S még annyit, én vagy Metzeler Roadtec Z8-at veszek vagy Sportec M5-öt. Csak jókat hallok róluk. Plusz nyáron elég sok külföldi túra lesz beiktatva, szóval strapabírónak kell lennie hosszú egyenes szakaszokon is - ugyanis a mostani lágy keverékű gumim közepe 5000km alatt nullára kopott s felvette egy autógumi profilját
Debreceni révén nekem közel van - de van webshop is - az R17 motorgumi. Csak jókat tudok mondani róluk jó áron! Nézd meg a honlapjukat hátha megtetszik valami. Én nyár elején veszek a motorra előre-hátulra komplett szettet tőlük.
Szegény kis garázslakót ma leponyváztam, bebikáztam, és csak úgy utcai ruhában írtam egy rövid karikát..... hát a szódát utánna nem kívántam, de jólesett
A meleg ruha kihagyhatatlan, mert ha átöltözök, talán még most is megyek...
Érdekes ez a hőmérséklet dolog. Nálam is 15-20 fok a határ. De pl novemberben az uccsó karikánkon 6-8 fokban mentünk egy laza 150 km-t. Ma meg meg akartam fagyni kabátba
Nem fáztam, jól be voltam öltözve. Az idő se volt igazán vészes, 10 fok volt amikor elindultam, meg nem is mentem gyorsan. A tóig 90, de ez csak pár km, a tónál meg 40-50.
Háát, a sót nem vettem észre, holnap megnézem. Sőt, mivel még holnap is itthon leszek, gyanítom hogy ismét kell mennem egy kisebb kört valamerre.
Szívesen. Onnan tudom, hogy engem is zavart és menet közben addig tapogattam az elemeket körülöttem, amíg kiderült, hogy mi a ludas
Én füldugóval motorozom, de még így is zavar egy kicsit a zörgés, mert motorféknél gyakorlatilag elkerülhetetlen, hogy kikerüljem az 5 körüli tartományt...
Az előző motoromnál (kawa er-6n) éreztem volna igazán szükségét a szélesítőnek, de akkor elmaradt, a Hondán jobban hátralátok. Igazán csak városban zavaró, de ott meg úgyis biztonságosabb, ha az ember forgatja az ember a fejét, ahogy elő van írva. Mondjuk tény, hogy ártani nem árt, sőt, de nekem nem hiányzik, te biztos szélesebb vagy mint én
Köszönet. Tényleg a műszer zörög. Az előző tulajnak is lehettek gondjai vele mert az összes imbuszcsavarnak bele van szakítva a műanyag házba a menete. Majd kitalálok valamit, annyira végülis nem vész, nem azért motorozok hogy süketszobában érezzem magam :)
Más. Vettem a tükrökhöz adaptert amivel 3-4 centivel szélesebbek lettek. Eddig halálfélelmem volt minden előzésnél, szinte semmit se tudtam arról mi van mögöttem. Ezzel most teljesen más lett, élmény volt ma a Velencei-tó megkerülése :)
Lenne egy eladó GYÁRI hátsó kerékjárati ívem fehér színű, nagyon jó állapotban, hátsó kerekes szerelő állvány, valamint egy kappa vízálló fehér hátizsák (új), egy ugyancsak kappa hátsó üléstáska, amely hátizsákként is üzemel, kitűnő állapotban, kék színű Honda logós váltókar szett, GYÁRI fekete szélterelő plexi, végezetül egy SPYKE Cordura háromnegyedes szett (piros, fekete) kitűnő állapotban "L" méret!
(Sport, túra és off-road textilkabát, kivehető váll- és könyökprotektorok (CE), hátsó zseb 2-es méretű CE gerincvédő számára, kivehető vízhatlan membrán és termobélés, lecipzározható frontrész, szellőzők, összecipzározható nadrággal)
KAPPA TKW745
vízhatlan motoros hátizsák
Motoros hátizsák, amelynek vízhatlanságáról különleges PVC anyag és hegesztett varrások gondoskodnak. A TKW745 hátrészében elhelyezett kivehető párnázás védi a viselő derékrészét.
Térfogat: 30 liter
Méretek: 29 x 58 x 20 cm
KAPPA TK711
univerzális nyeregtáska
Bővíthető térfogatú, univerzális nyeregtáska, amely a motorkerékpár hátsó ülésére rögzíthető pántok segítségével. Jobb és bal oldalon, valamint középen külső zseb található, utóbbi övtáskává alakítható. A TK711-et vízálló esőzsákkal is ellátták.
én húztam a műszerfal csavarjain, egy kicsit emiatt csökkent a rezgés zaja. ha van kedved és időd, akkor esetleg meg lehet próbálkozni kigumizni ott ahol rezeg, csak ennek az a veszélye, hogy elveszítheti a műszerfal a tömítettségét, magyarul beázhat.
a buta válaszom az, hogy 5e fölött kell tartani a fordulatot...
a műszerfal rezonál 5 ezer körül. ez a típusra jellemző.
a kuplung és a fék konzolját lehet állítani. ki kell lazítani a rögzítőcsavart és egy bizonyos tartományon belül oda állítod, ahová akarod és ahogy ergonomikus. nekem a fék van lejjebb, én állítottam így. gyárilag túl fent volt mindkét kar.
a kormányon és a konzolon is van egy kis pötty, azok jelzik a gyári beállítást.
üdv
1. (rezonálás) nekem 4-5ezer környékén van valami,de leginkább a műszerfal vagy a lámpán valami műanyag zörög, de nem mindig. Illetve mintha a gyári kis plexi felfogatását baxták volna el a szalonban,mert ha arra ráfogok, akkor elkussol. Ha nem ilyesmire gondoltál, akkor passz.
2. (kuplung) nekem is lejjebb van, olyan mintha a "markolat alá húznád be". Haverok kérdezték, hogy izé... Mondtam én így szoktam meg és ezen sem volt sérülés, új kora óta ilyen.
De amugy nem faztam, sot bele is izzadtam a ruhaba.
De jo hogy ti mentek a motorral,én már 3 hete nem inditottam be a picikét.nem nagyon volt időm meg megfogadtam hogy csak jo idöben veszem elő.
Meg hát kéne egy hátso gumi mert elkopott már sajnos.
ötlet hogy milyet vegyek és hogy hol?
inkább jobban tapadjon az nekem a lényeg
A meleg ruha kihagyhatatlan, mert ha átöltözök, talán még most is megyek...
Háát, a sót nem vettem észre, holnap megnézem. Sőt, mivel még holnap is itthon leszek, gyanítom hogy ismét kell mennem egy kisebb kört valamerre.
és nem volt hideg?
nálam 15 fok a határ. az alatt nem veszem elő a paripát...
nem volt sózott az út? ha az volt, akkor minél előbb mosd le a vasat a későbbi problémák megelőzése végett.
Én füldugóval motorozom, de még így is zavar egy kicsit a zörgés, mert motorféknél gyakorlatilag elkerülhetetlen, hogy kikerüljem az 5 körüli tartományt...
Az előző motoromnál (kawa er-6n) éreztem volna igazán szükségét a szélesítőnek, de akkor elmaradt, a Hondán jobban hátralátok. Igazán csak városban zavaró, de ott meg úgyis biztonságosabb, ha az ember forgatja az ember a fejét, ahogy elő van írva. Mondjuk tény, hogy ártani nem árt, sőt, de nekem nem hiányzik, te biztos szélesebb vagy mint én
Más. Vettem a tükrökhöz adaptert amivel 3-4 centivel szélesebbek lettek. Eddig halálfélelmem volt minden előzésnél, szinte semmit se tudtam arról mi van mögöttem. Ezzel most teljesen más lett, élmény volt ma a Velencei-tó megkerülése :)
(HORNET 2009. év járat)
Lenne egy eladó GYÁRI hátsó kerékjárati ívem fehér színű, nagyon jó állapotban, hátsó kerekes szerelő állvány, valamint egy kappa vízálló fehér hátizsák (új), egy ugyancsak kappa hátsó üléstáska, amely hátizsákként is üzemel, kitűnő állapotban, kék színű Honda logós váltókar szett, GYÁRI fekete szélterelő plexi, végezetül egy SPYKE Cordura háromnegyedes szett (piros, fekete) kitűnő állapotban "L" méret!
(Sport, túra és off-road textilkabát, kivehető váll- és könyökprotektorok (CE), hátsó zseb 2-es méretű CE gerincvédő számára, kivehető vízhatlan membrán és termobélés, lecipzározható frontrész, szellőzők, összecipzározható nadrággal)
Várom szíves jelentkezéseteket, mindez megtekinthető Budapest!
Z.
209658831
Bővebben:
KAPPA TKW745
vízhatlan motoros hátizsák
Motoros hátizsák, amelynek vízhatlanságáról különleges PVC anyag és hegesztett varrások gondoskodnak. A TKW745 hátrészében elhelyezett kivehető párnázás védi a viselő derékrészét.
Térfogat: 30 liter
Méretek: 29 x 58 x 20 cm
KAPPA TK711
univerzális nyeregtáska
Bővíthető térfogatú, univerzális nyeregtáska, amely a motorkerékpár hátsó ülésére rögzíthető pántok segítségével. Jobb és bal oldalon, valamint középen külső zseb található, utóbbi övtáskává alakítható. A TK711-et vízálló esőzsákkal is ellátták.
Térfogat: 30/40 liter
Méretek: 40 x 30-40 x 28 cm
a buta válaszom az, hogy 5e fölött kell tartani a fordulatot...
Holnap beallitgatom magamnak a karokat, koszi.
a kuplung és a fék konzolját lehet állítani. ki kell lazítani a rögzítőcsavart és egy bizonyos tartományon belül oda állítod, ahová akarod és ahogy ergonomikus. nekem a fék van lejjebb, én állítottam így. gyárilag túl fent volt mindkét kar.
a kormányon és a konzolon is van egy kis pötty, azok jelzik a gyári beállítást.
üdv
2, Oké, akkor megnyugodtam. Ezen a képen talán látni, mintha picit lógna.
2. (kuplung) nekem is lejjebb van, olyan mintha a "markolat alá húznád be". Haverok kérdezték, hogy izé... Mondtam én így szoktam meg és ezen sem volt sérülés, új kora óta ilyen.