egyértelmű hogy az analóg ford.szám mérő visz mindent. Ez a digitális ultra gagyi.
Volt szerencsém kiprobálni a héten egy cb1000r. Nagyon vadállat, de ezen is már digitális óra van, na meg kicsit kényelmetlenebb az ülés.
Ennek ellenére tetszett és ha lesz motor váltás akkor valami ilyesmiben gondolkodom.
250es hornet telójában kéne szimeringeket cserélnem, de nem találtam hozzá valókat... szerelők mennyiért szokták megcsinálni a cserét meg a villa feltöltését olajjal? csak nagyjából, mit gondoltok?
Onnan is lelógott volna belőle valamekkora darab.
Ez egy öntapadós kütyü.Bárhol megáll ahol egy kis
része felfekszik.Szuperül ragad.Szerintem roncsolás
nélkül le sem lehet szedni.Azt mondta a szervizes,hogy
elsőre el kell találni a tuti helyet,különben bámulhatod
éveken át a ferde kütyüt.
sztem amúgy se sikerült az új műszerfal
lehet én vagyok régimódi, de nem az analóg fordszámmérő sokkal jobban bejön mint ez a digitális
olyan "racsingos" az analóg, ott van középen, jó nagy...
ja, hogy plexi volt a téma
na nekem az a pici van, az a gyári, hát.... 140-160 között még éppen jó, felett már nem igazán, de szerintem ez úgy is szubjektív dolog
Egyetértek! Erre a motorra szerintem sem illik plexi. Nekem 140-ig teljesen jó volt a szélvédelem, 160-ig elfogadható és felette borzasztó csak! Persze német autópályán!
Néztem, hogy a 2011-es Hornet az új műszerfalával még rosszabb szélvédelmet ad majd.
enyémre a nagyon kis mini volt rakva ami a 2009eseken alapból van és a képemen is látszik.. hát szép meg minden.. de szélvédelme ilyen kis picinek nincs .. de sztem a nagyobb sem ér semmit.. ez a motor így lett kialakítva ahogy ez szeles lesz akármit raksz rá
Helló Doky!Plexit szeretnék a Hornetemre.Állítólag neked is van,ezért
biztosan tudsz nekem tanácsot adni hogy használ valamit,vagy
pénzkidobás csak.Köszi a választ.
Sziasztok.
Légyszi segítsetek a következő témában...
A Darazsamban lemerült az akksi,és mivel egy nem túl régi akksiról van szó gyanús lett és elkezdtem méregetni a fesz szinteket, és a következőket tapasztaltam: hidegen a töltést tökéletes, ha megpörgetem, akkor sem megy 14,5V fölé, ill alapjáraton is 13V fölött van. Viszont miután gurultam vele 5 percet és bemelegedett, a töltés eltűnt, egész pontosan egy terhelt akksi fesz szintjét mértem, ill pörgetve pár tized voltot változott, de 12,5V fölé nemigen akart menni :(
Kérdésem az lenne, hogy van -e valami ötletetek mi lehet a baj?
Én feszszabályzóra gondoltam, de gondolom akkor hidegen se lenne töltés, esetleg a generátor?
Igen ott rakták föl.Nagyon rendes csapat,és csak ajánlani tudom
mindenkinek.Téged is üdvözölnek,csak nehezen emésztik hogy
még nem tudtak neked motort eladni:)
Király