Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én erre azt mondom, hogy túl olcsó. Megnézném a helyedbe Pavloét, mert igaz kicsit drágább, de sokkal babább állapotú

Az a 18 e km biztos nem annyi, a rozsdás leömlőkről sem vagyok jó véleménnyel (lehet akár angol is, akkor meg a sós levegő mindenét kikezdhette, még ha elsőre nem is látszik) és hát a külföldi motor mindig lutri.
(bocs, angol bill.) jol nez ki, de a 18000km az szinte biztos nem valos. 2000 elotti hornetrol annyit mindenkeppen erdemes tudni hogy 16 os az elso kerek, eleg korlatolt a gumi kinalat hozza, kozhellyel elve ki lehet fogni jol karbantartott szeretett motort, es agyonhasznalt olajat hebe-hoba cserelt szetcsapott motort is. 2000 elotti motoroknal elofordulhat vezermulanc feszito problema, hidegen hirtelen kisebb gazadasoknal hallhato egy kattanas jobb oldalrol. Az enyemen is van ilyen, (99-es) ki lett cserelve a feszito ugyanugy megmaradt a hang, nem foglalkozok vele tovabb, alku urugyen erdemes felvetni ha van ilyen. Egyebkent a hornet valtozasokrol itt talalsz sok infot : http://919hornet.hu/darazsfesz...
Sziasztok! Kinéztem magamnak egy honda hornet 600-as ! Azért akarok a hondánál maradni mert 125-ös cbr-em van és nagyon bevált ki gép mellesleg eladó :D Véleményeket szeretnék rólla (több szem többet lát ) link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_hornet-5149725

E
rről a hornetről is és csak úgy általánosságba a hornetekről! Leginkább a megbízhatóság és szervízigény érdekelne! Előre is köszönöm mindenkinek ! Sziasztok!
Hali!

Írok majd csak **ik bejönni a freemail
szerintem két dolog lehet. az egyik, hogy laza a lánc. a másik, ami természetes jelenség más motornál is, hogy túl alacsony fordulaton váltasz fel és emiatt ad hangot.
közepes/magas fordulatszámon felváltva nem szabad kattania normális láncfeszességnél.
csak alacsony fordulaton csinálja?
meg kell forgatni kicsit!
nálam leginkább 1. van kattanás ez normális, meg néha visszaváltáskor.
Sziasztok! Tegnap sikerült vennem egy honda CB600F hornet tipusú motort! Az lenne a kérdésem hogy 1.2.és 3. fokozatba kapcsoláskor van egy nagy kattanás de mikor nagyon finoman váltok akkor nincs ! én vagyok a balfasz?
Doky!

Írtam email-t. Nézd meg légyszi! Köszi!
Megbeszéltük h a cuccos a motorról az enyém lehet! Tudod a benzinkúton
Hello

Megnéztem a motorod, nagyon pöpec
A páromnak is most vettünk egy ilyet. A kérdésem az lenne, hogy látom van nyeregtáskád meg eltartod. Azt hol sikerűlt venned hozzá és mennyiért? Mármint a táska eltartratót? Szeretnén ki is venni. Estetleg külön nem adod el?
Nagyon szép motor, csak nincsen ennyi pénzem, és ha jól értem jár hozzá a túra felszerelés is. Aki megveszi csak jól járhat vele
Uhh, megértem
Autóért. :(
Olyan érzés, mintha a fogamat húznák.
No, de miért
szépen fel van puttonyozva
A kisHornetembe 80.000 volt, mikor eladtam.
A nagyoknak sem lehet még a 100.000 sem probléma.

Amúgy az enyém eladó:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb600f_hornet-510
3489
a józan ész azt mondaná hogy várjál vele addig, olcsóbbak is lesznek mert eltelik még fél év, meg lehet lesz jobb vétel is. Használni nem nagyon tudod úgy sem addig.
amit linkeltem műszereket az 2005-től van jól látható a benzinszint jelző, a 2003-tól gyártott "műszerfal" meg ilyen : http://images01.olx.fr/ui/1/12...
nem tudom hogy a lámpák között van e ami jelzi, de valaki akinek ilyen biztos megmondja.
Kis agyalás csak a részemről. A 2005-ös még karbis blokkon nincs már benzincsap, tehát kell, hogy jelezze a szintet/tartalékot. Nem tudom mikortól rakták már bele ezt a félig elektronyos blokkot, asszem 2003. Ergo ha akkori akkor lehetne benzinszint jelző, ill tartalékra kapcsolást jelző. De lehet úgy faszság az egész, ahogy írom Csak ha nincs csap amit tekergetsz, akkor honnan tudod mikor van már tartalékon?
Köszönöm szépen! holnap felhívom érdeklődés képen. Átkell gondolni hogy lecserélem most és nézem nyár közepéig vagy inkább hajtom még a dt-t és csak júniusban kezdek nézelődni
Gondozott/szeretett mocinak néz ki, annyi "baj" lehet hogy 16-os az első kerék, kicsi rá a választék és a legtöbb gumi is 120/80-as nem a gyári méret 130/70. 2000-től gyártották 17"-al. Azt hallottam még hogy a 2000 előtti blokkoknál lehetnek problémák a vezérműlánc feszítővel, az enyémet is kicserélték (99-es) de ugyanolyan hangja van (Hidegen hirtelen gázadásra egy kis koppanás szerűség) de nem foglalkozok vele tovább, ha megnézed erre figyelj oda, lehet semmit nem jelent a dolog de alkudni lehet miatta. Ilyen tükrök voltak az enyémen is amikor megvettem azonnal csere, semmit nem látni belőle mert rövid a szára, persze nem nagy tétel csak mondom.
ha jól tudom csak 2005-től van http://www.moto-station.com/tt...
Köszönöööm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_hornet_600_11kw_csere-5110
325

Őt ismeri valaki?