Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jó, de ha ennyiért árulná mi volna benne az üzlet?
Ez jó:
karok
vagy ez:
kar
Köszi drága de 2 euro-ért és plussz 17 euro szállításért megveszem e-bay-on!
Hogy valami építő hozzászólásom is legyen: próbáld itt
Hátha vannak nálunk okosabb emberek is a fórumon
Kérem szépen tessék hozzászokni ahhoz az 5 lityi körüli fogyihoz
Ha 200km elmész 10-11L-ből az már nagyon jó fogyizás
Pláne a Pegazo után ami megette a 8-9L is
Nem kigúnyolni a kezdő hornetes-t pláne ha nő és még szőke is.

A Pegánál megszoktam, hogy kigyullad egy sárga ikonka, hogy tankolj babám ha menni akarsz! No, majd begyakoroljuk ennél a dolgokat
Nekem ugyanez volt, tartalékra állítás után kb 10-11 lityi fért bele.
Amatőr módon nekem is leállt sajna, de már azóta gyakorlom hogy kell átállítani. :)
Amúgy nálam is olyan 200-250 között van az a km amit bír egy tankkal.
Esetleg cseréld le a benzintankot akváriumra
Drága, kicsit eltévedtél. A kamerát Pavlo árulja. Ez plexi téma
Az a helyzet, hogy ha megnézel egy összehasonlító videot SD és HD között, szignifikáns lesz a különbség. Az ár tudom 4x-es egy új HD és a SD között, én mégis megvárom a karácsonyt, hátha .... addig gyűjtöm a pénzt.
Egyetértek az elöttem szólókkal. Elsö sotban nézed a kmeket. Nekem ált 200 és 250 között szokta kérni a tartalékot. Ilyenkor menet közben áttekered és mész a legközelebbi kútra. Nem nagy cucc, más is így csinálja, nem csak hornetes

A vicces csak az, hogy 16 literes a tank, amiböl 3-3,5 a tartalék. Na most átkapcsolás után alig megy bele 10-12 liter. De gondolom a karbi miatt, kevés neki a benya.

És akkor meg sem említem milyen az, amikor nem jó a tartalékod, ergo nincs és a km kihajtás is beszarik, nehogy számolni tudj.

Ha meg csapatba mentek és hosszabb túrára a legsürübb tankolóhoz állítják a megállást. De 200-250 kmként általában van úgyis. No meg pihenni is kell
amikor a végét járja (tartalék előtt) gyakran leesik az alapjárat is 1000 alá, meg ahogy írták elkezd gyengülni kihagy 1 henger stb, ha javasolhatom gyakorold be a benzincsaphoz nyúlást hogy gyorsan menjen. Velem kétszer fordult elő hogy a menetszéltől nem hallottam (meg még amatőr hornetes vagyok) hogy át kéne rakni és leállt a moci. Na az szívás kb 3 percig kellett indítóznom ami ha nem túl jó az aksi simán leszívja. EGyébként nemtudom hogy de mikor tartalákra teszem utánna 10-11 liter megy bele csak és ez nekem 200 km-t jelent szóval ha 210 nél még nem kell átrakni inkább átrakom és megyek tankolni:)
ÁÁÁÁÁÁÁÁá, minek spórolták ezt ki belőle

Na, majd utána kérdezgetek, lehet-e bele tetetni és mennyiért?

Mert ügye mondjuk egy hosszú túra alkalmával egy kicsit ciki lenne ha a világ végén kifogyna a benya
Szia!

Pont erről beszélgettünk lejjebb kicist! Nekem ugyanez volt a kérdésem. A válasz az h valszeg nincs visszajelző (érthetetlen). Vagy számolod, hogy kb mennyi lehet még benne (fogyasztás alapján), vagy figyeled a moci reakcióit. Ha már nagyon a végét járja a benzin, akkor lesznek olyan reakciók, h elkezd gyengülni, nem húz menet közben. NA akkor kapcsold át tartalékra a benzincspot, hoy ne álljon le alattad (tapasztalat..... )
Egy apró kérdés. A Hornetnek nincs visszajelzése hogy mennyi benzin van még a tankban? Szinte minden motornál kigyullad egy kis sárga tankocska ha tartalékra kell tenni. De itt semmit nem találok
köszi Tényleg pöpec állapotú, csap le kell papíroznom és husss tavasszal
Sajna még nincs meg a zsé rá. Mailt írtam, arra nem jött válasz. Majd hívom, ha lesz miböl megvenni.
Nem lett biznisz?
Ment egy e-mail.
mennyi pénz? mi van hozzá, kicsit részleteznéd? köszi, jöhet emailben is akár: roekjozsi@freemail.hu
mint ha új lenne, grat hozzá!
Így van, evvel kaptam.