Terveben van az asszony pajtás szállítmányozása is, mert az eddigi gépek ülését nagyon utálta és most akarom Vele újra megszerettetni a motorozást
Amúgy sztem az lsesz amit írtál. Ha elindulok motort venni kipróbálom mind a két motort és az alapján döntök majd valamelyik mellett.
Hát FZ-t még nem vezettem, az új Horneten meg még csak hátul ültem, de múlt hét végén nyomtunk le egy Zalaegerszeg-Budapest returt (nem pályán, kb 8-9 órát voltunk a motoron) és ki lehetett bírni megfelelő megállási sűrűséggel
Mondjuk én nem motorra való vagyok az 160 cm-es magaságommal és rövid karommal. Jó nem mondom, hogy nem fájt a hátam. Ellenben tavaly ugyanez az FZ hátsó ülésén katasztrófa volt. Ha tervbe van a barátnő vagy utas szállítása is hosszabb távon, akkor mindenképp Hornet, mert az FZ-nek nagyon magasan van az utas lábtartója. A Hornet hátsó ülése egy fotel
Ellenben, ha ez nem szempont akkor az FZ vezető lábtartója van alacsonyabban. De a legegyszerűbb, ha bemész egy kereskedésbe ahol van mind a kettő (pl.: Red Baron) és jól megnézegeted, felpróbálgatod a vasakat. Amúgy meg, ha valamelyik jobban tetszik bárki bármit írhat
az enyém egy 99-es az ülés helyzet nem fárasztó úgy érzem akármeddig tudnék menni, de a fenekemet 1 óra után már érzem kicsit, de ez valószínű hogy a régi ülés hibája, meg alkat függő is én 176 cm 97 kg vagyok. Egyébként lehet csináltatni jó ülést kb 35-40e ft-ból ami zselé betétes meg nem tudom minden jóság.
Hát igen az örök dilemma a technikai újítások vs könnyű szerelhetőség. Az FZ-vel a 2007 utáni Hornet van egy kalapba, ellenben azért futóműbe a Hornet jobb, no meg jóval drágább is. A régi karbissal semmi gondod nincs, ha rendszeresen karban tartod. Bár ez szerintem minden jobb motorra igaz. Mondjuk én tuti a 2005-06-ost nézném a helyedbe, mert annak jobb a lámpája, futóműve, újabb a műszerfala és kicsit vagányabb a feneke. Ellenben annak az árából kapsz hasonló kórú FZ-t.
A karbi-val együtt jár a szivató is, amitől szintén sokak óckodnak. Mondjuk én meg az injektortól. Egyébként, ha szinkrinizáltatod rendesen, hosszabb állás előtt kijáratod, vagy leengeded belőle a benzint, hogy ne rohadjon bele nem lesz vele gondod. És egy karbis motort tényleg jóval egyszerűbb javítani, mert kevesebb az elektronika. Hogy fogyasztani hogy fogyaszt az csukló függő is, de nem hiszem, hogy számottevő a különbség. De tény, hogy a karbisnak több nafta kell.
hát hátránynak mindenképpen az hogy karbi szinkront kell csinálni időnkét, esetleg el is dugulhat. injektoros motorom nem volt csak autóm ahhoz képest tudnék hasonlítani ott sokkal jobb az injektor, kevesebb fogyasztás, jobb menetteljesítmény optimálisabb keverék előállítás. Legjobb vételt ha az injektor számít 900-as hornettel (azok injektorosak de többet is fogyaszt mint a 600) vagy egy 2007 utáni 600 hornettel csinálnál szerintem.
Nálam a fogyasztás 4,5-től (alig pörgetős vezetés, nem túl élvezetes) mehet 7-8 ig is ha lámpa gyorsulásokkal haladsz.
Sziasztok,
2 (max. 3) hónap múlva motorvásárlásra adom újra a fejem.
Eddig egy jelöltem volt ez pedig nem más mint a Yamaha FZ6N, de most mivel nincs motorom gyakorlatilag minden motortesztet és értékelést átnyálazom unalmamba és így bukkantam a hornetből a 2003 és 2004-es kiadásra. Egy dolog nem tetszik a motorban az pedig a karbis benzin adagolás a Yamahához képest. A többi paraméter számomra elfogadható sőt...
Minden tesztben azt olvastam, hogy annyira kiforrott technika a hornetből ez a széria, hogy ha vigyáz rá a gazda akkor seemire sem kell költeni. A kérdésem az lenne, hogy a karbi mennyire gondozás igényes és van-e valami hátrásnya emiatt a mocinak a többi hasonló korú motorral szemben?
Egyáltalán van-e valami széria hiba amiről érdemes tudni?
Hosszútávon milyen a motor (kényelem, fogyasztás)?
Nekem hosszú túrákra és városi motorozásra kell majd a gép.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdv. Dollák Laci
Nekem először a membrán lett cserélve, gyáriba kva drága. Majd az egész csap. Szóval elvileg a régi csapomba van egy jó membrán. Csak az a baj, hogy nem itthon és amennyiért adnám annyiért kapsz bontóba komplett csapot. Csak az a baj, hogy nem szokott lenni a régi csap. Nekem is mázlim volt. De amúgy ricsibontó vagy sugomotorbontó.
Hát nem éppen olcsó, de én Bridgestone Battlax 023-at használok. Tavaly szeptemberben tetettem fel párban. Szereléssel együtt "kedvezményesen" 65 ropi volt.
Sztem nagyon jó. Pályázni nem járok vele, de Orfűre sokat, ill. (Magyarhertelend-Orfű-Pécs) és néha a Mánfa-Pécs mecseki részre ritkábban, nekem nagyon bejött. Ja, a kőröshegyi autópályafelhajtós részen is jól működik.
Mást nem próbáltam. Előtte a gyári Battlax Bt012-es volt. Az se rossz, de ez sztem sokkal jobb. Kanyarokban a lágyabb szélei miatt jobban tapad és sok egyenesfutás után se kopik kockásra.
Amúgy sztem az lsesz amit írtál. Ha elindulok motort venni kipróbálom mind a két motort és az alapján döntök majd valamelyik mellett.
Mondjuk én nem motorra való vagyok az 160 cm-es magaságommal és rövid karommal. Jó nem mondom, hogy nem fájt a hátam. Ellenben tavaly ugyanez az FZ hátsó ülésén katasztrófa volt. Ha tervbe van a barátnő vagy utas szállítása is hosszabb távon, akkor mindenképp Hornet, mert az FZ-nek nagyon magasan van az utas lábtartója. A Hornet hátsó ülése egy fotel
Ellenben, ha ez nem szempont akkor az FZ vezető lábtartója van alacsonyabban. De a legegyszerűbb, ha bemész egy kereskedésbe ahol van mind a kettő (pl.: Red Baron) és jól megnézegeted, felpróbálgatod a vasakat. Amúgy meg, ha valamelyik jobban tetszik bárki bármit írhat
Nekem bontva van egy F2-es CBR-em, azon megnézhetem, hogy hasonló-e A Hornet csapja.
Esetleg le tudod fényképezni?
Gábor
A karbi-val együtt jár a szivató is, amitől szintén sokak óckodnak. Mondjuk én meg az injektortól. Egyébként, ha szinkrinizáltatod rendesen, hosszabb állás előtt kijáratod, vagy leengeded belőle a benzint, hogy ne rohadjon bele nem lesz vele gondod. És egy karbis motort tényleg jóval egyszerűbb javítani, mert kevesebb az elektronika. Hogy fogyasztani hogy fogyaszt az csukló függő is, de nem hiszem, hogy számottevő a különbség. De tény, hogy a karbisnak több nafta kell.
Nálam a fogyasztás 4,5-től (alig pörgetős vezetés, nem túl élvezetes) mehet 7-8 ig is ha lámpa gyorsulásokkal haladsz.
2 (max. 3) hónap múlva motorvásárlásra adom újra a fejem.
Eddig egy jelöltem volt ez pedig nem más mint a Yamaha FZ6N, de most mivel nincs motorom gyakorlatilag minden motortesztet és értékelést átnyálazom unalmamba és így bukkantam a hornetből a 2003 és 2004-es kiadásra. Egy dolog nem tetszik a motorban az pedig a karbis benzin adagolás a Yamahához képest. A többi paraméter számomra elfogadható sőt...
Minden tesztben azt olvastam, hogy annyira kiforrott technika a hornetből ez a széria, hogy ha vigyáz rá a gazda akkor seemire sem kell költeni. A kérdésem az lenne, hogy a karbi mennyire gondozás igényes és van-e valami hátrásnya emiatt a mocinak a többi hasonló korú motorral szemben?
Egyáltalán van-e valami széria hiba amiről érdemes tudni?
Hosszútávon milyen a motor (kényelem, fogyasztás)?
Nekem hosszú túrákra és városi motorozásra kell majd a gép.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdv. Dollák Laci
Segítséget szeretnék kérni. 2002-es hornethez keresnék, benzincsapot, esetleg külön membránt. Volt valakinek már gondja a benzincsappal?!
Köszönettel: István
Sztem nagyon jó. Pályázni nem járok vele, de Orfűre sokat, ill. (Magyarhertelend-Orfű-Pécs) és néha a Mánfa-Pécs mecseki részre ritkábban, nekem nagyon bejött. Ja, a kőröshegyi autópályafelhajtós részen is jól működik.
Mást nem próbáltam. Előtte a gyári Battlax Bt012-es volt. Az se rossz, de ez sztem sokkal jobb. Kanyarokban a lágyabb szélei miatt jobban tapad és sok egyenesfutás után se kopik kockásra.
frezer1979@gmail.com
Nem voltam itthon. Ha még aktuális, akkor lefotózom, és felteszem!
Vagy tudom még ajánlani a crossos cuccokat. Annál nagyobb védelem nincs
24 órán keresztül villog csak utána leáll,akksit kíméli így.
Honda cb 250 hornetbe konkrétan milyen index relé kell ha fel szeretném rakni a ledes indexeket?
Válaszotokat előre is köszönöm