A kormány rázkódás engem is érint, viszont nálam csak lassításkor jön elő és kizárólag 80-60-ig.
Se fölötte, se alatta semmi gondom nincs!
Érdekelne a véleményetek!
Kis fizika.
A tiszta víz forráspontja 1 atmoszféra légköri nyomás mellett 100 C. Két atmoszféra nyomás esetén
a forráspont már 120 C, és ha a külső nyomás eléri a 15,5 atmoszférát, akkor a víz
forráspontja 200 C-ra növekszik.
A hűtőfolyadék forráspontja magasabb a vízénél, így elegendő hőt képes elszállítani a motorból anélkül, hogy felforrna.
Melegen a nyomás miatt a hűtőfolyadék forráspontja magasabban van. Amint azonban levesszük a kupakot, a nyomás lecsökken, a korábban nyugalmi állapotban lévő folyadék hirtelen felforr.
Sziasztok
Valaki tudna írni pár tippet arról, hogy hogyan kell megfelelően, szépen, finoman váltani. 2004-es Hornet S-em van, picit hangos a váltója csattog, leginkábbb 1-2 es között.
Nekem egy 2008as Hornet-em van és még nemrég vettem.Azt vettem észre hogy a hűtőviz 100 fokig is felmegy ilyenkor mindig leállitottam és a ventillátor még nem kapcsolt be.Egyik ismerős motoros azt mondta hogy ez normáli mert 100 fok fölé is mehet a viz mert pl neki 105 foknál kapcsol.Ez normális?
Sziasztok egy kérdés amire még mindig nem kaptam választ! hogy 2007-es 600-as Hornetre elég egy sportdob vagy ki kell iktatni a katalizátort? Nekem nem kell nagyon brutális hang csak nagyobb legyen mint a mostani. ha valaki tid videót mutasson. köszönöm előre is . Ja és ezt olvassátok el http://www.hegylakok.hu/2011/0...
A kormány rázkódás engem is érint, viszont nálam csak lassításkor jön elő és kizárólag 80-60-ig.
Se fölötte, se alatta semmi gondom nincs!
Érdekelne a véleményetek!