Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

első 17-es hornet kerék (2000-2006) és csak a két tárcsa kell az átalakításhoz, de ha nem találok olcsón akkor úgy marad olyan sok gumit nem fogok lekoptatni ezen a mocin.
őő most nézem nem neked írtam a kérdést, de köszi a választ :) de ha tudsz valamit esetleg ne tartsd vissza!
első fék... nyereg és tárcsa együtt? vagy csak a nyereg? gixxerről?
hát jó lenne ólcsón találni egy 17-es elsőt meg 2 tárcsát hozzá mert jelenleg gyári 16-os van és kb 3 féle gumi van hozzá azok is sport gumik és nem is olcsók.
az első kerék a gyári van fent, de nem akarom eladni az alkatrészeket úgy csináltam, hogy bármikor vissza építhető legyen. Sajnálom, de esetleg tok segíteni ha ilyet keresel.
üdv, a leszerelt első kerék meg van még? Esetleg féktárcsák is hozzá? Eladó?
ezeket a régiek tudják már valami újat keress :p
Le lett térkövezve az udvar!
A muskátlit rendszeresen öntözöd!
Az emelőre az van írva szilver, pedig piros.
A generátor deknin karbon cucc van.
Soroljam még?
ki talál valami furit a képen?
Hali!
Láttam hogy a horneten van bukókeret. Megtudnád nekem mondani h mennyibe kerül egy ilyen és hol lehet rá szerezni?
Ilyen van a Shoxban 5700/párért Akkor megyek és megveszem Köszi
Ezt nyugodtan megveheted, semmi gond nem lesz vele. Még a pinknél érdeklődhetsz, hátha olcsóbb.
GSXR 600/750 06-10 évjáratúhoz 4 ujjas kék fék kuplungkar, valamint Honda CB 600 Hornet 4 ujjas fekete vörös állítóval 14e. - 14e. postával.

frezer1979@gmail.com
Sziasztok!
Teljesen új F.Fabbri naked szélvédő eladó!Rögzítőlemezek nélkül!
11111 Ft + postaköltség ez kb 1000 Ft bolti ára 17000 körül van!KÉK színben!
Egy db bontott gyári áráért kanék egy pár kínait. Csak félek az nem bírja majd annyira, mint a gyári. Meg hülyén is mutat a csilivili cucc a régi, kopott vason

Igazából funkció szempontból gondoltam, meg tartósság.
amelyik jobban tetszik vagy amennyit rá tudsz szánni. Van szép és jó is csak méregdrága
Lábtartó ügyben kérdeznék. Mit javasoltok bontott gyárit, vagy kínai ocót? Jobban bírja a strapát a gyári?
Addigra talán hazakerül hozzám a régi csap
A kép sokadszori feltöltésre!
Szia!
Köszönöm a segítséget, hétvégén szétszedtem, leengedtem a benzint, vákuumcsövet szívogattam, és mindig folyt a benzin a benzincsövön! Összeszereltem, egy pár indítózás, amíg megtelnek a karbik, és azóta is működik! Nem tudom mi volt a probléma? Igaz a vákuumcsövet másképp vezettem el, lehet hogy megvolt törve?!
Ha esetleg szükség lesz rá, és még meg lesz, jelentkezem! küldök képet, ha sikerül feltöltenem!
Üdv: István
Szia!
Köszönöm a segítséget, hétvégén szétszedtem, leengedtem a benzint, vákumcsövet szivogattam, és mindig folyt a benzin a benzincsövön!
Ősszeszereltem, egy pár indítózás, amig megtelnek a karbik, és azóta is működik! Nem tudom mi volt a probléma? Igaz a vákumcsövet másképp vezettem el, lehet hogy megvolt törve?!
Üdv: István
GSXR 600/750 06-10 évjáratúhoz 4 ujjas kék fék kuplungkar, valamint Honda CB 600 Hornet 4 ujjas fekete vörös állítóval 16e. - 16e. postával.

frezer1979@gmail.com
Erre szoktam én azt mondani, hogy nem km függő, hanem 1-1,5 óra amit bírok egybe. És az első etap tud a leghosszabb lenni Ahogy elkezd valami fájni (nekem leginkább a hátam) onnantól már nem lesz jobb

Mondjuk ma hazajöttünk Soltvadkertről egy tankolásnyi megállóval és nem panaszkodom. Ha nem fogy el a nafta bírtam volna egy seggel is
Hello!
Gyári előírás szerint a karbiszinkron 12e km-enként ellenőrizendő.
Az kényelemhez annyit tudnék hozzáfűzni, hogy én gond nélkül lemotorozok 150 km-t megállás nélkül (nagy része kanyargós út, ahol tornázik az ember, nem egy helyben ül), viszont ha túráról van szó, akkor 100 km-enként jólesik megállni. Hátul is sokat ültem a Hornetemen, az üléshelyzet kényelmes (168 cm vagyok), egyedül a kapaszkodón 50 km után már váltogatom a kezem, mivel hátul középen van, kicsit kifordul a vállam, és 4-4 ujjam sem fér bele, csak 3-3, ami zavaró.
Na ez egy jó kérdés. Remélem nem mondok hülyeséget, ha azt mondom 15000-ként. De szerintem ez is motorfüggő meg használat függő is.