A jó vagy praktikus ruha mindig is érdekelt.
Több évig "spool" márkályú goratex ruhám volt.De , mert nyitott a moci azt vettem észre, hogy a menet szél többször dobál mint azt én szeretném.Vettem magamnak egy "rolef" bőr felsőt, és a várva várt eredmény nem is maradt el. Arról nem is beszélve hogy mennyivel melegebb... itt nincs hiba.Én tapasztalatból inkább erre esküdnék...
szia!
nekem ilyen kabátom van,és téli béléssel nagyon jó meleg!
nyáron viszont nagyon jól szellőzik( tele van szellőzőkkel ami cipzározható) http://kelomotor.hu/textil_kab...
csodát nem vártam tőle 15-20 km-re jó, vízálló, szélálló, de kifele sem szellőzik, egy idő után a saját pára miatt nedvesedik belülről. Legközelebb gore-tex kesztyűt veszek.
szia! ez is jó lehet biztos: Michelin Pilot Road 3
http://www.hegylakok.hu/2011/04/cikkek/kiemelt_cikk/pilot-road-3-a-t
uraszegmens-uj-csillaga/
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2011/01/01/m
ichelin_pilot_road_3_vizen_legendas_lesz/
http://www.michelinmotorcycl
e.com/index.cfm?event=pilotroad3
Bár még csak ismerkedem velük de én ezt néztem ki magamnak, mikor majd gumit kell cserélnem: BT023F Bridgestone motorgumi
110/70 ZR17 54W TL BT023F Bridgestone motorgumi
Futásteljesítményében és nedves kormányozhatóságban magasan felülmúlja a BT-021-et, irányíthatósága sportos vezetési élményt ad. Mono spiral öv, mely kiváló lengéscsillapítást és egyenesfutást eredményez. A hátsó abroncs 3 zónás keverékű (3LC), a vállrész megfelelő tapadású kanyarokban, míg széles érintkezési felületén a gumi átmeneti zónája nagy stabilitást ad kigyorsításkor.
Jelenleg 90% Michelin pilot power és sport van, állítólag ezek is jók :)
Nekem sima Shox négyévszakos gatyám van, atommeleg. Dzseki Mugenrace, ehhez kell egy pulover de abban se fázom.
Meg egy normál síkesztyű, még kell vennem egy rendes motoroskesztyűt.
Milyen téli ruhát használtok ti? Csak azért kérdezem mert a hétvégén megyek én is vastag téli(kivehető belsős) kordúba kabátot venni. Illetve milyen kesztyűt érdemes még venni?
Nem tudom, meg nem neztem. De logikusnak tunne, hogy kell egy vezetek a fixekre, es muszaj egy masik a villogosra. Egyszerre nem lehet egy vezeteken vilagitani is izzonak meg nem is. Bar lehet valami trukk is, de nem hiszem. Jo ido lesz megnezem
Igen, most hogy mondod valami a vezetékkel volt Nem tudom, nem emlékszem pontosan, csak annyi ragadt meg, hogy furcsálltam, hogy mit keres az én mocimba ilyen, ami elvileg sosem volt arrafelé, max keletre.
Allitolag kulon vezetek megy hozza, lehuzhato. Na meg szet nem szedtem. Amugy nem feltetlenul hulye otlet, de en meg nem lattam ilyet. Mondjuk angol/USA motorom sem volt meg sosem.
ABbol a szempontbol tenyleg hasznos, hogy esetleg ejszaka nem neznek felszemu autonak, hanem tudatosan motornak tudnak nezni. Persze kerdes, az emberek mennyire lepodnek meg inkabb ha szembe jon egy nagy feher es ket pici sarga lampa.
Gumiügyben:
A BT023-ast sokan dicsérik, hogy tartósabb. A Z8-ra szintén ilyeneket mondanak. Viszont a Sportec M5 amennyire én tudom ezeknél sportosabb és kevesebbet megy el. Bár nekem igazi tapasztalatom, csak M3-al van, nekem az van fönt és az én nagyfateros tempómmal raktam már bele vagy 6 e km-t (valamennyi meg már volt benne amikor vettem a motort) de valaki jóval kevesebb alatt is kockásra koptatta, szóval
Erről az izzós dologról már én is hallottam. Az én motorom ugyan japán belpiacos, de annak is voltak ilyen nyomai amikor a szerelő cserélte az indexeket
vettem egy 900-as Hornetet, 2002-es. Az a kérdésem, hogy mérföldes órája van neki, hogyan tudom cserélni? Nem is a sebesség az érdekesebb, hanem, amit szeretnék, ha lehet, hogy az LCD kmh-ban kommunikáljon, illetve az új verzió, kis órával együtt bele tud-e menni, vagy komolyabb átalakítás?
Még egy kérdés a tudósokhoz: az angol-amerikai verzióban, azon kívül, hogy mph-ban dolgozik az óra, tényleg úgy megy az első index hogy két izzószálas, és egy kicsit MINDIG világít (egy gyengébb izzószál folyamatosan, természetesen indexre az erősebb normálisan és fényesebben villog)
Tömeg: első abroncs 4,1 kg, hátsó 6,3 kg
Származási hely: Japán
Értékelés
Országúti menettulajdonságok: Újonnan felszerelve meggyőző irányíthatóságával és semlegességével imponált a BT 016, ám a futásteljesítmény növekedtével jelentősen alább adott e jó tulajdonságaiból. A későbbiekben már fokozott erőkifejtést igényelt bedöntéskor, és határozottan fel akarta állítani a motort.
Versenypálya: Versenykörülmények között is az irányíthatóság és a semlegesség bizonyult a Bridgestone-gumi két fő erősségének, ám néhány kör után a stabilitás rovására ment a hátsó köpeny elhasználódása.
Vizes felület: Nem remekelt esőben. Különösen zavaró volt nála, hogy hirtelen, minden átmenet nélkül vesztette el a tapadását, és ezzel váratlan kicsúszásra késztette a tesztmotor farát.
Kopás: Az első abroncs szédületes mértékű kopása miatt az utolsó helyen végzett a BT 016 az értékelés ezen részében.
Összegzés: Új állapotában még a középmezőnyben a helye, használtan azonban sereghajtóvá válik. Ugyanez mondható el róla összteljesítménye alapján is.
Bár nem tudom pontosan az üzemi hőfokát a különböző gumiknak, de osztom azt a vélemény, hogy nem attól tapad utcán jól egy gumi, mert pl. pályán nagyon jó. Ha nem tudod úgy megmelegíteni, hogy elérje a megfelelő hőfokot és leadja a szükséges tapadást, akkor b@szhatod. Adott esetben egy sima túra, sport-túra gumi, mint pl a BT012, BT021, BT023 jobban tapadhat, mint egy kimondottan sport gumi, mert alacsonyabb hőfokon üzemel, így tapadást is jobban biztosítja.
Nekem jelenleg BT023as szett van fent és közel 7000-ret mentem vele. Ebből volt pl. 1200km-es Faaker See-s túra (motoros találkozó) is sok sztrádával, de egyáltalán nem kopott kockásra és a Nockalmstrasse-n is jól tapadt.
Mivel gyárilag a BT012-vel volt szerelve, ahhoz tudom csak hasonlítani és az biztos, hogy nagyobb kanyarsebesség érhető el a 23-sal. Ezt első gumin látható kopásnyomokból szűrtem le.
Nekem a gyári (12-es) valamivel több, mint 11.000-ret ment el, amikor a hátulján kivillant a szövet. A 23-as eddigi futásteljesítményéhez párosodó kopásból kiindulva ebben simán benne van 18.000-20.000km.
úgy értem, hogy 6 ezret mentem, mikor eladtama motort, d eegyébként alig volt megkopva, jól bírta a strapát, szerintem a hátsóban össz 15 ezer simán benne van. persze nem pályakörülmények között és ugye az er6n nem egy erőgép.
a 21-essel 6 ezret mentem, teljesen egyenletesen kopott, mivel a perem puhább, a közepe pedig keményebb gumiből készült. a BT23-as is több komponensű, ami nagy előny szerintem.
Több évig "spool" márkályú goratex ruhám volt.De , mert nyitott a moci azt vettem észre, hogy a menet szél többször dobál mint azt én szeretném.Vettem magamnak egy "rolef" bőr felsőt, és a várva várt eredmény nem is maradt el. Arról nem is beszélve hogy mennyivel melegebb... itt nincs hiba.Én tapasztalatból inkább erre esküdnék...