Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem mindig gond volt hogy ha ketten mentünk valahova és sátrat is kellett vinni, hogy hova kössem. Néztem tartókat de elég húzósak. A nyeregtáska tartó már meg volt, igy hát próbáltam alkotni valamit. Igaz még a festés hátra van de felszereltem. Várom a véleményeket.
Hello,
Én, ha keresek valamit, akkor általában a Louis oldalán nézem meg először.(nem reklám:) Van motoros adatbázis, amin az alap információkat megtalálod, meg minden terméket, ami passzol a motorodhoz. Árviszonyításnak szerintem jó, kb ennyiért mennek itthon is az alkatrészek. A láncod a leírtak alapján megnyúlt. Ha nem tudod úgy beállítani, hogy egyenletes legyen a feszesség, akkor azt hiszem igencsak megérett a csere! Nem érdemes halogatni!
Példának itt a 98-as Hornet adatlapja:
Ja ugye német, de google-translate-el hamar le tudod fordítani, ha nem érted. http://www.louis.at/_40eb56a16...
Igen...amint lesz rá lehetőség, lecserélem.
Valaki tudja esetleg, hogy milyen típust kellene keressek?
Hossz(vagy szem), gyűrű típusa, meg esetleg valami márka...?
Köszi előre is!
Azért óvatosan az ilyennel, mert adott esetbe egy "kis" összegű szervíz elhagyása nagyobb galibát is okzhat. Nem kívánom, hogy így legyen, de annál a nagyszervíznél akkor láncszett csere is érik...
Köszi a választ!
Sejtettem, hogy valami hasonló probléma van...
Úgy érzem 30-40-ért egyelőre nem cserélem le ,
pláne, hogy éppen most a nyáron lesz nagyszervizes.
Szakértőktől kérdeznék! Pavlo te még jobb lennél, mert neked volt kis darazsad is. De bárki aki tudja a megoldást megmondhatja
Megint a váltó, amiről már érdeklődtem. Sikerült beszereznem egy darázsra valót. Csak az a bibi, hogy ahogy a 250-eseken látom nem fér el a mostani blokkvédőmtől, de ahogy a 600-asokon látom úgy igen. Elvileg a jobb oldala a lábtartónál, meg a pedálnál ugyanaz, csak a bal oldala a rúdnak meg a pöcöknek kerülhet fölfelé is a kihajtáshoz (ahogy a 250-esen van) és lefelé is (ahogy a 600-ason van)
A kérdés az, hogy működik-e fordítva is? Nem lesznek fordítva a sebességek? Nem lesz nagyon kint/lent, hogy ha dől a gép letörjön? Köszi a helpet
Egy olyan problémám lenne, hogy a láncot nem tudom belőni úgy, hogy mindenhol egyforma legyen a kilengése. Tehát ha valahol beállítom jóra, akkor ha arrébb tolom, máshol meg feszül mint az állat. Ha meg ugye ott állítom be jóra, ahol feszül, akkor máshol rettenetesen lóg.
Most egy köztes megoldásra állítottam, de eléggé zavaró a dolog...
Valaki találkozott már hasonló problémával? Ovalitása lenne a fogaskeréknek vagy mi a fene?! Vagy ez alapból ilyen...? (nem hiszem)
Mennyi egy jobbfajta láncszett?
"Hátul ledes irányjelző van,ami "E" betűs,de még relét kell hozzá vennem,mert picit gyorsan pislog aztán remélem nem lesz vele gond."
Azt hiszem, a két index közötti távolság is szabályzott, nem lehetnek túl közel egymáshoz. nézz utána.
"Visszateszem a gyári visszapillantót is,biztos ami biztos. "
Ennek viszont nem hinném, hogy van jelentősége.
"Hátulra felteszem a gyári fényvisszaverő prizmát(mert ermax undertail idom van rajta),de azt nem tudom,hogy ennek mindegy,hogy hol van elhelyezve?"
tudtommal mindegy, a lényeg, hogy legyen.
"A hátsó gumi is lassan megérik a cserére"
tudtommal 1,6 mm-nek vagy többnek kell lennie a profilmélységnek. ha ennél több, akkor nincs mitől tartanod.
"hiába bújom a netet,nem találok Battlax bt-012-est,talán már nem lehet kapni vagy csak Én vagyok béna?Tudnátok esetleg valami mást ajánlani helyette?"
BT-021-esem volt az előző vasamon, nekem bejött, ha lehet még kapni, akkor az jó vétel, mert kifutó típus. esetleg az utódját. én midenképp többkomponensűt vennék.
"A vizsgán okozhat gondot,ha az első és hátsó gumi típusa nem azonos?"
Helló!
Az ermaxot a Motorparts kft-nél vettem(www.motorparts.hu).Szerencsém volt vele mert ez egy bemutató darab volt és az eredeti ár töredékéért kaptam meg.Az eredeti ára 69000 huf,én 25000-ért kaptam meg(ezért érdemes volt kérdezősködni )Ledes irányjelző és rendszámvilágítás van benne.A rendszámtartót én csináltam hozzá,mert a sajátja csak egy kb 10x5 cm-es lemez,amire nem tudtam volna a rendszámkeretet felfogatni,a rendszámot meg nem akartam átfúrni.
János Gábor volna egy olyan kérdésem ez az ermax cuccost hol vetted mennyi volt mert tetszik nekem is nagyon,igazábol engem a rendszám zavar a legjobban egy kicsit feljebb akarom tenni vagy ugy mint te vagy a gyárit levágni és felül oda fogatni.
csak akkor nem lesz rendszám világitásom de az nem nagyon zavar.
Sziasztok!
Hamarosan műszakiztatni kell a 2007-es Hornetemet,ezért szívesen fogadnék tanácsokat,hogy mire kell ügyelnem. Hátul ledes irányjelző van,ami "E" betűs,de még relét kell hozzá vennem,mert picit gyorsan pislog aztán remélem nem lesz vele gond. Visszateszem a gyári visszapillantót is,biztos ami biztos. Hátulra felteszem a gyári fényvisszaverő prizmát(mert ermax undertail idom van rajta),de azt nem tudom,hogy ennek mindegy,hogy hol van elhelyezve? Mert könnyebb volna Nekem a rendszámtartó keret aljára erősíteni,gyárilag meg ugye a rendszám felett van.
A hátsó gumi is lassan megérik a cserére,így a vizsga érdekében ezt is előtte cserélném,de hiába bújom a netet,nem találok Battlax bt-012-est,talán már nem lehet kapni vagy csak Én vagyok béna?Tudnátok esetleg valami mást ajánlani helyette?A vizsgán okozhat gondot,ha az első és hátsó gumi típusa nem azonos?Bocs,hogy egy kicsit hosszúra sikeredett és előre is köszönöm a válaszokat.Ha esetleg még valami tanácsot tudtok adni,azt is szívesen veszem!
Üdv. mindenki!
Kérdésem lenne !
Ha a 600-as hornetet üresben megtúráztatom és vissza csattan a kipufogó egy lángcsóvával, az mennyire egészségtelen?
Ki mit mond?
Nem sport légszűrő van benne?
sziasztok,
tudnátok abban segíteni hogy milyen láncszettet érdemes venni 2004 600ccm hornethez?
Mert olvasgattam és megoszlanak a vélemények.
Köszönöm előre is!
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem mindig gond volt hogy ha ketten mentünk valahova és sátrat is kellett vinni, hogy hova kössem. Néztem tartókat de elég húzósak. A nyeregtáska tartó már meg volt, igy hát próbáltam alkotni valamit. Igaz még a festés hátra van de felszereltem. Várom a véleményeket.