A baj nem kevés! :) A 600-as hornetemen (2000-res évjárat) elszakadt a km óra spirál. Állítólag lehet csak a belsejét cserélni. (csak a huzalt) Nos én szétkaptam és az óra felől ki is húztam a darabot, ami kb 20cm volt. A másik darab meg benne van ( ami alul van).
Hogyan tudom szétszedni?
Vagy nem lehet , és az egészet kell cserélni?
Aki tud segíthetne ha nem muszály nem venném meg az egészet.! Pánteken reggel meg mennék a Mátrába. :)
ÜDV,
Most jöttem vissza egy 3 napos túráról a szomszédoktól. A hornet remekül teljesített, egy dolog van viszont, ami hosszú úton elkezdett zavarni : a kormányon jelentkező rezonancia a motorból, kb. 6000 fordulat felett. Elkezdtem keresni olyan kormányfelfogatást, kiemelőt, amiben van valami rezgéscsillapító betét, de nem találok. Tudtok ilyet ?
Régóta akarok egy eloxált alu kormányt, ami még jobb, ha kicsit egyenesebb, de nincs mélyebben mint a gyári.
Van haver aki szerint motor karbi szinkront kellene csináltatnom (2009/600-as, injektoros), annak ellenére, hogy injektoros, mert a sornégynek nem lenne szabad rezonálni így (monjduk szuzukis aki mondja). Úgyhogy a másik kérdésem, Miskolc környékén van valakinek 2007 utáni 600-as ? Annyi kellene, hogy elmennék motorral és megnézni melyiknek milyen a hangja/rezonancia 6-8 között, tovább nem is kell pörgetni.
Még volt bent 1-2 ezer km,de az utolsó 2km -en kopott kb 1mm-t ugyanis még az 1km-re lévő kúthoz be tudtam menni.Itt felfújtam 4barra,hogy kibírja a gumisig(kb20-al mentem és csattogott benne a vas mint az állat) ,egy chopperes srác lehozta az asszonyt a kútig ,onnét 2Hondás kolléga pedig Rétságra.Szerencse a szerencsétlenségbe,hogy tudtam szerezni egy jó állapotu BTO21-es gumit,és folytathattuk a túrát.Ha egy órával előbb történik jól megszívtuk volna mert a Börzsönyben olyan helyen jártunk ahol még térerő sem volt,meg 10km-re a lakott terület.
nekem egy kinai dob tetszik 80 usd + (80 usd aszállítás) van egy magyar srác által feltöltött vidó a kipuról nagyon jó hangja van szerintem árhoz képest, és csővel, minden tartozékkal együt adják kimondottan hornetre semmit nem kell alakítani. Szimpi, én olyat fogok rendelni ha lesz kis pénzem.
Ügyes kis barkács cucc ! Első emelő is van?Én is gondolkodtam rajta h készítek, Tiéd elég jó kis konstrukciónak tűnik úgyhogy lekoppintom.Bár nem én kértem,de azért köszönöm a képeket!
Nincs már ott, saját maga dolgozik!
Csaba a keresztneve, a száma: 20/3996166
Zvoli üdvözli a Hornet Klubból (annak ellenére, hogy már a Hornet helyett CBF1000F van)
Sajna valamiért nem jó.
De amúgy 8000 körül van a pár, ha jól emlékszem. De érdemes itthon is körülnézni, futármotorosbolt, homasita, adamoto, shox, bázismotor mert lehet hogy van nekik külön is párezerért és akkor nem kell megvenni a párt.
Fogyasztásra visszatérve:
2007-es 600-as Hornet
250 km-nél általában tankolok, de akkor még az alsó világít (nem villog). 11-11,5 lityit szoktam beletenni, de csordultig. Ez ha jól számoltam, durván 4,4-4,6-os fogyasztás.
Ezek az adatok az eddigi kb 10 tankolásomnál általánosságban jellemzőek. Egyszer volt hogy 280 km-nél tankoltam ugyanilyen feltételkkel. És egyszer 250 km-nél tankoltam 12,5 litert.
mit befolyásol ezen a kmóraspirál?