Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt is érvényes az "olcsó húsnak" mondás, de nem azt jelenti hogy az olcsó rossz, csak a drágább jobb :) szerintem veszel egy ilyesmit: http://www.motorr.hu/7984/tsub...
aztán kész, ha nem "rángatod" a láncot, és 5-600 kilométerenként átfújod, nagyon sokat el fog futni.
Sajna cserés az egész! Mondjuk kibírhatta volna a szezon végéig:(!
Milyet érdemes venni, láncbol, fogaskerékböl?
Én így oldom meg a pakolást.
Nyeregtáska a GIVI re.
Sátor hátra a saját gyártású tartóra, sátor + 2 személyes hagyományos matrac összecsomagolva a sátor zsákjába.
Hálózsák előre a tanktáskába, összecsomagolva kb 25 cm hosszú és 15 cm átmérőjű.
OK köszi
Ma napközben csörgök
A Givi konzol oldaltáska felszerelésére alkalmas. De arra tökéletesen.
A kihajtható kampókat pedig már leírták előttem.
Mi is megnéztük, hatalmas.
Igen, pont ez jutott nekem is eszembe, hogy mi van ha már előtte nem volt jól összerakva, csak van annyi gógyija a szerelőnek, hogy gondolkodjon is hogy mi hova megy

Lehetőségek tárháza mindig végtelen, főleg ha rólam vagy az én cuccomról van szó
Azt hittem te javtekolod,azért érdeklődsz.Ahogy chubby is írta látni kéne,mert több helyen is vérezhet a dolog.
Egyébként már én is jártam úgy,hogy rutinból ugyanúgy raktam össze valamit ahogy volt,csak azt a lehetőséget felejtettem ki hogy előtte is rosszul volt szerelve.

Az eredményt majd jelezd vissza,kíváncsi vagyok.
A tányér tuti cserés, mert ugye gányul lett heggesztve, csak reménykedtem hogy esetleg megoldja a gondom De akkor az más tészta.
600-ashoz való van nekem is köszi Amúgy meg szerelő javítja nem én, én csak idegeskedek a tünetek miatt és kérdezősködök, hátha valaki találkozott már ilyennel és egyből tudja a megoldást. Nem ma kezdte, gyanítom tudja hogy kell egy ilyet összerakni De feljegyzem ezt is, hátha mégis hiba csúszott a rendszerbe
Ne kapkodjátok el a szerdai kuplungműtétet,nem valószínű,hogy a kinyomó tányér cseréje megoldja a csúszást,ha hegesztett akkor természetesen cserés.Ennek egyébként az a feladata,hogy amikor behúzod a kuplungot ,akkor a dekniben lévő kiemelőstift megnyomja befelé a tányérat a közepében lévő csapággyal és tengellyel együtt,és ezáltal összenyomod a rugókat-és kiemel a kuplung.Nézzétek meg tüzetesen,hogy jól raktátok e össze,mert van ott még két alátét az egyik az egy kúpos rugó ami segít elnyomni a nyómólapokat kiemeléskor(de itt jön a csavar,mert ha ez megtűz és nemtud a helyére menni,akkor a lamellákra kisebb rugóerő hat és megtud csúszni)az attól is lehet ha fordítva van betéve.Nem szaporítom a szót van egy service manualom igaz 600-as,de azthiszem a kuplung ugyanaz ha neked nincs meg szivesen elküldöm ott megtudjátok nézni az összerakást .

Üdv!
Basz....eg Ezt a japanese übertechniket! Ha nem mondod álmomban nem kezdtem volna babrálni az ülést, pedig milyen ötletes Köszi szépen, most már tudok majd pakolni
Az ülés alján? Hmmm. Elvileg felmegy az ülés a 600-asra (egy 2001-02-esre felkattant simán) De ilyen pöckökre nem emlékszem. Mindjárt megnézem
Köszönöm a segítséget.
Halihó,
talán a második kérdésedben tudok segíteni...
Nem tudom pontosan a te gépednél is olyan-e a kialakítás, mint a 600-ason, amennyiben hasonló, akkor található az ülés alján 4db kihajtható kampó (kimondottan csomagrögzítés céljából). Ezekhez tudsz rögzíteni sisakhálót, gumipókot, stb.
oldal irányban van minimális játék az normális, a kopást jelzi ha úgymond cápafogasra (hegyesre) kopnak a tüskék. Az hogy zörög nagyon lehet a lent leírtak miatt, vagy nem megfelelően tisztították a láncot, vagy nincs rendesen be fújva. Ha nem tetted volna fújkáld be szépen láncspray-vel lehet hogy ennyi az egész baj
Én meg kéthete voltam Birkenauban is:
Köszi az infót! Sajna után állítás után is csörgős maradt.
A kérdésem az lenne még hogy mikor a fogaskereken a láncot megfogom és oldal irányba megmozgatom, akkor kell e kottynak lennie vagy az már a csere jele?
Chubby!

Felhívnál! CEglédi CSabi vagyok:)

A számod már nem él:)
Más.
Lezúztam az amúgy sem túl szép plexim és szeretnék valamit a helyére, mert van különbség. Nézegettem mindent. Két esélyes maradt a dolog: vagy Puig vagy Ffabri. Előbbiből a Cockpit, a Raptor vagy a Wave (bár ilyen formájú volt eddig is) utóbbiból meg csak egy van a Naked vagy Cupolino több helyen több néven. Vélemény valamelyik márkáról? Esetleg a konkrét típusról (kép?)

A másik kérdésem, hogy ki hogy oldja meg a pakolást? Vettem egy sisakhálót, hogy azzal a sátrat, hálózsákot majd hátra felrakom. Ahha vagy nem. 0 db pontot találtam a rögzítésre.

Pavlo: a Givi konzol alkalmas lehet erre? Mármint hogy ahhoz rögzítsek? Bírja? Mihez csatlakozik: kapaszkodó, lábtartó?

Köszi
Méretre és kényelemre ugyanaz, de a teljesítményben megjelent egy 2.5×-es szorzó. Egyszóval: FASZA!
fasza lehetett. Milyen a 600 a 250 után?
Ha már Hornet. A hétvégén Lengyelországban jártunk:
Nekem volt 250-esem, 10-es a tükörszár, feltéve ha a gyári tükör helyére szeretnéd feltenni.
lehet hogy a lánc jó, csak bsztak kicserélni a fogaskerekeket is, valószínű ezért van hangja ha feltételezem hogy a lánc jó mint mondtad. Még azt megnézheted nem e túl feszes a lánc, (ülj rá mindenképpen úgy ellenőrizd mert láttam olyat aki támaszon állította be és ha ráült feszes volt mint állat, mire rájött dobhatta ki megnyúlt a hepe-hupás utaktól. Ha nem feszes akkor tuti csere a cucc... lánc+fogaskerekek.