Ha már táskáknál tartunk, nekem van egy eladó GIVI T429 tanktáskám (hátizsákká alakítható, mágneses, de van heveder is hozzá), összesen 1x volt használva, csak közben kaptam egy másikat. Iár: 17000 (minden megvan hozzá, esővédő, heveder, stb.)
Sziasztok!
Új vagyok még itt, még egy hónapja sincs nálam a motorom. 2007-es 600-as Hornetről van szó és érdekelne, hogy van-e valakinek eladó gyári kormánya?
szerintem úgy tudod leszedni, hogy hajszárítóval melegíted és közben óvatosan kézzel lefejted a tankról.
én tankpadot még nem, de mást szedtem már le így.
helló honda hornet 600 2010 re lenne...
valakinek van tapasztalata a következő termékekkel kapcsolatban?
ezek termékeke vásárlását tervezem
----Healtech Típusspecifikus fokozatkijelző GIPro DS
Közvetlen csatlakoztatás a DS (Diagnostic System)
---kormány lengés csillapító
ebben még konkrétan nem találtam de lehet annyira nem néztem még szét ha tudtok valamit ajánlani /mindenképp akarok/
---ültető szett na erre biztosan kapor hideget meleget...
hátulra találtam 25-30mm eset....
előre valaki mondta nem kell valaki hogy csak a villaszárat kell lejjebb tenni valaki meg a rugózatot kell kicserélni stb...
--- plexi na ebben a kategóriában is találtam elég sok félét..
esztétika és felszerelés szempontokat néztem hogy melyik könnyebb és jobb illetve melyiknek jobb a szélvédelme...
----tankbőr "bagster"
Kicsit sokat írtam
a segítséget és a hozzászólást előre is köszönöm
Köszi! Szerintem kutúrált. Következő hó 20 után itthon leszek, ha lehet akkor nekem kellene egy. Természetesen nekem Hornetre kellene:-)
Drága paripám évjárata 2001, ..az idén ünneplünk:-) már nagyon régóta meg van. Még egyszer köszi, keresni foglak...
Üdv.
Még valami... Elöl takard le a tankot egy ronggyal, mert bele lehet emelni a kormánykiflibe, ha túlemeled. Lehetőleg ne legyen tele a tank(könnyebb mozgatni) és a kormány egyenesen álljon. Javaslom a hátsó emelőállványt használni, mert oldalsztenderen tuti elfordul a kormány és összevered a tankot.. Nah.. kb ennyi
A csappal egy kicsit fogsz szenvedni, de megoldható feladat. Ha az ülést és az oldalidomot levetted, lecsavarozod a hátsó tankcsavart, kicsit megemelve szét kell húzni a visszajelző csatlakozóját. A csapról a benzincsövet valamivel told le (csavarhúzó, csőrös fogó), aztán megemelve a tank hátulját, a karbin át kell emelni a csapot(ott akadhat), le tudod húzni a vákuum csövet is. Van még két szellőző cső a jobb oldalon, azokat lehúzod és a tank már lent is van A gyertyákat a gyári csuklós gyertyakulccsal a legegyszerűbb kivenni (van a szerszámkészletben) és az újakat 12Nm-el lehúzni (2004-től 18Nm). Visszaszerelés fordított sorrendben. A benzincsövet (de akár a többit is mert könnyebb visszarakni ) fújd be WD40-el és amikor a tank a helyén van, akkor a karbi alatt megfogva vissza tudod tolni, csapnál csak igazgatni kell, de a rugóbilincsre figyelj, hogy ne csússzon nagyon le, mert akkor nyűglődés van . A bilincset csőrös fogóval könnyű visszatenni. Sok sikert
Pár 600-as tankot már leszedtem, de néha még így is megkínlódok a csappal....
Na megrendeltem a gyertyákat, ma megyek is érte.
Valaki le tudná írni a folyamatát a dolognak? Nem vagyok analfabéta hozzá abszolut, csak nem szeretnék éppen a motoromnál váratlan dolgok elé kerülni. A tankot fel lehet hajtani, vagy le kell venni?
Meg a csappal mi van, az-az a benzincsővel, ami a csapba megy? Enged annyit, hogy felhajtsam (ha fel lehet...)
A konzollal semmi.
Annál inkább az oldaltáskákkal annál inkább. Millió pánt, meg gumipók, meg csatt, amik nem tudják normálisan rögzíteni a táskát.
Szóval ennyi.
Van egy givi felső dobozom, felpattintom és ott van... ennyi.
Üdv
Mihu