A páromnak enyhén fűtött garázsa van. Az 1000 fézerét meg szokta járatni 1-2 hetente. Mikor nagyon lehűl az idő, extrém fagyok akkor kivette, eddig csak 2x fordult ez elő. Neki sima Lidl töltője van.
Mint mondtam a cél a CBF600S de nem minden áron! Ha nem veszik meg akkor sem gáz, mert van egy költségmentes motorom amit csak le kell műszakíztanom és go.
Úgy, ahogy mondod. Gyakorlatilag annyit jelent, hogy ugyanúgy világít balra meg jobbra is a lámpa, nincs letörve a bal oldali rész. Csak az a gond, hogy a gyári 250-es lámpában nincs "E" jel, nem homologizált, ezért Európában közúti forgalomban nem engedélyezett. Hiába az a gyári, ha megnézik akár közúton akár vizsgán, beleköthetnek. Hozzáteszem, a kisHornet-em azzal használtam végig, műszaki vizsgán is voltam vele, soha nem nézegették... Ennyi erről.
Az, hogy szimmetrikus azt jelenti, hogy a trapéz, amit megvilágít egyenlőszárú és nem olyan mint az autóknál, hogy a jobb oldala hosszabb a bal meg rövidebb?
Nemrég be lett állítva a lámpám és ilyenné vált (valahogy el volt csúsztatva, hogy a jobb oldalt jobban világítsa és azóta tényleg jobb)
Ránézésre most én sem tudom eldönteni a láncos kérdést.
Most nem vagyok gép előtt, a lámpára adok egy linket holnap. A 250-es lámpája azért volt jó, mert szimmetrikus a fénykévéje, szemben az európai kivitekével. Ez is szimmetrikus, de a kristálybúra még több fényt enged át. Ami hab a tortán az az, hogy homologizált.
Nincs a motoros ismerős körömben Ducatis! Azaz a Bódis Feribának van, de az övé 0. km.-es, mert csak kiállításokra hordja.
Pár hete voltam nála, és volt szerencsém látni, hogy hogy készül a 2011-es Ducatira a titán kipurendszer. Nem gyenge....!
A louis-ból, a gyári is megvan de szerintem egy fos. Ez világít, ezzel látsz is a sötétben, egyébként meg szerintem fiatalít a motoron a kristály búra miatt. Ja? Az egésznek fém háza van.
a garázs ahol volt a motor nem is látott soha -fokot!
Ha meleg garázsod van elég csak megjáratni néha... ha hideg vagy vegyél egy ilyet vagy vedd ki az akksit és vidd be a házba
Ez a töltő jó a Hornet akksijának a teleltetésére?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Vagy elég az is, hogy hetente megjáratom kicsit?
Gyakorlatilag nekem ez a lámpám van most:
http://www.louis.eu/_3031ed131...
Ezzel a lámpatesttel:
http://www.louis.eu/_3031ed131...
Nagyon ütős, az átlátszó búra miatt nagyon-nagyon jól világít.
Nemrég be lett állítva a lámpám és ilyenné vált (valahogy el volt csúsztatva, hogy a jobb oldalt jobban világítsa és azóta tényleg jobb)
Most nem vagyok gép előtt, a lámpára adok egy linket holnap. A 250-es lámpája azért volt jó, mert szimmetrikus a fénykévéje, szemben az európai kivitekével. Ez is szimmetrikus, de a kristálybúra még több fényt enged át. Ami hab a tortán az az, hogy homologizált.
Nincs a motoros ismerős körömben Ducatis! Azaz a Bódis Feribának van, de az övé 0. km.-es, mert csak kiállításokra hordja.
Pár hete voltam nála, és volt szerencsém látni, hogy hogy készül a 2011-es Ducatira a titán kipurendszer. Nem gyenge....!
A 2011-es gép, a jobb oldali, a takaró alatt.
Köszönöm, és viszont kívánom!
Az a louisos lámpa univerzális? Mennyi volt? Mondtad, hogy a 250-esed lámpája jobb volt. Ennél is?
Egyébként marhán sajnálom ...
Egyik helyen azt találom, hogy 75 le-ig, másikon meg, hogy 100-ig.
Nincs esetleg egy közös ismerősünk Ducati Monster 696 fekete?