Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fék- és kuplungkar cseréjének mi a gyakorlati elonye?

Szegény kutya is milyen szomoru hogy le van téve a motor :)
Ma én is rápillantottam a darázsra.
Köszike, de ez itt egy motoros fórum
Szép kutyus
Igen-igen. Van még egy raklap cucc, amire elkölthetjük a jó erős magyar forintunkat :) Én személy szerint a fékek felokosítása (fémfékcső, fék/kuplungkar) és az első-hátsó lánckerék cserén töröm a fejem , de ezek lehet hogy csak az elvonás tünetei, ami téli időszakban támad rám, és tavasszal, mikor már motorozható az idő, pontra nem fog foglalkoztatni az elöl 1el karcsúbb, hátúl 2vel dagibb lánckerék . Csak már lenne március vége.....
pl relé.....
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))) ez jó :)
Az enyém is olyan hogy villog :)
Szerintetek mi baja lehet az indexemnek ha néha megy néha meg nem?
Nekem is csak azért van plexi a mocin mert ingyen adták hozzá.
Dizájnka jó de sok haszna azon kívül szerintem sincs, hogy napos időben is látom a műszerfalat.
Találtam pár fórumot ahol tapasztalatokról beszéltek, és igazán senki se volt elégedett ezekkel a plexikkel, sőt, a többség levette.
Eleve nem azért vettem naked motort hogy aulópályán 200-zal húzzam neki, maradok a Balaton körbegurulós, hegyi utas túráknál, ott pedig nem hiányzik.
Azt hiszem jegelem a témát, én is másra fogom elkölteni ezt az összeget.
Nekem teljesen bevált! 2007 óta csak metszett szlikket használok,
Eszem ágában sincs 65.000Ft-okat kiadni egy garnitúrára. Az igaz, hogy fele annyit megy el de ha a dupla gumiszerelést is bele számolom messze elmarad a fent említett től. Negatívum: esőbe több mint szar! Bridgestone Racing Batlax.
Most ezzel megfogtál...nem tudom
De majd megnézem és válaszolni fogok.
üdv
szia! neked milyen tipus van fent elöl,mert több fajta van a piacon,vagy milyen volna jobb?
Gumimaci:
Nekem az van fent, de csak elöl.
Azért próbáltam ki én is mert azt mondták róla, hogy gyorsan kopó eszköz, de verhetetlen. Ez így is van, de csakis száraz meleg időben.
Ha vizes az út akkor akkor a visszájára fordul...bár csukló kérdése.
Nálam még soha nem csúszott meg
A rendőrök nem szeretik.......
üdv
sziasztok! mi a véleményetek a vägott Slickek-röl? érdemes a gondolattal foglalkozni ha gumit akarok venni a mocira?
hmmmm....nos...én már azóta gondolkozom a plexi megvásárlásán, mióta megvan a motor, de sok pro és sok kontra miatt még a mai napig nem vásároltam meg. Plussz adalék az ára is, de ez mind1. Véleményem szerint sokat nem dob a szélvédelmen egy ilyen plekó, de egyedivé tudod varázsolni vele a szemed fényét Nekem mióta megvan a darázs, 1X lett volna "haszna", mikor Bp-Mc-Bp távot futottam az M3-on. Olyat is hallottam a gyári plexi-ről, hogy bizonyos körülmények között recseg-ropog....na köszi, én ezért tuti nem fúrom szét a műszeregység hátsó felét... Meghagyom a manit más accessori-ra, fékkarokra, fémfékcsövekre, és még sorolhatnám a sok csecse-becsét
Igen, az Givi. Az az egy dolog aggaszt ezzel kapcsolatban hogy annak a lyuknak nincs-e valami nem kívánatos mellékhatása nagyobb sebességnél.
Szerintem az Givi tartozék, amit te írsz....asszem...
A Honda oldalán ezt találtam: http://www.hondaofbournemouth....
Hm. Nem az a gyári, ami ilyen lukas és a műszerfal köré megy?
Na igen, ezért kérdeztem hogy érdemes-e bármennyi pénzt kiadni ezért a plexiért, mert sokat nem hiszem hogy számít a műszerhez képest.
Akkor inkább már egy nagyobb, de az meg nem annyira szép.
Meg eleve érdemes-e, autópályára nem szándékozom gyakran menni, ha túrázok akkor is inkább a kisebb utak jönnek szóba. Ha meg mégis pályára kényszerülök, 120-130-ig így se vészes.
jól megválaszoltam a kérdéseidet...
Normális pózba elhelyezkedve, enyhén hajlított karokkal, enyhén előreszegett fejjel egészen 120-130-ig semmi bajom a menetszéllel, a műszerfal szépen, ha nem is 100%-ban elvezeti a levegőt. pedig 1,85 magas vagyok.
az első motoromon, egy GS500-ason viszont még hagyományos műszerek voltak, ott jól jött egy kis plexi.
Sziasztok.

Jól tudom hogy ez a Hornet gyári plexije?

Nem túl kicsi ez? Mennyit számít ha fent van?