első 17-es hornet kerék (2000-2006) és csak a két tárcsa kell az átalakításhoz, de ha nem találok olcsón akkor úgy marad olyan sok gumit nem fogok lekoptatni ezen a mocin.
hát jó lenne ólcsón találni egy 17-es elsőt meg 2 tárcsát hozzá mert jelenleg gyári 16-os van és kb 3 féle gumi van hozzá azok is sport gumik és nem is olcsók.
az első kerék a gyári van fent, de nem akarom eladni az alkatrészeket úgy csináltam, hogy bármikor vissza építhető legyen. Sajnálom, de esetleg tok segíteni ha ilyet keresel.
Le lett térkövezve az udvar!
A muskátlit rendszeresen öntözöd!
Az emelőre az van írva szilver, pedig piros.
A generátor deknin karbon cucc van.
Soroljam még?
Sziasztok!
Teljesen új F.Fabbri naked szélvédő eladó!Rögzítőlemezek nélkül!
11111 Ft + postaköltség ez kb 1000 Ft bolti ára 17000 körül van!KÉK színben!
Egy db bontott gyári áráért kanék egy pár kínait. Csak félek az nem bírja majd annyira, mint a gyári. Meg hülyén is mutat a csilivili cucc a régi, kopott vason
Igazából funkció szempontból gondoltam, meg tartósság.
Szia!
Köszönöm a segítséget, hétvégén szétszedtem, leengedtem a benzint, vákuumcsövet szívogattam, és mindig folyt a benzin a benzincsövön! Összeszereltem, egy pár indítózás, amíg megtelnek a karbik, és azóta is működik! Nem tudom mi volt a probléma? Igaz a vákuumcsövet másképp vezettem el, lehet hogy megvolt törve?!
Ha esetleg szükség lesz rá, és még meg lesz, jelentkezem! küldök képet, ha sikerül feltöltenem!
Üdv: István
Szia!
Köszönöm a segítséget, hétvégén szétszedtem, leengedtem a benzint, vákumcsövet szivogattam, és mindig folyt a benzin a benzincsövön!
Ősszeszereltem, egy pár indítózás, amig megtelnek a karbik, és azóta is működik! Nem tudom mi volt a probléma? Igaz a vákumcsövet másképp vezettem el, lehet hogy megvolt törve?!
Üdv: István
Erre szoktam én azt mondani, hogy nem km függő, hanem 1-1,5 óra amit bírok egybe. És az első etap tud a leghosszabb lenni Ahogy elkezd valami fájni (nekem leginkább a hátam) onnantól már nem lesz jobb
Mondjuk ma hazajöttünk Soltvadkertről egy tankolásnyi megállóval és nem panaszkodom. Ha nem fogy el a nafta bírtam volna egy seggel is
Hello!
Gyári előírás szerint a karbiszinkron 12e km-enként ellenőrizendő.
Az kényelemhez annyit tudnék hozzáfűzni, hogy én gond nélkül lemotorozok 150 km-t megállás nélkül (nagy része kanyargós út, ahol tornázik az ember, nem egy helyben ül), viszont ha túráról van szó, akkor 100 km-enként jólesik megállni. Hátul is sokat ültem a Hornetemen, az üléshelyzet kényelmes (168 cm vagyok), egyedül a kapaszkodón 50 km után már váltogatom a kezem, mivel hátul középen van, kicsit kifordul a vállam, és 4-4 ujjam sem fér bele, csak 3-3, ami zavaró.
A muskátlit rendszeresen öntözöd!
Az emelőre az van írva szilver, pedig piros.
A generátor deknin karbon cucc van.
Soroljam még?
Láttam hogy a horneten van bukókeret. Megtudnád nekem mondani h mennyibe kerül egy ilyen és hol lehet rá szerezni?
frezer1979@gmail.com
Teljesen új F.Fabbri naked szélvédő eladó!Rögzítőlemezek nélkül!
11111 Ft + postaköltség ez kb 1000 Ft bolti ára 17000 körül van!KÉK színben!
Igazából funkció szempontból gondoltam, meg tartósság.
Köszönöm a segítséget, hétvégén szétszedtem, leengedtem a benzint, vákuumcsövet szívogattam, és mindig folyt a benzin a benzincsövön! Összeszereltem, egy pár indítózás, amíg megtelnek a karbik, és azóta is működik! Nem tudom mi volt a probléma? Igaz a vákuumcsövet másképp vezettem el, lehet hogy megvolt törve?!
Ha esetleg szükség lesz rá, és még meg lesz, jelentkezem! küldök képet, ha sikerül feltöltenem!
Üdv: István
Köszönöm a segítséget, hétvégén szétszedtem, leengedtem a benzint, vákumcsövet szivogattam, és mindig folyt a benzin a benzincsövön!
Ősszeszereltem, egy pár indítózás, amig megtelnek a karbik, és azóta is működik! Nem tudom mi volt a probléma? Igaz a vákumcsövet másképp vezettem el, lehet hogy megvolt törve?!
Üdv: István
frezer1979@gmail.com
Mondjuk ma hazajöttünk Soltvadkertről egy tankolásnyi megállóval és nem panaszkodom. Ha nem fogy el a nafta bírtam volna egy seggel is
Gyári előírás szerint a karbiszinkron 12e km-enként ellenőrizendő.
Az kényelemhez annyit tudnék hozzáfűzni, hogy én gond nélkül lemotorozok 150 km-t megállás nélkül (nagy része kanyargós út, ahol tornázik az ember, nem egy helyben ül), viszont ha túráról van szó, akkor 100 km-enként jólesik megállni. Hátul is sokat ültem a Hornetemen, az üléshelyzet kényelmes (168 cm vagyok), egyedül a kapaszkodón 50 km után már váltogatom a kezem, mivel hátul középen van, kicsit kifordul a vállam, és 4-4 ujjam sem fér bele, csak 3-3, ami zavaró.