Nekem ugyanez volt, tartalékra állítás után kb 10-11 lityi fért bele.
Amatőr módon nekem is leállt sajna, de már azóta gyakorlom hogy kell átállítani. :)
Amúgy nálam is olyan 200-250 között van az a km amit bír egy tankkal.
Az a helyzet, hogy ha megnézel egy összehasonlító videot SD és HD között, szignifikáns lesz a különbség. Az ár tudom 4x-es egy új HD és a SD között, én mégis megvárom a karácsonyt, hátha .... addig gyűjtöm a pénzt.
Egyetértek az elöttem szólókkal. Elsö sotban nézed a kmeket. Nekem ált 200 és 250 között szokta kérni a tartalékot. Ilyenkor menet közben áttekered és mész a legközelebbi kútra. Nem nagy cucc, más is így csinálja, nem csak hornetes
A vicces csak az, hogy 16 literes a tank, amiböl 3-3,5 a tartalék. Na most átkapcsolás után alig megy bele 10-12 liter. De gondolom a karbi miatt, kevés neki a benya.
És akkor meg sem említem milyen az, amikor nem jó a tartalékod, ergo nincs és a km kihajtás is beszarik, nehogy számolni tudj.
Ha meg csapatba mentek és hosszabb túrára a legsürübb tankolóhoz állítják a megállást. De 200-250 kmként általában van úgyis. No meg pihenni is kell
amikor a végét járja (tartalék előtt) gyakran leesik az alapjárat is 1000 alá, meg ahogy írták elkezd gyengülni kihagy 1 henger stb, ha javasolhatom gyakorold be a benzincsaphoz nyúlást hogy gyorsan menjen. Velem kétszer fordult elő hogy a menetszéltől nem hallottam (meg még amatőr hornetes vagyok) hogy át kéne rakni és leállt a moci. Na az szívás kb 3 percig kellett indítóznom ami ha nem túl jó az aksi simán leszívja. EGyébként nemtudom hogy de mikor tartalákra teszem utánna 10-11 liter megy bele csak és ez nekem 200 km-t jelent szóval ha 210 nél még nem kell átrakni inkább átrakom és megyek tankolni:)
Pont erről beszélgettünk lejjebb kicist! Nekem ugyanez volt a kérdésem. A válasz az h valszeg nincs visszajelző (érthetetlen). Vagy számolod, hogy kb mennyi lehet még benne (fogyasztás alapján), vagy figyeled a moci reakcióit. Ha már nagyon a végét járja a benzin, akkor lesznek olyan reakciók, h elkezd gyengülni, nem húz menet közben. NA akkor kapcsold át tartalékra a benzincspot, hoy ne álljon le alattad (tapasztalat..... )
Egy apró kérdés. A Hornetnek nincs visszajelzése hogy mennyi benzin van még a tankban? Szinte minden motornál kigyullad egy kis sárga tankocska ha tartalékra kell tenni. De itt semmit nem találok
karok
vagy ez:
kar
Hornet 07-10 karok
Hátha vannak nálunk okosabb emberek is a fórumon
Pláne a Pegazo után ami megette a 8-9L is
A Pegánál megszoktam, hogy kigyullad egy sárga ikonka, hogy tankolj babám ha menni akarsz! No, majd begyakoroljuk ennél a dolgokat
Amatőr módon nekem is leállt sajna, de már azóta gyakorlom hogy kell átállítani. :)
Amúgy nálam is olyan 200-250 között van az a km amit bír egy tankkal.
A vicces csak az, hogy 16 literes a tank, amiböl 3-3,5 a tartalék. Na most átkapcsolás után alig megy bele 10-12 liter. De gondolom a karbi miatt, kevés neki a benya.
És akkor meg sem említem milyen az, amikor nem jó a tartalékod, ergo nincs és a km kihajtás is beszarik, nehogy számolni tudj.
Ha meg csapatba mentek és hosszabb túrára a legsürübb tankolóhoz állítják a megállást. De 200-250 kmként általában van úgyis. No meg pihenni is kell
Na, majd utána kérdezgetek, lehet-e bele tetetni és mennyiért?
Mert ügye mondjuk egy hosszú túra alkalmával egy kicsit ciki lenne ha a világ végén kifogyna a benya
Pont erről beszélgettünk lejjebb kicist! Nekem ugyanez volt a kérdésem. A válasz az h valszeg nincs visszajelző (érthetetlen). Vagy számolod, hogy kb mennyi lehet még benne (fogyasztás alapján), vagy figyeled a moci reakcióit. Ha már nagyon a végét járja a benzin, akkor lesznek olyan reakciók, h elkezd gyengülni, nem húz menet közben. NA akkor kapcsold át tartalékra a benzincspot, hoy ne álljon le alattad (tapasztalat..... )