Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Z!
Ha sérülés és karcmentes és a felfogatáshoz szükséges alkatrészek is megvannak hozzá +még az áron is tudunk finomítani(pl:10e.)akkor vevő vagyok rá !Ha így rendben van még a héten elhoznám Tőled!
A többi cuccod megreklámoztam az ismerősi körömben hátha össze jön valami ,elég sok a bogaras (darazsas) közöttük!
Várom válaszod!
Üdv:Szadji
Hát........olasznak akkor higgy ha ló legel a sírján.








Teszem hozzá nekem angol-olasz kóóperáció a gép.
én 179 vagyok, nekem ezzel a pelkóval teljesen jó. :)
Én az oldalidomokra tettem karbonmintás fóliát, kapott új tankpadot, úton van a felnicsík, meg a tükröket és az idomot javítom. Az indexeket és a rendszámtartót már az elején kicseréltem. Ebből még van ha esetleg kell valakinek. :)
Közelről nézve van rajta azért pár olyan karc ami nem tetszik.
Meg a deklin látni a dőlés nyomat, de ezzel nem tudok mit kezdeni.
Az az igazság, hogy szeretném olyanra formálni, ahogy nekem tetszik egy moci.
Gondolkodtam a tejjes átfényezésen is, de az nem fér bele sajna....
Igen. Ami neked van az sokkal jobb, gondolom jól fogja a szelet is ami nem hátrány. Nekem az xj-nél is az volt a bajom,hogy alacsony volt a plexi. 176cm vagyok. Azért sem akarok naked-ot mert nem szeretem a szelet
kb ennyit engedett nekem is.
Ha tetszik, nézd meg, és ha jó és belefér a keretedbe hajrá! AHogy néztem ezen a gyári alacsonyabb szélvédő van.
Pedig a tied így is szép. Gondolkoztam én is a fényezésen De szerintem egyenlőre csak a tankpadot cserélem le és a kerekek festéseit javíttatom ki mert 2 helyen fel van pattanva. Már nem nagyon akarom szétszedni mert február közepén tervezem üzembe helyeztetni hisz márciusban indul az első guruláska
Nálam a pöccre indulás nem mindig megy. De egy kis szívató után beindul szépen és utána már nem hagy cserben. :)
Gondoltam, hogy lassan fel kéne éleszteni az álmából, meg most szétkapta kicist, kijavítom az idom sérüléseit, meg tükörfestés, stb. Azt akarom, hogy tavaszra szép legyen.
Az árból engedtek neked? Én kérdeztem azt mondta 10et enged Akkor nem feltélen szar az olasz motor. Mert egy másik oldalon eléggé elriasztottak az olasz motoroktól .
Mielőtt még félreértenétek, hogy nekem miért annyira fontos az egyből indulás: Aki régebb óta ismer az tudja, hogy egy Aprilia Pegával kezdtem. Nagyon király motor volt de minden nap könyörögnöm kellett neki 15-20 percig, hogy beinduljon Darabokra szétszedte az exem és átnézte kitisztította, szelepek stb mindent ami csak szóba jöhet. Semmit nem változott. Ha beindul utána már a mennyekbe is elvitt.
Aztán elkezdtem kacsingatni különböző okokból a Honda cbf600 fele de nagyon sokba kerülnek még így esett a választás a kis Hornetre. Baráti körben nem egy volt és hát nem a legjobbal kecsegtettek: mondván ha úgy gondolja ez a fajta sem indul be. Az egyiket nem egyszer úgy kellett betolni És hát ügye az ember csak ezekre tud támaszkodni mikor elindul nézni motort.
Na most, mikor már 30.000Ft kidobtam az ablakon benzinre motornézegetés miatt már kezdett teli lenni a faxom.... A legutolsó egy Pécsi szép fejidomos Hornet volt. Az beindult az le is fulladt, ahogy kellett szépen beköpte a gyertyát. Szétszedte előttünk, megtisztította, összerakta és megint beköpte... 3x megcsinálta ezt szegény ember és közben ő is váltig állította, hogy bíz ezek a motorok erre hajlamosak Na itt aztán végképp elment minden kedvem a motorvásárlástól.
Jöttünk hazafele Pécsről, neten láttam a Gárdonyi kereskedőt, mondtam a páromnak ugorjunk be, veszíteni valónk már úgy sincs, hátha van elérhető áron valami jó motorja. Volt kirakva egy szép kék naked Hornetje és egy fejidomos magyar papíros is. Arról egyből lebeszéltek, látszott rajta, hogy kéne rá költeni. Kérdeztem, hogy ki lehet-e próbálni ezt a szép kéket, azt mondta persze: odaadta a kulcsát de nem került áram alá, kiderült nincs benne aksi Hívta a párját, az hozott egy zsír új aksit bele: ott előttem rakták be a mociba. Gyújtás, szívató és pöcc beindult. El sem akartam hinni, leállította körbejártuk tüzetesen jó 1 órát beszélgettünk majd ismét beindítottuk akkor már gyújtás nélkül és láss csodát egyből beindult megint. Akkor döntöttem úgy, hogy megveszem, lefoglalóztam és el is hoztam. Új aksi, olajok, gumik. Csak el kell tolnom így ahogy van műszakira és már mehetek bele a szezonba.
Szóval nagyon meg kell gondolni, hogy honnan veszel és milyen állapotút. Ha tudsz vigyél magaddal egy olyan ismerőst aki ért a motorokhoz
Igen, ő az. Elintéztek mindent, házhoz is hozták a gépet.
Egy szerelőt vagy Hornet ismerőt vigyél azért magaddal, hogy ne érjen meglepetés. Mikor én vettem, kettő volt neki, az egyiknek hegesztették a blokkját, azzal nem si foglalkoztunk tovább. A másik bejött.
ha esetleg megnézed, majd számolj be a tapasztalatokról kérlek!
Értem. Lehet akkor akitől Te vetted én is azt néztem. A Hasznaltauto.hu-n néztem 630lenne névre írva egy fekete S-es hornet. Ő olaszból hozta hívtam ma. Állítólag rendben van a gép.
Enyém is olasz import mind a motorok 80% szerintem
De nem ettől függ hanem, hogy ki adja el idehaza és mennyiért?
Én Gárdonyban vettem az enyémet 525.000- Egy csavart sem kell pótolnom, friss olajjal, 90% gumikkal vettem és pöccre indul ami számomra hihetetlen volt elsőre
4 motort néztem meg előtte ilyen árkategória mellett és ebből 3 nem indult be(különböző magyarázkodások mellett sem) 1 meg egyből lefulladt.
Bárhonnan veszel motort is, ha nem indul pöcre, ott már el kell gondolkozni, hogy vajon megéri-e megvenni. Megvétel után, jó 4 hétig csak állt a garázsban az enyém, most ünnepek alatt. Hétfőn lementem megnézni: kitoltam a seggét, csapot elfordítottam, szívató rá és pöcc röff, elsőre indult Kezdem egyre jobban megszeretni ezt a kis gépet
Olasz import? Az enyém is az.
Eleve volt rajta pár sérülés (dőlésből), meg a km gyanúan kevés volt benne, de a szerelő megnézte, azt mondta ok a gép. Aztán tüzetesebb átnézést követően kiderült pár apróság (egy egy csavar hiányzott, az egyik gyertya vezetéke lecsúszott), de ezeket megcsinálta és megy (mondjuk előtte is ment). SZóval nagyon nagy gond nem volt vele.
A srác akitől vettem, most megint árul egy S-t.
Nálam a fogyasztás 4,9 - 6,5 között volt eddig, csavarástól függően. :)
Köszönöm szépen a válaszokat. Én nem száguldani akarok, hanem nyugodtan turázni, tehát nem szándékszom 150felett menni, csak néha esetleg de amugy turázásra használnám, meg munkába járni. Egyébként amit néztem az olasz import motor tulajtól hozták be. De van aki azt mondja az nem olyan jó mert olasz. Szerintetek?
oksi
végy föl nyugodtan.
Szia

A Hornet kicsit temperamentumosabb motor. Kezelhetősége viszont nagyon jó. Ha nem szeretsz tartósan 150Km/h felett menni akkor nem érdemes beruházni a fejidomosra. Nekem is az tetszik viszont aránytalanul drágábban adják, ezért vettem én is nakedet. A fogyasztása 5L megáll. Persze ez lehet több is ha nem bírsz a csuklóddal
Itt nagyon szépen leírnak róla mindent
teszt
Szevasz!

Pont egy éve vettem én is egy S-es darazsat,kb 8000km-t hajtottam bele,mindenféle hiba nélkül.Napi használatban melóba járás,hétvégente kisebb,nagyobb túrák két személlyel,fogyasztás 5,5- 6l jobb kéztôl függôen.Kétszeméllyel általában kevesebbre jön ki,mert az asszony kedvét nem akarom elvenni a motorozástól és ilyenkor normálisabban húzom neki.Egy példa:Balaton körbemotorozása Nagykanizsai indulással kétszeméllyel,országúti tempó kb350km,4,7l átlag fogyasztás.Szélvédelem nekem kicsit lehetne jobb is 187cm magas vagyok és majdnem 100kg,az enyémen gyári a szélvédô,a kormány és ülés pozició számomra kényelmes Nekem az ereje is megfelelô,azért ebben is csak egy CBR-blokk duruzsol és hááát ugye HONDA.

Üdv!
Lájk :) Csatlakozom :)
Sziasztok!

Nincs valakinek tapasztalata, hogy '07 Hornet-re még milyen kormánycső akasztható fel a gyárin kívűl? Állat lenne, ha akadna ilyen ember, mert eddig sok jóval nem bíztatott eddig senki.....
Tisztel balika333!

Igen vannak gyári darázs kiegészítők, viszont a bukócső nem tartozik közéjük, mivel ezt nem gyárt a cég!
Ez a GIVI-terméke, kiváló minőség, fekete, felrakva alig észrevehető, természetesen modell specifikus!

Lista ára: 33.000,-Ft. bruttó
Megvehető: 17.000,-Ft. bruttó

Köszönettel! Z.
Köszi a válaszodat. Nézegetem a hírdetéseket aztán majd kiderül. Ja még egy fontos dolgot nem kérdeztem a fogyasztást. Nekem az xj kijött 4,8 ból simán, a hornetnél mi a helyzet?
Alapvetően kényelmes, bár egy idő után nyomja az ülőalkalmatosságom. Hosszabb távon (250 km felett), el lehet gondolkodni egy tuning ülésen, de lehet hogy csak az enyémnek kiült már a párnája. Kormány is jó, bár sokan cserélik szélesebb kormányra (a gyári keskenyebb). A magassága, illetve ennek megfelelősége függ az alkatodtól is. Hatalmas motoros rutinnal nem rendelkezem, de eddig bevált a darázs. A szélvédelem jó.
szia. Nem akarok amugy sem fiatalabbat venni, mert nincs rá keret. Ilyet nézegetek mint a tiéd is. Szélvédelem amugy miylen rajta, valamint kényelmes hosszú távon? Gondolok itt az ülésre és a kormány magasságra. Köszi az előbbi gyors választ