Passz. Délután megtankolom, kíváncsi vagyok mennyi megy bele. Azért 140 km km-re irreálisan sok lenne egy tank benzin.
Kíváncsi leszek, délután hogy indul. Megnézem majd az olajszintet is.
Reggel munkába menet leállt alattam a Hornet (2000-es évjárat). vasárnap tankoltam tele, azóta kb 140 km-t mentem. Menet közben éreztem, hogy egyre kevésbé húz (lakott területen belül), majd egyszer csak kigyulladt az olajlámpa és menet közben megállt a gép.
Próbáltam újraindítani, de nem ment. Utána ugyanúgy szívatóval, de úgy se. Akkor benzincsap átállít res-re, tank meglötyögtet, kicsit vár, úgy már beindult. A maradék 5 km-en már begurultam nyugodtan (70-80-as tempó). Melóban motor leállít, benzincsp vissza on-ra, és úgy is beindult.
Mi lehetett a gond? Olaj egy hónapja lett benne cserélve, azóta nem sokat mentem, max 250 km. Esetleg nem tankoltam tele (a kúton kattant a pisztoly, és még rá is engedtem pluszba kicsit)? Valakinek valami ötlet?
Szeretem a kis Hornetet, de nekem igazából a fejidomos a végcél. Hornetből csak 2 vagy 3 évig gyártották ha jól tudom. Tavasz végén meg megjön az adó-visszatérítésem is Szóval akkor már bőven meglesz a pénz a motorra meg az átírásra is. A kérdés csak az lesz melyikből találok korrekt áron jó állapotút!
Szeretem a furcsa dolgokat Azt a 18paci különbséget meg nem hiszem, hogy valaha is ki tudom használni. Nem vagyok az a fajta aki tépi a gázt(max 130tempo)
De akkor miért nem toltad el a vásárlást? Csak furcsállom, hogy pont a szezon végén akarsz összeszokni a motorral. Meg hát annyira nem nagy állat az a fejidom Ha meg CBF lenne a végcél, az meg "visszalépés" lesz a hornet után. De te tudod, csak furcsállom ezt a menetet
gyakorolni. Eddig egy 50pacis pegám volt. A végcél egy fejidomos hornett vagy egy CBF600s. De jelen pillanatban 750.000 alatt nem találtam de jó állapotúak 800.000 kezdődnek Annyi pinzt meg egyenlőre nem raktam össze. De addig is meg kell szoknom a motort. Meg hát jön a tél: fűtésszezon, panelban lakom, így itt nem én szabályozom Szóval a 800.000 plusz átírás kicsit sok lett volna most még.februártól már tudok megint gyűjteni.
sajnos ha valami "megélhetési bűnöző" megcsavargatja a kormánykapcsolót egy nagy csavarhúzóval és van olyan szerencséd hogy megmarad a gép utána nem nagyon tehetsz mást mint kicseréled. Ismerek ilyet aki így járt...
hornet
Én is ezt gondolom, de ha az olajat ette meg az sem jelent jót
Kíváncsi leszek, délután hogy indul. Megnézem majd az olajszintet is.
frezer1979@gmail.com
Reggel munkába menet leállt alattam a Hornet (2000-es évjárat). vasárnap tankoltam tele, azóta kb 140 km-t mentem. Menet közben éreztem, hogy egyre kevésbé húz (lakott területen belül), majd egyszer csak kigyulladt az olajlámpa és menet közben megállt a gép.
Próbáltam újraindítani, de nem ment. Utána ugyanúgy szívatóval, de úgy se. Akkor benzincsap átállít res-re, tank meglötyögtet, kicsit vár, úgy már beindult. A maradék 5 km-en már begurultam nyugodtan (70-80-as tempó). Melóban motor leállít, benzincsp vissza on-ra, és úgy is beindult.
Mi lehetett a gond? Olaj egy hónapja lett benne cserélve, azóta nem sokat mentem, max 250 km. Esetleg nem tankoltam tele (a kúton kattant a pisztoly, és még rá is engedtem pluszba kicsit)? Valakinek valami ötlet?