itthon is kapsz hozzá relét 2-3e forint, kiszeded megnézed hány lábú és veszel egyett. A terhelő ellenállást nem javaslom (ha esetleg vki rá akar dumálni) melegszik, a jó kinai fajta (melyik nem az) tűzveszélyes, előbb utóbb kiég, és semmivel nem fog kevesebbet fogyasztani az index.
A komplett lamellakészlet lett cserélve, cakk pakk, kétszer... A megégés valószínűleg az olaj miatt volt. Rugó is lett cserélve, és a kinyomótányér (az a lekerekített sarkú, négyszög alakú fémlap) is lesz szerdán. Jó lenne, ha megoldaná a gondom, de attól tartok nem fogja. Amúgy az miért felel?
Csak a kuplungtárcsákat cseréltétek,vagy a nyomólapokat is?
Mert az egy vékony lemez ami könnyen megvetemedik és nem fekszik fel a tárcsa 100%-ban(említetted,hogy 2x-megégett a kuplung ez nem használt neki).
Csak a indulásnál az 1-est és azt is csak néha. Holtjátékkal nincs gond, azóta legalábbis. Ez a csúszás dolog, ami idegesít. Főleg egy intenzívebb elindulásnál... Az meg hogy az üreset mostanában többször találom egyes után mint a 2-est, már nem is említem (hamár eddig azon problémáztam hogy nincs )
Tud valaki 600S darázshoz túra plexit normális áron?
Egy kicsit nagyra nőttem és a gyárival leakarja tépni a fejemet a szél nagyobb tempónál. Tudom,hogy egy nakedről beszélünk,de hamár van rajta fejidom-talán javulna egy kicsit.
Ha induláskor kidobja a sebességet az váltó probléma,de a menetközbeni csúszás az kuplung hiba.A kosár hegesztése nem biztos,hogy jó ötlet mert vetemedhet az alkatrész,ilyenkor nehezebben emel a kuplung és ráállítanak(elveszik a holtjátékot teljesen,hogy jobban emeljen ki),viszont terhelésnél ez miatt megcsúszik.Sajnos ezekszerint 2-probléma is van.
Csak induláskor az egyest dobja ki,vagy menetközben a tö
bbi fokozatot is?
Eddig repsol volt benne, addig katasztrófa volt. Azóta 5100-es motul, jó volt, nem dobálta üresbe, nem csinált semmit amit előtte (holtjáték eltünedezés, motor egyesbe előre araszolása) és végre üres is volt rajta (addig lehetetlen volt, főleg hidegen üreset találni) Erre most, hogy mentem vele marahasok vagy 1000 km-t, megint kezdi ezt a kidobálást. Bár a többi jobban zavar, mármint ez a "csúszkálós" dolog. Az ötlet jöhet.
Ötletem lenne, de mindenképpen látni kéne azt a kuplungot.
Milyen olajat használsz? Kuplung holtjáték?
Ha kidobja üresbe az váltó probléma, nem kuplung.
A kis Zümmögőm már lassan egy éve szivat engem, mégpedig a kuplungja nem akar normálisan működni, pedig amit lehet már cseréltünk rajta (lamellakészletet kétszer, mert összeégette, rugókat, tűgörgőt, heggesztettük a kosarat és a kinyomótányért, mert letört a sarkából egy darab) illetve a kinyomótányér pár nap múlva lesz cserélve. Ellenben még mindig kidobja indulásnál üresbe, illetve különböző fokozatokba különböző fordulatokon mintha "megcsúszna" felpörög a motor. Egyesbe 6, kettesbe 8, hármasba 10 meg fölötte. Valakinek ötlet? Illetve hogy ez a kinyomótányér miért felelős? Help pls
A hornettem átment csörgőkígyóba. A lánc eszméletlen módon hangos lett. Én ezzel a láncal vettem, de még alig kellet húzni rajta.
Lehet hogy mégis sok már benne a km?
Mitöl csöröghet? Elkopott a lánckerekem?
Valaki?
Köszi
Honda hornet 250-es motoromon le szeretném cserélni az indexet ledesre. pontosan milyen indexrelé kell hozzá a gyári helyett hogy az index rendesen működjön.
lehet hülye a kérdés.de nem vagyok otthon hogy kiderítsem.ugyan ezen típushoz szeretnék tükröt venni a gyári helyett. mekkora a csavar 8 vagy 10 mm-es?
Az első kerék meg van de nem áll szándékomban eladni. A tárcsa ment vissza a mostani felnire. Ha jól tudom a cbr 600 f4 elsőfelni is ugyan az mint a gyári Hornet. Nekem most cbr 600 f3 van bent (6 küllős)
Tegnap elintéztem, hogy Fóton, az Ambrosia cukrászdában is két gombóc fagyit kapjon egy áráért minden motorral érkező! :-)))))
.....itt az elérhetőség: http://www.ambrosia.hu/elerhet...
Mert az egy vékony lemez ami könnyen megvetemedik és nem fekszik fel a tárcsa 100%-ban(említetted,hogy 2x-megégett a kuplung ez nem használt neki).
Egy kicsit nagyra nőttem és a gyárival leakarja tépni a fejemet a szél nagyobb tempónál. Tudom,hogy egy nakedről beszélünk,de hamár van rajta fejidom-talán javulna egy kicsit.
Vagy valakinek tapasztalat?
Csak induláskor az egyest dobja ki,vagy menetközben a tö
bbi fokozatot is?
Üdv!
Milyen olajat használsz? Kuplung holtjáték?
Ha kidobja üresbe az váltó probléma, nem kuplung.
http://www.vatera.hu/listings/...
A hornettem átment csörgőkígyóba. A lánc eszméletlen módon hangos lett. Én ezzel a láncal vettem, de még alig kellet húzni rajta.
Lehet hogy mégis sok már benne a km?
Mitöl csöröghet? Elkopott a lánckerekem?
Valaki?
Köszi
Lenne két kérdésem.
Honda hornet 250-es motoromon le szeretném cserélni az indexet ledesre. pontosan milyen indexrelé kell hozzá a gyári helyett hogy az index rendesen működjön.
lehet hülye a kérdés.de nem vagyok otthon hogy kiderítsem.ugyan ezen típushoz szeretnék tükröt venni a gyári helyett. mekkora a csavar 8 vagy 10 mm-es?
Válaszotokat előre is köszönöm