást...
holnap írok a fejleményekről...
Már 6-7 hónapja gyötröm a netet hornet-tek után, volt 1-2 amit érdemes lett volna megvenni,de akkor nem volt meg a pénz.
A mostani gépek közül ez a legjobb sztem ár/érték alapján amik a használtautón van fenn. Olyan gépet se akarok amit 600e-ért árulnak 2005-06 évj,amire rá kell költeni egy halom pénzt,abban már volt részem inkább adok érte egy kicsit több pénzt de legyen fasza a gép!
Van fenn még egy gép amin akra kipuff van 830e ft-ot kér érte, külföldi papíros az is, és nem igazán akar engedni belőle.
A gyári kipufogó tényleg szar,de talán nem egy tuninmájszteré volt a gép.Kérdeztem az eladót,karc,horpadás nincs,fékek jók,lánc lánckerék jó,annyi,hogy az alu konzol van kicsit meghúzva az első lámpán,hűtő nincs deformálva,leütve.más hiba nincs rajta elvileg.
Holnap minden kiderül,majd írok a fejleményekről.
leömlők állapota alapján többnek tűnik az mint 10K km...nézd meg a láncot és hogy volt e már állítva és mennyit...mivel nincs rajta tükör(és nem pályamotor :D) , nézd meg a kormányt, kormánycsapágyat + tank élét+farokidom szélső részét, mert ha a vas dőlt, azt tuti odakoppintotta...nézd a fényezést, hogy egyforma kopott e mindenhol...pilot road az eredeti gumi, ez nem az...kipuff is eredeti "szar" rajta...sztem ha nem enged belőle , én tuti nem venném meg...ennél jobbat is láttam már fent MO-i papírokkal, akra kipuffal stb...
A képek alapján egyébként szerintem egyben van a moci.
Az ülés egyszerűen levehető?
végett kibukik a 10e km, fékeknek milyen állapotúnak kell lenni kb?
A gumi nem gyári, az kilőve. 10e km után láncon kell húzni, max a csavaron látszana az állítás nyoma.. Hirdet egy kék gépet is, azon a gumi gyárinak tűnik,mind a kettőt kipróbálom,legalább lesz összehasonlítási alap. Markolatok kopása?
Az a baj,hogy eddig én cross motoroztam, azon tudom mit kell nézni (de meg is untam a szerelését rendesen).
Egy biztos mindegyik gépen tekergetik az órát,mert nagyon furcsa a 22-25.000 km-es határ...
Ha esetleg érdekel valakit! BODIS dob 60 mm.-es kezdővel., GSX-R (K6, K7) titán összekötővel, vagy külön is.
Abszolút brutál, és vadi új.