Én eddig kereskedésbe nem láttam épkézláb motort az "öregebb" kategóriában.
A legdurvább eddig egy 250-es Bandit volt, ami felé nagyon elcsábultam, de nem fért bele a keretembe. Majd megláttam a kereskedés honlapján ugyanazt a motort más színben horpadt tankkal (tuti, hogy az volt, mert volt jópár ismertetőjele)
Ennyit a kereskedésektől... Persze ki lehet fogni jót meg lomot is kereskedésbe meg magánszemélynél is. Sőt nálunk inkább ez a jellemző mindenhol (mármint a lomok) sajna
Hasonlóképp. Inkább veszek egy picivel drágábban de legalább erre tényleg nem kellett költenem. Jelenleg 415.000 van fent a legolcsóbb. Kapásból cserés: gumi, lánc, olajok, szűrök. külön kulcs a tankhoz és a zárhoz és csak 1998-as. Ez volt az első amit megnéztem. Amit végül megvettem: 525.000, 2001' 90%gumi és lánc, új szűrök, olajok és aksi, megvan a vezetett szervízkönyv, gyári kulcskészlet és 2 gyári kulcs. Gumi Michelin pilot. Ha ezeket rászámolom plussz: 120.000kb
Nem bántam meg, hogy a drágábat vettem meg.
Én amúgysem vettem még soha kereskedésből motort, de amiket leírtatok itt a fórumon nem is fogok. Inkább veszek drágábban egy magyar motort, de legalább látom, hogy honnan jön a gép.
én is voltam náluk megnézni 1 motort anno, még a motorral nem is lett volna nagy gond (azon kívül hogy a tank volt más színű ami képen nem látszott, meg a benzin szint jelző műszer nem volt jó és kopott volt az első gumi) de mikor mondtam a tulajnak hogy nagyon régiek a gumik vagy 8 évesek és ezeket mindenképpen le kéne cserélni még ha nincs is lekopva, akkor elkezdett személyeskedni hogy a bunkó pesti feljön és ossza az észt (persze nem pont ebben a formában de ez volt a lényeg) ne mondjam meg már neki mi a jó és mi nem stb. Persze nem vettem meg a motort sem... Hogy jót is mondjak záróra után értünk oda és otthonról eljött megmutatni a motort. Lehet rossz passzban volt csak, de nekem nem volt szimpi. Ezzel a hornettel én is szemeztem akkor csak nem volt annyi pénzem :(
Szép a szépecske!
Neppernél vettem a gépet és ugyan ez volt a szitu,mentem 200km-t és nem indult a gép pedig meg volt beszélve,hogy megyek.A csávó állította,hogy tuti volt a gép stb,dirregett,durrogott de nem indult.Rávoltam kattanva az idomos hornetre,ez meg tuti jól nézett ki,nem volt lezúzva,karcmentes és megnéztem a festékvastagságot még a vázon is,mert levolt véve a tank,hogy megnézzük a gyertyákat.Abba egyeztünk,hogy ha elindul,szól és felmegyek mégegyszer(este telefonált is hogy ok.) ,hétvégén megnéztem mégegyszer,ok. volt,a 32000km-is reálisnak tünt úgy,hogy üzlet lett(az asszony azt mondta hülye vagyok-ő már az elsőnél feladta ).Olaszból való volt ezért biztiből vele intéztettem a papírokat és így 7kilóba van a 2002-es Hornet S névre írva,friss műszakival ,givi komplett tartórendszerrel +2 sisakos givi hátsó doboz,riasztó,bukógomba.Amúgy a nagy öröm 2napig tartott,mert hétvégén akartam fordulni egyet,és megint nem indult-hajtott,de mégsem pöffent.Autórol megbikáztam,és pöcc,röff.Tettem bele egy Topin spirálcellás akksit és azóta semmi gond-6000km-t mentem vele márc.óta hiba nélkül.Természetesen gyertyacsere,olaj,szűrő,légszürő cserével kezdtem+karbi szinkron,ezt minden használt gépnél illik megcsinálni mert az a biztos amit én rakok bele,főleg,hogy a vagány szedett vedett gyertyákat tett bele.
Ha rajta van a szivató és mellette még gázt is húz, hogy több legyen a legevő, akkor simán. Nekem is köpködte már be így, sőt még el is jutottam a garázsból az első sarokig, amikor megállt és megmakacsolta magát, nem indult már be. Azóta nem húzok gázt és szivatót egyszerre
Az a durrogás arra utal és a beköpött gyertya is, hogy mint a szivacs megszívta magát a motor. Ilyenkor már nem indul be, meg kell várni míg a karbi kicsi ürül, vagy betolni. Ezt jó észben tartani akkor is, ha esés van, mert a régebbiek nem állnak le maguktól, csak amikor már túlfolyik a karbi és kell várni vagy 20 percet, mire visszafolyik. Újabbakba már biztos van borulás érzékelő, az injektorosokra gondolok. Karbisba nem tudom, hol a váltás
Volt egy motor a 4db-ból ami beindult de pár másodperc múlva aztán leállt, lefulladt. Gyerek szétkapta ott előttünk. Be volt teljesen köpve mind a 4db gyertya, tiszta feketék voltak. Megtisztítgatta, visszarakta, ezt 4x eljátszotta de csak durrogott akkorákat mintha ágyúval lőnének. Nem bírta már beindítani
ezt biztos nem indítózták naponta. Még csak nem is telcsiztem, hogy megyek megnézni. Akkumulátor sem volt benne. Akkor tettek bele egy vadi új aksit. Amilyen macera kivenni és betenni, nem hiszem, hogy naponta eljátszották volna ott a kereskedőnél.
Az se jobb, ha alapvetően nem indul be, de valahogy megoldja addigra ameddigre mész. Aztán jóhiszeműen megveszed és javíthatod ki. Az se jobb. Alapvetően normális állapotú gépeket kellene eladósorba tenni. Nem mindenféle romokat, drágán...
az enyem 99-es latszik ajta a kor, pocre indult hidegen is, elhoztam ket nap mulva mar nem indult :)) gyertya csere es kesz azota zsir. Azota is gondolkodom hogy oldotta meg az elado hogy nala beindult vagy csak pont megerett a csere...
Akkor én még jól jártam (az enyém is külföldi). Az enyém jó állapotban volt, csak kopó alkatrészeket kellet cserélni.
Jó keresgélést! remélem találsz majd egy idomost!
Köszönöm. Bár fejidomosat szerettem volna de jó állapotút csak extrém magas összegért találtam 500.000Ft(külföldis) környékit meg csak olyat amire legalább még 200.000 rá kellett volna költeni, mert hát még be sem bírták indítani...
Szal idén és tavasszal elrohangálok evvel azt majd jövőre gyűjtök még hozzá és veszek egy fejidomosat.
Ott ahol ezt vettem teljesen korrektek és nem kell csak 12km mennem érte. Szal a következő és végleges motoromat is onnan fogom megvenni. Elbenzineztem közel 30.000Ft (Pécs, baja, balaton stb) és 4 motorból 3-at még csak be sem tudtak indítani!
Szóval hihetetlen milyen ramaty motorokat árulnak horribilis összegekért!
Akkor egy elmélet: A melegtől kipárolgó benzin miatt feldúsúl a torokban a keverék, annyira, hogy már nem robbanásképes. Ilyenkor a legjobb egy közepesen nyitott torokkal, illetve gázadással indítani, hogy mielőbb kiszellőzzön a keletkező 'dugó'. Próbáld meg, ha még lesz meleg idő. Amúgy láttam már 600-as Hornetet ezzel kínlódni.
Nem tudom, nem láttam 900-as Hornet topicot, ezért ide írok. Lényeg, aki eladná a darazsát, és esetleg hajlandó lenne elcserélni, vagy nagyobbat akar, az szóljon. Elsősorban 900-as édekel, de nem utolsósorban 600-as is( már volt egy saját, de anyagi gondok adódtak és most újra cserélném erre a két típusra.)
Az én motorom egy 2005ös CBR 1100 XX.
További infó tel.: 06-30/335-9757
Mindenkinek további jó gurulást még idénre a maradék jó időben.
A legdurvább eddig egy 250-es Bandit volt, ami felé nagyon elcsábultam, de nem fért bele a keretembe. Majd megláttam a kereskedés honlapján ugyanazt a motort más színben horpadt tankkal (tuti, hogy az volt, mert volt jópár ismertetőjele)
Ennyit a kereskedésektől... Persze ki lehet fogni jót meg lomot is kereskedésbe meg magánszemélynél is. Sőt nálunk inkább ez a jellemző mindenhol (mármint a lomok) sajna