Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nevetni fogsz megkérdezték hogy ha megvan minden darab akkor lehet-e?

sajna kinyitotta a blokk oldalát is... így csak vas és alu már nem erőforrás egy motorkerékpárban....
rossz
Hello,

ezt meg gondolom megheggeszteted az ismerosoddel es visszarakod a blokkba igaz?
Feltételezem, hogy a felnid nem volt puffos és jó a centír valamint a guminyomás ( én elöl- hátul 2,2) és nem szálszakadásos a gumi akkor puhára van állítva a hátsó rugós-tagod, szerény véleményem szerint mert nekem akkor produkálta ezt 140 környékén.

Nem ismerve a konkrétumokat nehéz így tanácsolni akármit is,
mert ugye Gyurcsók csak egy van aki telefonon gyógyít ám, de vannak akik tudnak motoros fórumban gyógyítani és osztani az észt nulla szakmai háttérrel, tiszteletem a kivételeknek...
De mindenkinek egyéni dolga az hogy hallgat e arra aki arra sem képes hogy megossza a másikkal az adatait.
Sajna sok ügyfél panaszkodik hogy ezt írták a fórumban (nem csak itt) és megcsinálta de még sem sikerült megjavítania hanem még a jó alkatrészeket is elkefélte a tudatlanságával.

Ne vegyétek magatokra kérlek ezeket, de ma is ebbe futottam bele s gondoltam megosztom veletek a gazdának ma ez a "otthonszerelek" közel 350 ezerforintos hadművelet volt....

a fotón egy hajtókar maradéka és egy dugó maradéka látható...

sima aszfaltot és olcsóbb benyát nektek!
Szia!

Szerintem Hornet S. Én is nemrég vettem egyet, bár eddig nem sokat mentem vele, de eddig nagyon jó! Az a +20LE meg jól fog jönni. :) Tudom, hogy a Hornet naked-ként az igazi, de ezzel a fejidommal nagyon szép formája van!
Ugyanilyen gépem van. 130-150 között olyan stabil mintha kötélen húznák. Se imbolygás, se semmi. Pedig ekkor még be se bújok a plexi mögé. Nem tudom, én 188cm vagyok, tép a szél az biztos, de ettől függetlenül stabil. Talán rossz üléspozíció? Passz
Héééé! Várjunk már egy kicsit... én azt hiszem valamit nagyon rosszul csinálok.... helyenként 150? én már 120-nál úgy érzem, hogy imbolyog az egész motor. Nem tudom, hogy a menetszéltől vagy mitől.... szerintetek mi lehet a baj. Nem vagyok félős, de néha mégis úgy érzem mintha valami légörvény rángatna ide-oda. Másnál is olvastam, hogy pl 200-at is kipróbálta. Valaki 5let? ja bocsi, amúgy 2007 Hornet 600!
Van egy feketém gyári Givi eladó jutányos áron, ha érdekel!
Nekem csak mintának kellett!
Sziasztok

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat.

Isten igazából mindkettő nagyon tetszik(de csak fejidomosan)

90% túrázásra használnám, városra van egy kis robim

Leginkább a fogyasztása miatt aggódtam. Halottam pletykákat a Hornetről és hát nem szeretnék fejest ugrani még egyszer a gödörbe
Szia sp1szacsa#127!

A tartókonzolt a nyeregtáskákhoz csinált(tat)ad vagy kereskedelmi forgalomban is kapható? Ha igen, hol?
CBF vagy Hornet..attól függ mire akarod használni. Én speciel 90%-ban inkább túrázom, sokszor két személlyel, s azért 120-130-nál mondjuk egy gyors előzésnél nem baj ha vissza lehet kapcsolni s még van erő, hogy megelőzzem. Egyikkel se követsz el rossz döntést...hisz Honda Egyébként meg vedd meg azt amelyik jobban tetszik.
Az ügy szempontjából ez irreleváns!
(a gsr-es figura kb. 15kg-val könnyebb (kisebb) mint én és neki is van fejidoma...meg egy kicsit jobban is motorozik mint én )
ja, és volt egy GSR600 is 9,2 literrel
Sziasztok!

Szombaton 00:30kor írtam, hogy van-e valakinek eladó gyári kormányrúdja '07-es Hornetre. Erre nem jött válasz tehát gondolom nincs...
Akik lecserélték meg tudnák írni milyenre cserélték? (engem olyan érdekelne, ami nem nagyon különbözik a gyáritól) Ja és hogy hol mennyiért vették.
Előre is köszi.
Szia!
Szerencséd van mert tegnap előtt jöttem haza egy zakopánai motoros túrából ahol én egy '07-es CB 600 FA-val mentem egyik barátom egy '05-ös CBF 600SA. A fogyasztást igazából 1 helyen hasonlítottuk össze a Zakopane - Ózd 213km-es etap után. Itt ő 8,7l-t én 9,8l-t tankoltam. Ebben szerintem nagy szerepe van annak hogy helyenként 150 nel mentünk, és neki van fejodoma és az áramvonalasabb mint az én felsőtestem :) Másik ok: a CBF 600 kb 800 -1000 rel kevesebbet forog 100km/h-nál. (10500-nál tilt le, a hornet 13500-nál)
Városban a különbség kb 1-2 dl lehet.
Ahogy nézem a fejidomosokat nézegeted. Nos hornetből ritka mint a fehér holló, mert csak 2 évig gyártották. CBF-ből több rohangál fejidommal. Amúgy meg dög nehéz, nem is értem hogy, de majd 20 kgt ráver a hornetre! Enni egyik se eszik annyit, mint amit írtál, max pályán. Én is a hornetre szavaznék, de a csupaszra.
hornet topikba nem biztos hogy sok cbf-es jar :) (bocs angol bill..)
Nekem sincs óriási tapasztalatom,mert az idén vettem a darazsat(eddig 6000km-t mentem vele),egyet értek az előttem szólóval-20LE a Hornet javára-nem kevés,nálam ez döntött.A fogyasztás nálam is hasonlóképpen alakul,de a 3000-fordulaton való járatást nem túlzottan szereti.Gyári áttétellel 4800ford.on megy 100at,2személlyel folyamatos 100-130km/h-val többször is 4,7l/100km-t mértem,egyedül melóba járás 10km+város+egykét erősebb gyorsítás 5,3-6l-általában.Volt,hogy elgurult a gyógyszer,akkor 7l-körül volt.Nem tudom,hogy a CBF-kevesebbet fogyaszt e,mivel gyengébb eleve többet kell kapcsolgatni(valószínü),de ezt egy tulaj biztos jobban tudja.

Üdv!
Szia! Nekem egy 2008-as Hornetem van. Fogyasztás: városban használva, lápáknál kihúzatva néha, de egyébként békés tempóban 5,5-6 liter. Habár nagyon keveset vagyok városban. Túra: 110-150 között vegyesen 5,6-6 liter között. Nyáron egy 480km-es alföldi túrán (Debrecen-Ópusztaszer-Szeged-Debrecen), utassal, 130-as utazó, =- 5,9liter. Nekem se nem megy 5 alá, de nem megy 6,3 felé sem. Egyszer sikerült 7litert kihozni, pályán 230-as tempóval. De ezt nem ajánlom mert 2 napig semmit nem hallottam hála a menetszélnek
hornet erosebb, en azt vennem de elfogult vagyok! Ha 3-4e fordulaton jarsz kb 4,8-5,5 a fogyasztas.
Sziasztok

Én jelen pillanatban 2 motor közül szeretnék választani.

Egy Honda CB600s Hornet és egy CBF600s !
Nekem egyk egy Pegaso Cube volt. Szerettem de sajna megette a 7-8L/100 illetve túl magas volt nekem ezért eladtam.
Azt szeretném kérdezni, hornet tulajdonosoktól, elvakultság nélkül. hogy mennyit eszik a motor normál felhasználás mellett!

Nem az a fajta vagyok aki 180-al dönget
Mind a két motor egyformán tetszik szóval Isten igazából leginkább a fogyasztás nálam a mérvadó!
Legkésőbb decemberig szeretnék vásárolni egyet de előtte szeretnék utánajárni, hogy melyiket érdemesebb megvenni?
Hondáról beszélünk

Amúgy meg mindenből ki lehet fogni jót is meg szart is. Nagy rakás szerencse kell a használtmotor vásárláshoz, mint kb. mindenhez manapság...
Sziasztok. Eldöntöttem, hogy az FZ6N helyett 900-as hornet lesz végleg. Mivel nem fiatal gépek szerintetek lehet még jó állapotut találni? Közel 10 éves gépekről van szó egy kicsit félek.... bár azt olvastam, hogy simán elmegy gond nélkül egy ilyen vas akár 100ekm-et is.
Ha az amire gondolok,lehet hengerfejtömítés v.szelepfedéltömítés attól függően,hogy mennyire felülről kezd olajos lenni a motor.

Esetleg egy fénykép?

Üdv!
Sziasztok. Lenne egy kis problémám a 2001-es 600-as hornetemmel. A motor jobb és bal oldalán, a blokkal egybe van építve egy-egy csavarnak egy menetes rész, gyanítom bukócsőnek. A motor jobb oldalán található menetnél rendszeresen olajat találok és nem tudok rájönni, hogy honnan jön..... tud valaki segíteni? előre is ksöszönöm szépen....
Sziasztok!

Van valakinek eladó eredeti kormányrúdja 2007-2009 es Hornetre? (Első sorban azokra gondolok akik azt lecserélték valamiért)
Ezen kívül még az az elem is érdekelne, amibe a kuplungkar és a bal visszapillantó be van fogva. Ha valaki tud ilyen elemeket eladót kérem írja meg!

Előre is köszönöm!