Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 600-as van! Haveromnak 900-as volt. 62.000Km-rel adta el és a kötelező dolgokon kívül még egy izzót sem kellet cserélnie. a 600-ast az olaszok rakák össze, a 900-ast (ha jól tudom) a japánok. Nyomatékos dinamikus motor. A fogyasztása mindig az enyém alatt volt pedig együtt szoktunk motorozni. Egy hátrányáról tudok, az ülés alatt jóval kevesebb a hely. Szerintem a 900-ast nehezebb kinyírni, mert nagyobb 50%-al köbcentire és csak tizenmittoménmenyivel több lóerő. Ha előröl kezdeném 900-ast vennék.
Ettől függetlenül a 600-as is egy jó gép!
jah csak autópályán tudod legálisan leforgatni 1-esben 2-ben meg nem is lehetne... Amúgy az tök igaz hogy a nyomaték nagyon jó, főleg 2 személlyel nekem 3 éve diesel autóm van és tegnap vezettem rokon benzinesét LE kb ugyanaz, de nagyon érezhető a különbség.
Sziasztok!
Az a gond, hogy ha rossz helyen váltasz fel kettesbe! ,akkor máris jön a gyorshajtás csekk.... Szóval szerintem ennyit a 600 vagy 900-asokról.
Nekem 6 éve van 600-as, és a véleményem az hogy kiváló, és mindig van erősebb... de minek?
Ezt jól megfogalmaztam....
Szerintem megnézek majd egy pár ilyen gépet mikor veszem a gépet....
Ismerősömnek volt 900 as hornetje és nagyon elégedett volt vele. Igazi nyomatékgyáros motor.Volt az ővébe 56000 km de semmi baja nem volt csak a szokásos kopo alkatrészek meg olajcsere. Ő szavaival élve fel kell nőni hozzá:) Én is most cseréltem le a 600-as hornetet egy Fz1-re. És mondhatom sokkal jobban élvezem vele a motorozást. Sztem 900 as hornet az egy fasza konstrukció.
Abban a motorban a 92 Nm nyomaték a biznisz.. a 600-as hatvan valamennyiéhez képest.

Utassal túrázni a 900-as jobb választás.
15 LE-ért plusz 50% térfogat nekem nem biznisz, de hát mindenki maga tudja neki mi kell:)
Már az injektor meg a plusz nyomaték miatt is megéri szerintem.
nekem sem volt 900-as, annyit tudok róla ami lényeges hogy +15 LE , nagyobb nyomaték és injektoros. A gyorsulása valami 1 tizeddel jobb talán 100-ig. Én nem sok értelmét látom 900-nak. Típus hiba + honda = error!
Valaki akinek 900-as van egy pár szóban a tapasztalatokról? Hibákról?
Én sem a 900-asba, sem a 600-asba nem vagyok otthon

Mind cbr blokkos, de ezt te is tudod! Egyedül annyit hallottam, hogy nem egetrengetően erősebb a 600-asnál, csak nagyobb az étvágya. Keresd meg a hungarian hornet klubbot, ők értenek mind a kettőhöz. Én csak a legkisebbről tudok véleményt, tapasztalatot!
Szia. Én is most nézegettem a 900-as Hornetről egy pár tesztet és csak jókat írnak róla. Tudsz esetleg Te vagy bárki más valami széria hibájáról. Nagyon kedvező áron vannak most fent a használtautón ilyen gépek és bevallom számításba jött.
Választ előre is köszönöm.
Nézd meg a fotógalériámat láthatod a 600-as darazsat felszerelve GIVI-tartórendszerrel(kivéve a két oldaldoboz-ami 5000ft/db kínai).Én megvagyok elégedve vele,két személlyel,3dobozzal is tudja a dolgát.A 900-as biztos nyomatékosabb,de ez is gyenge 100-ló,és a fogyasztása is talán kedvezőbb.Mindennap használom munkába járni,város,rövid táv(10km-a melóh.),ezért választottam ezt inkább nem a 900-ast.

Üdv!
Felszámolom 400db-os motorkerékpár prospektus gyűjteményemet. http://www.vatera.hu/listings/...
sajnos láthatatlanba más ötletem nincs, ha ilyen sebességfüggő (és nem fordulat) egy zörgés nagy eséllyel a lánc lehet vagy kerékcsapágy vagy kuplungrendszer. (nekem pl a kuplungnak van hangja de az egész más, nem zörgés.)
Mondjuk ez egy 900-as, ami azért más tészta. Ellenben ha visszanézel pár hszt még képet is fogsz találni ezekről. Totál pakolható, dobozolható, akár otthoni, gyári vagy márkás konzolokkal is. Két személy sem terheli le nagyon, persze megérezni, mind menettulajdonságokban, mind teljesítményben. Dehát melyik motor nem? Tán a Goldwing
Tegnap be lett állítva az is, tutira. Ok még lehetne, hogy elvileg 520-as lánc való a kicsikére, de 525-ös van fent, viszont a lánckerekek 520-ashoz valók. Ellenben mióta megvan a motor ez a konstrukció, de a láncszett is tavalyi csere, a tünetet meg alig 1 hónapja kezdte produkálni
Sziasztok.
Kinéztem magamnak egy Honda CB 600 Hornetet (mondjuk ilyet, http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_900_hornet-5014855, de nem ezt).
Az lenne a kérdésem hogy tehető-e rá oldaltáska és hátsó doboz?
Vagy ezt inkább nem ajánljátok kétszemélyes túramotornak.
Előre is köszönöm a válaszokat.
nem feszes/laza a lánc?
Dehogynem ugrott. Akkor ezért Amikor megláttam, csoda hogy működött... és nem csinált nagyobb galibát Már csak az a hang idegesít.
Hát ez szépen eltört,ez hogy tudott rendesen kiemelni?Amikor 1-est kapcsoltál,nem ugrott egyet mint a bakkecske?

Amúgy gratula!
Nyah a kuplung gondom megoldva, elég volt a tervezett csere. Ellenben valakinek valami ötlet? 100 km/h fölött tempónál valami fémes csörgést hallok, mintha a lánc felől jönne. Csak nagy tempónál 110 vagy felette. Ha pedig mondjuk 130-nál elveszem a gázt, és dolgozik a motorfék, még erősebb a hang.

Mellékelem a bűnöst is.
Igen ez tök és jól is néz ki Csak nekem egy bajom van vele, hogy nekem még a seggén van az ülés nyitója, az általad készített konzol alatt. Ha jól emlékszem a 2005-ösön már oldalt van a farokidomnál a zár. Nem akarnék lebontani egy szépen felpakolt kupacot, csak azért mert kell valami az ülés alól (pl én tartok ott 2 fadarabot, mert szeret beszúródni a sztenderem)

Amúgy mennyiért csinálnál egy ilyen hátsó tartót?
Hívtalak.. igaz most este, mert egész nap dolgoztam.