Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, hogy leírtad ezeket. Elég sok hiba előjött sajnos a tiéden, amik aprók, de húzósak. Átnéztem rajta mindent amit tudtam, de nem tűnt fel semmi komolyabb hiba. Azu előző tulaj is mondta, hogy a km/óra-ja tönkre ment ott az első fogaskeréknél, de vettek bele másikat. Fék tárcsák jók nagyon, alíg érződik rajtuk bármi kopás is. Raktam fel képet az elejéről
Erre már én is kíváncsi vagyok.
Akkor ott valamit nagyon átbuheráltak! Lehet megkapta egy 600-as komplett elejét? Esetleg egy cbr250ét?
Kérünk képet
Nemhogy tárcsát, de féknyerget sem tudsz feltenni. Ergo a villa is más.
Jah még az jutott eszembe, hogy akkor ezen nem a gyári kerék van? Mert ahogy néztem az enyémet, erre nem lehet feltenni még egy tárcsát! Vagy igen?
Jah és igen, amit érdemes megnézni: fékbetét, féktárcsa. Előbbi nem tétel, utóbbi kva drága, főleg ha neked előre mindjárt kettő kell Gumik állapota, mert hát azt lehet cserélni, de egy szett gumi se két fillér, szóval ha kopás közeli akkor próbálja alkudni Láncot is nézd át nem dzsuvás-e annyira, hogy semmi se látszik és nincs-e rozsda a középső, forgó részén, no meg tekergessed körbe egy hátsó emelőn és néz meg, hogy "hullámzik", vagy egy helyben tekereg, mert ha "hullámzik", akkor szakaszosan van nyúlva, ergo nem tudod állítani, cserés! Menet közbe úgy néz ki, mintha ugrálna a lánc, nagyon, mert a kicsi még elmegy! Olaj ügyben nem tudok okosat mondani. Amúgy meg be kell indítani, megnézni hogy jár, egyenletesen, vagy nem (ha van sportdob, akkor nem lesz egyenletes) nem zörög, nem csattog, semmi rendellenes hangot nem hallat, olajat nem folyatja sehol, nem csöpög! Minden fokozatban húz rendesen, váltásokkal nincs-e gond, fordulaton sem (az enyém pl. mondjuk 6000-ig jól viselkedett, csak utána jöttek a gondok) No meg hogy pl melegítették-e és azért indul be, vagy magától hidegen pöcc röff (nem mindegy, én annó néztem egy banditát, 250-est, aminek csak a torka volt véres, és ha a szerelő nem jön velem, akár meg is vettem volna. Na azt bikázták és melegítették, mert tudták hogy megyünk és eleinte csak 3 henger ment. Ezt én magamtól meg nem állapítom, de a szerelő jött és látott és életet mentett )
Első teló jól rugózik, csillapít, nem ereszti az olajat a tömítésen keresztül. Hátsó teló is működik-e! Bár ezeket menet közben úgyis érzed/tudod szóval hirtelen ennyi
Jah műszaki meddig van rajta? Mert ha nemsokára lejárna esetleg, akkor azt is le lehet alkudni, ill. abban az esetben jól nézd meg, hogy van-e "E" betű lámpába elöl-hátul, indexebe! Én tavaly vettem, most műszakizik és kiderült, hogy nem mindene "E"-s a kicsikének, ami nem nagy gond, csak 3*annyi a műszaki A különbözetből meg már vehettem volna 4 indexet meg valahonnan egy "E"-s lámpabúrát! Bár még nem tudom, de jó lenne ha ezt is megoldaná a szerelőm
Volt benne ilyen mondat, mármint hogy az eladó tájékoztatott az állapotról! De őszintén még ha vállalja is a felelősséget mit tudsz leverni egy magánszemélyen?

Hibák: hát sok apró cseprő és nem hinném hogy típuspec! Első körben benzincsap membrán csere, mert eresztett, túlnyomta a karbit benzinnel és nem indult be! Ez volt 8 e ha jól emlékszem. Ekkor még a karbi lett kitakarítva, de az nem tétel. Aztán kapott új gyertyákat, ez volt 12 e, mert hát 4 kell bele és árban mint a 600-asé. És csak utána jöttek a gondok. Mindenféle beindulási és leállási gondjai voltak. Nem tudom pontosan mennyi ideig sz..tt vele a szerelő, de kiderült, hogy az önindító kapcsolója égett össze, ezért volt az, hogy esőben megállt, meg a sztenderre üresbe leállt meg minden félét produkált Aztán kapott új láncszettet, ez volt ugye majd 30 e, de ezt sem róvom fel a tulajnak. Aztán kiderült, hogy szar a benzincsap, nem jó a tartalékja, szóval tankolhattam 120 km-ként mert max 150-et ment el és egyszer ki is fogyott az otopályán, mert hülye szőke picsa voltam és nem tankoltam Ezt csak bontóból sikerült szerezni, potom 7 e ftért. Szerencsére jó volt a 600-asé! Aztán a km kihajtás adta meg magát, ami azt eredményezte, hogy nem mutatta mennyivel megyek, ergo fejben számoltam a kmeket, meg google mapsen, hogy tudjak tankolni 120 kmként a rossz csap miatt. Ez is bontós 5 e volt, egy vfr 750-ét kapta meg! Amúgy csak egy műanyag pöcök nyíródott kör alakúra, ami egy hatlapfejű csavarhoz illeszkedik, ergo átforgott rajta! Olajat, fékbetétet nem számolok, mert kopó alkatrész És a legfájdalmasabb pont a kuplung meghalás Szarrá kopott a kuplungkosár, ami gyáriba kapaszkodj meg 100 e lett volna, de kva nagy mázlim volt és meghegesztették lézerrel 10 e-ért. Itt még kellett lamellákat cserélni, mert összeégett a lógás miatt és egy tűgörgőt. Lamellakészlet a cbf 250-ből, árat nem tudok, mert nem emlékszem, tűgörgő japánból 2 hónap alatt jött meg 7 e körül!
Ezekből amit az eladónak felrónék az a szar kuplung, mert nem igaz, hogy neki ment, a másik a benzincsap, amit szintén nem értek! De mindegy, most már remélem nem lesz több nyűgje :D Csak szar volt hazatolni, amikor megállt 2 km-ről, de mázli, hogy csak annyiról! Az meg hogy közbe szakadt az eső na bumm, már amúgy is sza..á voltam ázva

Két tárcsás? Akkor azt még valami elvetemült japó alakíthatta át, mielőtt bekerült kis hazánkba Az 550 tök reális ár, ha valóban jó! Mert az olaj nem cseréje okozhatja azt, hogy az olajba kerülő finom fémszemcsék megeszik szépen lassan a blokkot belülről. Ezért is kell időben cserélni, mert valamennyi szemcse mindig van! Az a benzinszagú olaj meg hát bocsi, de engem nagyon aggasztana! Mert bár az enyémnek se volt semmi baja mégis látod mik jöttek elő És mázlim volt, hogy a szerelőm mindent megcsinált és nem egyből rendelgette a gyári alkatrészeket, mert azok valóban arany árban mennek! És sajna mindig az romlik el, ami nem kompatibilis a nagytesójéval Mindenképpen nézze meg egy hozzáértő, motorszerelő, ne akarj magadnak rosszat
Szia.

Nincs régóta nálam a motor. de eddig semmi gond nincs vele. Az alkatrészek arany árban vannak hozzá.végül is ahol én néztem. Mint minden motor meghálálja a gondoskodást. Ha külsőre nincs leharcolva, és nem csörög a motorjában semmi akkor nem lehet nagy gond. De hát ez a módszer sem tökéletes. több mint tíz évesek ezek a gépek és apró alkatrészek bármikor megadhatják magukat. De elég strapabíró gépek ezek.

üdv Misi
Csak pár csavar fogja, azokat kicsavarod és már le is tudod venni
Had kérdezzem már meg tőled is, hogy mik a tapasztalataid a motorral kapcsolatban? Miket kellett cserélned? Ment -e vmi tönkre benne? Mire figyeljek oda, mit nézzek át feltétlenül mi előtt elhozom az előző tulajtól és utána itthon? Előre is köszi tess
-Az adásvételiben van benne, kimásoltam : 2/ Az eladó a gépjárművet a jelen adásvételi szerződés mellékletét képző állapotlapon felsorolt jellemzők szerint adja át, mely adatokért felelősséget vállal.
-Milyen hibái jöttek elő neked? Miket cseréltél rajta? Mit ajánlasz miket nézzek át rajta első sorban, mire figyeljek oda? Képzeld, ezen elöl dupla tárcsafék van, amit egyik 250es horneton sem láttam
-Nincsen már fennt a motor, mert úgy néz ki megvettem 24ezer km van benne és nagyon szép állapotú külsőre, a motorja is első halásra szép egy kis szelephézag és karbiszinkron azért kell neki, egy a baj, hogy akié volt, nem nagyon értett hozzá, mert ajándékba kapta a párjától, ezért a karbantartás eléggé elmaradt. 550be állapodtunk meg. Sok vagy kevés szerinted?
Pontosan mire gondolsz? Nyilván nem arra, hogyan kell tankolni bele Ha a levételre a vázról, akkor az pár csavar csak.
Állapotlapot, az mi az?
Nem hinném, hogy egy japán belpiacos 15 éves motornál érne valamit, főleg, hogy magánszemélytől vettem, nem kereskedőtől, ergo így gari se lett! Csak az volt a fura, hogy ami baja előjött, az mind nálam? Nem igaz, hogy egyiket se produkálta korábban! De mindegy a lényeg, hogy most már jó a telet is átvészelte, egyből indult tavasszal szóval végre el lehet vele indulni messzebbre is

Mondjuk lehet igazad van, mert nekem nem maxon van a rugó és tuti, ami tuti alapon ki van szedve az ülésből is és majndem így ért le a lábam az új vtről is +- 1-2 centi!

De ha már így belejöttem a kérdésekbe: miket lehet tudni erről a kis zümmögőről (évjárat, ár, paraméterek azon kívül, hogy nem látott olajat 2 éve és nem használták, ár stb)? Esetleg belinkelhetnéd a hirdetést, ha van, vagy egy képet beilleszthetnél
Ami volt nekem vtr, ahhoz képest magasabb ez a hornet legalább 4 centivel 38ezer km-rel vettem meg és mentem vele 6ezret. A v2 még jó lenne menettulajdonságai alapján, de van benne változószelepvezérlés ami hidegen jó volt, melegen meg már nem működött rendesen, a hangja meg csak akkor volt elfogadható, ha 8ezer felett pörgött. Ebben nagyon igazad van, hogy megvagyunk lőve az Ak-s jogsinkkal sajnos. Ti amikor megvettétek állapotlapot töltöttetek ki adásvételi mellé?
Veszélyes? Nem éppen vigasztaló dolog, szerintem!
Sziasztok.

Szeretnék kérdezni Honda cb 250 hornet tulajoktól illetve olyan emberektől akik már foglalkoztak ilyen motorral.

Hogy lehet felnyitni a tankot? A teljes folyamat érdekelne

Előre is kösz
Én is néztem vtrt mielőtt megvettem a hornetet és nagyon nem bántam meg hogy nem azt vettem, mert mentem az újabbal és nekem a v2 nagyon nem jön be, szóval megértem a visító sor4 iránti szerelmet Ellenben szerintem a hornet sem magasabb, szóval nem biztos hogy kényelmesebb lesz hosszú távon

A másik baj ezekkel, hogy nagyon kevés van belőlük, arról nem is beszélve, hogy a kevésből még kevesebb a jó állapotú! Én is azt hittem frankót veszek, de sajna kiderült, hogy nem! Ellenben megcsináltattam minden nyűgjét, úgyhogy most már tökéletes a kicsike

Hány km volt a vtrben? Mert én majdnem egy pont ilyet vettem meg, csak az a 75000 km ami már óra szerint is volt benne visszariasztott, főleg, hogy 600 e volt az ára
Ez 25kw-os és 0.152 kw-kg arányú, úgy hogy mindennek megfelel!:D Vannak 600asok 25kw-os papírral csak sajna nincs annyi pénzem, hogy olyat vegyek. A vtr jó volt nagyon, csak olyan alacsony volt, hogy hosszú útakon kényelmetlen volt nagyon plusz hiányzott a visító sor4es hang Meg sajna olyankor vettem meg amikor már végig néztem egy rakat hulladék eladó motort és örültem hogy találtam egy normálisat. És persze ennek is voltak apró, de annál kellemetlenebb hibái.....
Köszi szépen!Még szétnézek a vecsési bontóban és hogyha ott sem lesz akkor irány e-bay.
a kipufogó dolgot érdemes meggondolni. egyrészt alapból sem olyan vészesen halk, mint mondjuk egy fazer, bár tény, hogy nem üvölt. ott van továbbá a motorvezérlés, alapjárat, égés kérdése. gyárilag egyszer behangolták, megtervezték a motort, ha ehhez hozzányúlsz, ott valaminem lesz kerek. lehet, hogy csak soká lesz hatása, de könnyne lehet, hogy lesz. másrészt a jogi oldala. ahogy megbuherálod, egyből törvénytelen átalakítást végzel, így benne van a pakliban, hogy egy rendőri igazoltatás után gyalogszerrel/busszal6taxival mehetsz hazáig.
ezen kívül figyelemmel kell lennünk másokra is, a legtöbb embert az üvöltő motorok zavarják, idegesítik. utoljára pedig a környezetvédelem. kat. nélkül okádja a gép a káros anyagokat.

na de ha mindezek ellenére akarsz rakatni sportdobot, azt is megértem. amikor er-6n-em volt, akkor én is gondolkodtam rajta. (aztán lebeszéltem magam.)

üdv
bunkó paraszt az ilyen!

én 200km-nél messzebbre nem megyek motorért, az utóbbi kettőt helyben/nagyon közelről vettem.

(persze a 900-as hornet nem egy gyakori modell, így nagy esély van rá, hogy nem találsz a közelben.)

amit még tudok tanácsolni: nagyfelbontású fotókat kell kérni e-mail-ben, minél többet. mai világban akár videót is lehet pillanatok alatt jutyúbra és egyéb helyekre fellökni.

én voltam úgy, hogy megnézettem a gumi DOT számát a tulajtól... mondjuk rendes volt, mert megnézte
Szasztok! Lenne 2 kérdésem:)
2009 es hornetre vettem egy akrapovic megaphone dobot de igy sincs tul nagy hangja. Ha kivetetem a katalizátort szerintetek kell vmit állítani a gépen?
Másik? Hol tudnék rendelni vmi nagyon fasza kis tükröt nem tul drágán?
választ köszönöm
Sajnos nem egyedi az eseted és az ilyen férgeket géppisztollyal kéne szaporítani! A másik gond, hogy aki nem ért hozzá az adott esetben bedől egy ilyennek és az még a "kisebb" gond, hogy kidobta a rakat pénzt az ablakon egy esés után összetákolt sz..ért, de adott esetben még balesetet is okozhat a nem megfelelő állapotú motor és meg is halhat a jóhiszemű, hozzá nem értő vásárló! Akkor kérdem én, mire jó ez? Mert hogy tekergetjük az órát az már alapfeltétel a Magyarországon vásárolt használt motoroknak, de hogy életveszélyes állapotban eladni valamit eleve gáz, de még azt hazudni róla, hogy hibátlan, hááát

Volt olyan ismerősöm, aki hirdette a motorját, nem tekergette, valós km volt (tekintve, hogy 0 km óta nála volt) és a kedves érdeklődő, mikor elment megnézni, csako ennyit mondott: "jó is meg szép is, meg az állapota is hibátlan, csak a km sok egy kicsit" ismerős reakciója: "gyere vissza holnap és annyi lesz benne, amennyit szeretnél" EZ ITT KÉREM magyarország!
nem kell semmit utánállítani. nekem visszarakhatór lett csinálva a kataliátor de csak mikor külföldre mentem akkor tettem vissza amúgy eszem ágában nem volt sosem
Tanulság képpen!
Tegnap egyik haverral átutaztun az ország túlsó felébe, egy újszerü makulátlan állapotúra hirdetett 900-as Hornet-et megvásárolni. Indulás elött még egy telefon, hogy biztos nincs semmi stiklije a gépnek mivel 2x 380 km-t készültünk megtenni és minket csak hibátlan motor érdekel. Leérva Makóra a tulaj kitolta a gépet, min legalább 2 év bogár és kosz maradványa volt látható. Már ez is egy kicsit kiábrándító volt, de ugye ez sterimobbal viszonylag könnyen orvosolható. De ami a tüzetesebb átvizsgálás és próba kör után kiderült a hengerfej tömítésnél a 2 km megtétele után legalább egy stampó olajat kiengedett. Tisztára töröltük és újra mentünk vele egy kicsit és a dolog megismétlődött. A tulaj csak mentegetőzött, hogy ez semmiség és így tovább. Jobban megnézve a blokk mindkét oldalát lefujták feketére és tőbb helyen is engedte az olajat, az újszerűnek és makulátlannak mondott gép.
Tehát elment egy napunk és 15000 ft-unk egy ilyen gusztustalan köcsög motoros társunk végett hiába hisz azt a lomot ugyebár nem vettük meg.
Nem tudom egy-két ember mit gondol, hogy ennyire hülyék mások!
Ezt azért írtam, nehogy ti is vagy haverotok belesétáljon ebbe a csabdába, a köcsög hirdető végett! A motor képét felrakom
Nekem is van egy megoldásom,fotó az adatlapomon az eladó termékek között.. Mondjuk a formája nem a gyári dobot idézi de nekem tetszik.