Lehet,hogy soknak tűnik,de küldöm hozzá a hosszabb csavarokat és a távtartógyűrűket is.Járjál utánna mennyibe kerül a vas,a festék,az esztergálás a hegesztés vagy mennyibe kerül a bolti.
Megmondja nekem valaki, hogy milyen külső méret- és formabeli különbségek vannak az első szériás 600-as, 900-as és az utolsó szériás, de még régi formájú (2005-06) tank között? Tankbőrt szeretnék a vasra. Köszi a helpet
Áh nagyon jó képek Jó széles a vas. Én csak a táskával kapcsolatban vagyok bizonytalan. Nem igazán látok a honlapon különbséget a 25 és a 40 ezres közt. Nálad mik voltak a szempontok a választásnál?
Szevasz! Engem érdekelne a doboztartó. De nem sok ez 1 kicsit? Megvan a doboz+ 1 fém tartó. CSAK A MOCIHOZ VALÓ RÖGZÍTÉSHEZ KELLENE PLUSSZ EZ A KONZOL! Tudod a kapaszkodó csavarjaihoz rögzittés végett. Irjál 1 baráti árat és megveszem!
Örülök, hogy Neked bejött.
Tudnál róla jobb felbontású képeket küldeni.
Főleg arról a részről ahol látszanak a pántok az ülésnél, illetve a táska felfekvése a konzolon.
Gyorsan felszereltem, felpakoltam, készítettem pár képet, hogy több infó legyen itt a fórumon róla.
Aki ilyet akar venni, ne hezitáljon, eszméletlenül faszán áll a motornak! Még egy hónap, mire indulunk az adriára, de már nem bírom, mennék én most azonnal.
Nem tudom, hogy kit mennyire érint, de ha valaki a környéken lakik és még nem hallott róla:
"A motoros balesetek visszaszorítása és a motorosok vezetéstechnikai tudásának bővítése céljából a Heves Megyei Rendőr-főkapitányság a megyei baleset-megelőzési bizottsággal és a Heves Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelőségével közösen a Közlekedési Felügyelőség egri tanpályáján (a "Nagylaposon", a Shell töltőállomás mögött) június 11-én, szombaton délelőtt 9 órától térítésmentes motoros közlekedésbiztonsági napot tart."
Szevasztok!
Ez a rezonálás látom nem egyedi,nekem kb.3000-es fordulaton csinálta föleg motorféknél.
Végig jártam amit lehetett,fejidom,müszerfal,hütörács,de csak nem szünt meg,és Qrvára idegesített.Próbálgattam állóhelybem egyszer csak adta és ekkor figyeltem fel a lámpára ,mintha az rezonálna és igen az volt a hunyó,a fényszóró izzóját kellett eligazítani(nem volt rendesen a helyén).Igaz,hogy itt fiatalabb vasakról volt szó mint az enyém,más a kialakításuk,de ez a hiba bármelyik fényszórónál fenn állhat.
a műszerfal elülső része rezonál nekem is 5000 körül.
próbáld meg a bal kezeddel lenyomni egy kicsit, egyből elhallgat. szóval tuti, hogy ez rezonál.
én arra gondoltam, hogy meglazulhatott, csak még nem találtam ilyen méretű imbusz kulcsot...
Ezt én is észrevettem,és először a fejidomra gondoltam,de most,hogy írod lehet az óra is talán...nem tudom.Viszont én inkább motorféknél szoktam hallani
Gratulálok ha még el is indítottad!
Azon imádkozz hogy ne kelljen szelepeket cserélned!
Valószínű hogy a hengerfejet le kell venned megnézni a szelepeket!
Sziasztok 2007-es hornetem van nem tapasztaltatok olyat hogy kb.5-6 ezres fordulatnál valami rezonál az elejéből csak nem tudom mi és idegesít? a kilométer óra lehet? meg gondolom nektek is pattog az ilyen szar utakon!
Sziasztok.
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy a 2000 Hornet vezérlését hogyan kell pontosan beálítani? Mert vezérműlánc csere közben kicsit megcsúszott és most ösze-vissza jár.
Válaszotok előre is köszönöm.
Már megijedtem, mert épp a napokban rendeltem meg egy ilyen konzolt.
Oldaltáskát eddig is használtam a 250es Hornetemen, csak úgy simán, de egy kicsit kidörzsölte az idomot és a kipufogót. Nagyon nem látszott, mert öntapadós szivacs-szalagot mindig ragasztottam oda ahol felfeküdtek a táskák. De a 600ason már nem akarok szórakozni ilyennel, úgyhogy beruháztam egy ilyen konzolra. Kíváncsian várom már, hogy milyen.
Idén két nagy túra is be van tervezve (Horvát- és Lengyelország), úgyhogy lesz alkalma a bizonyításra.
Attól a tanktáskától én ki se látnék
Örülök, hogy Neked bejött.
Tudnál róla jobb felbontású képeket küldeni.
Főleg arról a részről ahol látszanak a pántok az ülésnél, illetve a táska felfekvése a konzolon.
Előre is köszönöm
amihucza@gmail.com
MIhu
Gyorsan felszereltem, felpakoltam, készítettem pár képet, hogy több infó legyen itt a fórumon róla.
Aki ilyet akar venni, ne hezitáljon, eszméletlenül faszán áll a motornak! Még egy hónap, mire indulunk az adriára, de már nem bírom, mennék én most azonnal.
Nem tudom, hogy kit mennyire érint, de ha valaki a környéken lakik és még nem hallott róla:
"A motoros balesetek visszaszorítása és a motorosok vezetéstechnikai tudásának bővítése céljából a Heves Megyei Rendőr-főkapitányság a megyei baleset-megelőzési bizottsággal és a Heves Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelőségével közösen a Közlekedési Felügyelőség egri tanpályáján (a "Nagylaposon", a Shell töltőállomás mögött) június 11-én, szombaton délelőtt 9 órától térítésmentes motoros közlekedésbiztonsági napot tart."
teljes cikk: http://heol.hu/heves/kek-hirek...
Ez a rezonálás látom nem egyedi,nekem kb.3000-es fordulaton csinálta föleg motorféknél.
Végig jártam amit lehetett,fejidom,müszerfal,hütörács,de csak nem szünt meg,és Qrvára idegesített.Próbálgattam állóhelybem egyszer csak adta és ekkor figyeltem fel a lámpára ,mintha az rezonálna és igen az volt a hunyó,a fényszóró izzóját kellett eligazítani(nem volt rendesen a helyén).Igaz,hogy itt fiatalabb vasakról volt szó mint az enyém,más a kialakításuk,de ez a hiba bármelyik fényszórónál fenn állhat.
Üdv!
próbáld meg a bal kezeddel lenyomni egy kicsit, egyből elhallgat. szóval tuti, hogy ez rezonál.
én arra gondoltam, hogy meglazulhatott, csak még nem találtam ilyen méretű imbusz kulcsot...
ezt én is észrevettem de csak miután felraktam a sport dobot{megoldás 7-9ford használd nálam bejött }
Azon imádkozz hogy ne kelljen szelepeket cserélned!
Valószínű hogy a hengerfejet le kell venned megnézni a szelepeket!
Ezt töltsd le. Én is ebből szereltem.
Üdv. A.
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy a 2000 Hornet vezérlését hogyan kell pontosan beálítani? Mert vezérműlánc csere közben kicsit megcsúszott és most ösze-vissza jár.
Válaszotok előre is köszönöm.
Ha valakit érdekel inkább hívjon mert nem mindig vagyok gépközelben
Ár:9500 huf
Oldaltáskát eddig is használtam a 250es Hornetemen, csak úgy simán, de egy kicsit kidörzsölte az idomot és a kipufogót. Nagyon nem látszott, mert öntapadós szivacs-szalagot mindig ragasztottam oda ahol felfeküdtek a táskák. De a 600ason már nem akarok szórakozni ilyennel, úgyhogy beruháztam egy ilyen konzolra. Kíváncsian várom már, hogy milyen.
Idén két nagy túra is be van tervezve (Horvát- és Lengyelország), úgyhogy lesz alkalma a bizonyításra.