Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki tudja hol lehet venni 2006-os Hornet-ra hátsó üléspúpot?
Szia!
Nekem 2002-es évjáratú! Ezt szereltem fel! Van még egy pár belőle! 7000 ft a pár csavarral együtt!
E-mail cím: 66steven@gmail.com
Jah és a lényeg lemaradt. A párom is olyan DePrettosat akart (persze az FZ6-hoz valót, de majdnem ugyanolyan) csak azt mondta a szaki, hogy amilyen anyaggal ő dolgozik, abból kivitelezhetetlen, vagy legalábbis borotva éles lenne. Így csak a végében maradt meg a design
Köszike Főleg, ha majd rajta lesz az új pleko
Nekem már rajta volt, mikor vettem. Viszont az FZ6-ét a párom saját kérésére csinálta. A spéci benne a selyemfényű anyag és a 45°-ban vágott vég. De már eladta Brutál hangja volt...
Szia!

Köszi, megnéztem, valamivel már okosabb is lettem. Sőt a doboztartóidat is jól megnéztem, mert most akarunk majd hegeszteni az enyémre is valamit majd.
Dögös az a kipu, meg a moci is szép...
Az én kipum annyira occó volt hogy ki sem merem írni..
Oké, asztalos kell hívlak
Az én emberem Martin, de szerintem írtam már és látszik is a képeimen a kipu Nagyon normális, rendes ember, bármilyen kívánságot teljesít, ha tud. És nem utolsó sorban magyar és nem túl drága. Szerintem
Bujdosó A!
Nézd meg a fotóalbumaimat,ott láthatod a bukógombát.Most egyenlőre nem tudok jobb képeket feltenni,mert telefonról írok,javítják a számítógépemet.
Üdv!
Szerintem csak nyugodtan reklámozd, szívességet teszel neki.
Plussz, ezzel senki ellen nem beszélsz...
Engem pl senki nem reklámoz, pedig gardrób és konyha bútorban otthon vagyok
Aki az enyémet is csinálta Meg még jópár ismerősét is. Ezért mondtam, hogy nem akarok reklámozni
Az egészen biztos...és legyen is.
Szerintem a fórumozók közt tutkó hogy talál majd rá megfelelő szakit
Te pl. ismersz valakit?
Nem akartam reklámozni, de biztosan van az általad ismert emberen kívül más, aki bármit megcsinál, és rá is ér
Babulu:
Az biztos... :-)
Én sajnos főleg inkább bútorasztalosokat ismerek, azok meg ugye..
Azért van pár magyar kipufogógyártó
Beszéljünk mobilon a gyorsítás érdekében!

20-965-8831
D.Z.
Esetleg jó e-mail-en is:
bujdosoantal kukac freemail pont hu

Sziasztok!

2000-es évjáratra hova lehet bukógombát szerelni? Akinek esetleg ilyenen az van, meg tudna dobni pár jó felbontású részletes képpel és leírással?
Illetve akinek nem gyári láncvédő van fenn, hanem valami exzta arról is szívesen fogadnék pár képet!

Előre is köszi!
T.
nálam 5.5 az általános, sokat megyek városban, ha forgatod gyakran, lehet több is akár 7 is.
Csatlakozom, nem az a lényeg melyik országból veszed hanem, hogy kitől?
Nézd csak meg a magyar hirdetéseket milyen ramatyokat akarnak eladni sokért. Nem egy olyan hirdetést láttam? meg volt hirdetve a motor 70.000 x km-rel majd kis idő elteltével 30.000 x km-rel.
Sőt, volt fent egy hornet, ezüst fejidomos. Hónapok óta árulja a srác 45.000km-el most már 71.000km-el hirdeti. Hozzáteszem az ősz óta van fent. Nem nagyon kapkodnak érte pedig árulta már 500.000 is. Most 650.000 van fent.
Szóval az eladókkal van a gebasz nem az, honnan hozták.
Na itt a gond.............nem az olasz mivolta a problem............hanem az itteni kereskedő.
Valószínű a magyar aki kimegy érte nem a tiptop gépre repül rá hanem a törött,lelakott,sokat futottra.
Egyszerűen mert azért kint sem milliomos és hülye emberek élnek.
Nem adják el áron alul a jót.
Csak ár alatt amivel gebasz van.
Bár a macsevőkkel tényleg vigyázni kell ezért nem származási helyet és kilómétert hanem állapotot kell nézni.
Láttam én fasza német mercit..............csak a gebasz a török tulajjal volt.
Hát igen, az ár az döntő lehet. Akár meg is érheti emiatt és biztos ki lehet fogni szép darabokat. De amikor azt írja a kereskedő egy 12 éves motorra, hogy "tökéletes" műszaki és esztétikai állapotban van, akkor azért egy kicsit elgondolkozom, hogy miért kell ennyire hülyének nézni az embert.
Az én nem egészen 4 éves Hornetem is nagyon szép állapotban van, de mivel használva volt, így már nem tökéletes az esztétikai állapota...
Szerintem egy használt járművet vásárló nem várja el, hogy a kiszemelt gép tökéletes esztétikai állapotú legyen, olyan nincs is. Pláne nem egy 12 éves vasnál.

Még egy javaslat: minél több motort nézz meg alaposan, próbálj ki, mert csak akkor lesz viszonyítási alapod!
Nem lebeszélni akarlak az olaszból behozott motorokról, hiszen könnyen lehet, hogy jó vásárt csinálsz és meg leszel vele elégedve.

Ha töve volt a gép, de csak idomot kellett cserélni meg egy két apróságot, akkor attól az még egy jó motor lehet. Ha a vázzal volt valami, akkor az rizikós lehet. Hegesztett vázú motort nem szabad megvenni, ahogy írta is itt lent valaki.
Sok sikert és próbálj meg alkudni, 10e engedmény, az semmi. (igaz, elég alacsony az ár eleve)

Haverom egy SV650-et vett. Olasz importmotor, magyar kereskedő árulta jó áron. Átnézték, nem volt tökéletes, karcmentes, de ez az árban is tükröződött. Megvette, azóta is használja, nem volt vele semmi gondja, egyedül az első telókban kellett szimeringet cserélni még a vásárlás után. Valszeg a km állás nem stimmelt, de végülis szépen ketyeg a motor azóta is.
Huhh.............két motorom van digóból.Egyik egyértelműen törött volt a diribdarabos fejidomból azért látszott.
A másik is de azon semmi nem látszott sehol csak egy körömnyi a tankon.
Viszont mindkettő műszakilag kifogástalan és mélyen a magyar ár alatt volt.
Még a javítás után is.
És hogy a magyar az jobb állapotú.Háááááát nem mondanám.
Vagyunk olyan simlisek és trehányak mint a digók.
Résen kell lenni és vinni hozzáértőt.
Hát ez elgondolkoztató amit írtál. Megfontolandó mindenképp a dolog. Köszönöm a tanácsot! Szép estét
Szinte minden olaszból behozott vas törve volt. Persz enm mindegy, hogy mmennyire, de elég lutri a dolog.
Azt gondold át, hogy megéri-e neked a felárat a biztosabb magyarországi előélet. De ha jól ismered a típust és valakit viszel is magaddal és a próbakörön sincs semmi gond, akkor megveheted.
Én jártam úgy, hogy megkérdeztem, hogy volt-e törve, azt mondták, hogy nem. Utána kiderült, hogy abban az évjáratban nem is volt olyan szín, tehát VOLT törve. Szemrebbenés nélkül átvernek, hazudnak (idős orvos stb.). többször tapasztaltam ezt. Igazából nem nagyon érdemes kérdezni, nagy eséllyel olyan választ fogsz hallani amit szívesen hallasz. Alaposan meg kell nézni a vasat és utána dönteni...
Kilométeróra állását el kell felejteni. Olaszországban, főleg délen nem 6 hónap ám a szezon...
Az nagy kár.
Sajnos mást aki tud ilyet, én nem ismerek.