Szuper, köszi! Erre voltam kiváncsi. Akkor a 2002-2003-ak ha különböző (esetemben acélezüst és a barnás verzió közötti) színekben pompáznak a dekli és a szelepfedél, akkor szerelésre utal. Ugyanígy a nem fekete kilométeróra is. Nyilván burkoltak és leszakadt a km óra meg az oldaldeklik sérültek!
kösz
2004-ig egyszínű a blokk, 2005-től fekete a szelepfedél és az oldaldekni. A tükör kerek formájú. Az első-hátsó futómű 2004-től állítható. A km-óra hátulja 2004-től krómozott.
Lehet, hogy nem figyeltek oda
Pl. erről a visszapillantó kompletten lemaradt.
Akkor viszont további kérdés, hogy milyen kombinációkban? És meg egy előjött: a műszerfal lámpa felöli oldala "krómozott" vagy fekete, vagy mindkettő lehet?
köszi
Segitségeteket kérném: szemeztem a 600-as Hornettel, de most mégis inkább a 900-as tetszene, mert a 600-nak alul nekem kevés volt a nyomatéka.
Hozzáértőktől kérdezném az eredeti gyári állapotokkal kapcsolatban a következőket:
- tényleg úgy szerelték a Horneteket, hogy a blokk egyes részei más-más színűek? (itt egy példa, szelepfedél meg deklik is eltérőek meg a blokk is) link
- eredetileg csak kerek visszapillantó vagy téglalap alakúak is voltak?
- ha esetleg tudja valaki, hogy milyenek voltak a gyári gumik, az is érdekelne.
sajnos nálam nem az. Amikor tettem fel, láttam, hogy a felfogatóhoz súrolni fog, jóféle ragasztószalagból ragasztottam kopófelületet, de ha a bovdent eltartom, akkor még zizeg.
Ha a lámpatestet megnyomom oldalra, vagy felfelé/lefelé, abbahagyja. pár hete egy délutánt kerestem mi zizeg. Akkor hagyta abba egy időre, amikor a felfogató fekete műanyag csavarozásánál egy gumi alátétet raktam alá. Örültem, hogy vége, de aztán előjött. Sajnos allergiás vagyok az ilyen zörejekre :-) bosszant, hogy nem tudom megcsinálni.
ÜDV JG
Ezt én is észrevettem és ez a gázkarnak a bovdenje mert pont hozzáér a plexi aljához igaz most nekem széles kormány került fel de még igy is épp eléri. Azt csináltam hogy bovdenen van ilyen kis gumi amit lehet mozgatni azt plexihez odahuztam azt igy nem zizeg mente közbe csak amikor tolom azért hallom hogy surolja de azt már leszarom:D
én is vettem egy ermax plexit nemrég, nekem pont jó, de egy gondom van : van egy zizegés a felfogatás felől olyan 6-9ezres fordulat között, nem találom mi zizeg, ha megfogom akár a plexit, akár a tartót vagy a fényszórót, abbahagyja, de csak amíg fogom :-(
keresek valakit Miskolc környékén akinek átalakított ülése van a horneten. A 2009/600-as ülését akarom alakíttatni, alapvetően azért mert a gyári deréktámasz pukli nyomja a farcsontom és 1-2 óra után kényelmetlen.
Én a spray mizériát relatíve gyorsan rövidre zártam. Kezdtem Shell-es lónyállal, aztán az nem húzta sokáig...talán még 400km sem..... aztán jött a Honda-s sray (yofajta teflonos) és ez egyenlőre bírja a terhelést
Helló!
Nekem is ugyanaz az évjárat és én is MOL-osat használok,de nem igazán vagyok megelégedve vele én sem.Maximum 500 km-t megyek egy fújással.Azelőtt Ipon-t használtam(fehér színűt),na az állat volt és bőven 500 felett bírta.Hiába volt drágább,jobban megérte az árát.
Érdeklődnék, h. kinek mennyit megy el a motor 1 láncspay befújás után (2007-es 600-as Hornet)? Én ha befújom utána max 350 km-t tudok menni mire kifényesedik, míg akikkel együtt motorozom 500 - 800km-t.
(Szerintem a láncom nem túl feszes, és ahogy kell hazaérkezéskor melegen fújom be, így van ideje rászáradni. Jelenleg Mol teflonos , korábban Valvoline fehér spay-t használtam. Ja és a gázt sem tépem jobban mint akikkel együtt tolom.)
A választ, tapaszatlatot előre is köszönöm!
Nem azért akartam mert nélkülözhetetlen csak tetszett és kíváncsi voltam hogy az én kis gépecskémre is fel lehet-e tenni. De köszönöm mindkettőtöknek a választ
Azért, hogy villogjon, ha átlépsz egy bizonyos fordulatszám tartományt
Egyébiránt én is akartam, aztán rájöttem, hogy nem attól fogok váltani, hogy tudom hányasba vagyok. Itt a Kawasaki M3-nál, akik a Prop-techtől rendelnek azt hazudták, hogy ilyen régi vasaknál is meg lehet oldani, csak nem annyi, hogy összedugod a típusspecifikus csatit, hanem kell mókolni!
Sziasztok!
Még mindig kormánycserén gondolkozom, mivel nekem a jelenlegi nem túl kényelmes (164 cm vagyok). Szóval akit érdekel az én kormányom és le akarja cserélni a gyáriját akkor megbeszélhetjük.
Ha még kell küldök képet!
ilyen kéne nekem is mert szerintem ez nem gyári mert igy nincsen rendszám világitásod rajta ,nem mint ha az érdekelne.
szép nagyon
nem tudod hogy lett igy átalakitva?