Segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy 2003-as darazsat. Pár napja nem villog az "HISS"-em ( mikor ráadom a gyújtást még fölvillan ). Szóval szeretném valahogy visszakapcsolni csak nem tudom hogy hova nyúljak!?
Pályán jól viselkedik,de szerintem ha tartósan akarsz 200 körül járkálni akkor maradj inkább az R6-nál.Az enyém 900-as,de annak is sok tartósan a 200.Ezek túrázásra vannak kitalálva nem száguldozásra.
még gondolkodom. az x-bike is ennyiért adja ezt a típust (10e a konzol és 15 a gomba, vagyis együtt 25e).
viszont nekik van kifutó típusú is műanyagból, az csak 6e lenne, vagyis tartókonzollal együtt 16.
A segítségeteket szeretném kérni ! Jelenleg egy Yamaha R6-ost hajtok és gondolkodom a hornet-re való cserében, mert elég sokat mászkálok városban meg a naked forma jobban is tetszik egy csöppet. A kérdésem az lenne, hogy pályán, hogy viselkedik a hornet és lehet-e vele tartósan 200 körül vele menni ? Természeten tudom, hogy teljesen más lesz egy R6 után ami pályára született.
Előre is köszönöm !
Széles utat mindenkinek !
H Mike!
Nagy tapasztalatom nekem sincs,de a sajátomat megosztom szívesen.Januárban vettem én is egy 2002-es darazsat,arra jöttem rá,hogy olyan 10C-hőmérsékletig teljes szivató semmi gáz,e főlötti hőmérsékletnél pedig annyi kis gázt adok,hogy éppen csak megmozdul a bowden és a kis gázfröccs után azzonal vissza is engedem a gázt.Mindkét esetben pöccre indul és ahogy te is irtad 2000-es fordulaton jár.A tiéden valószínü,hogy túl kicsire van állítva a fojtószelep alapállása ezért kéri hidegen is a gázt.Egy karbiszinkront nézetnék a helyedben,akkor úgyis az alap beállítással kezdi a szaki.
Ez a szivató dolog minden vasnál más és más, külön kis lelkivilága van mindnek
Az enyémnél kedv függő! Valamikor csak szivatóval indul, van amikor csak anélkül, de persze hidegen kéne neki a fordult, szóval olyankor én tartom a gázt, amíg nincs alapjárat. De ha azzal indul nekem is kell 2-3 indítózás és lassan pörög föl. Nagyritkán meg a gáz is kell, de azzal óvatosan mert jön a köpködés és lehet gyertyát takarítani! A szerelőm még annó mondta, hogy ilyenkor amikor ráhúzod a gázt is több levegőt kap. De be kéne neki indulni anélkül is amúgy
Sziasztok!
Egy hónapja vettem egy 2002-es évjáratú 600-as Hornetet. Az lenne a kérdésem, hogy ha hidegen indítom akkor szívatót ráhúzom és ha nem húzok egy kis gázt neki, nem indul be. Ha húzok és beindul és azonnal visszaengedem a gázt leáll, ha picit tartom pár másodpercig akkor "mintha észrevenné" hogy rajta van a szívató és szépen megy. A szívató kart teljesen kiszoktam húzni, és ha egy pár millimétert visszább tolom akkor általában a fordulatszám picit emelkedik, majd utána kezd el csökkenni, ahogy tolom vissza. Amúgy a szívató behúzott állásában kb 2000-es a fordulatszám. (megjegyzem, hogy a termosztátom rossz, mert azonnal melegszik a hűtő a motorral... :S ) Szóval mi lehet a baj, miért nem indul hidegen gázhúzás nélkül?
Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv.!
hátsóval világít rendesen?...ha igen, akkor ha szerencséd van némi kontakt hiba lesz,próbáld wd40-el megfújni... ..ha nem , szerelő..féklámpa nélkül letolnak az útról..
hornet az nem robogó.. ...dőlj rá a menetszélre és élvezd, hogy taszít... ...én ezt élvezem nagyon...
egy olyan kérdés ha csak az első féket használom akkor ugye annak is kell világitania?
nekem nem világit csak egy 2 pislog és kész ma vettem észre.az mitől lehet?
különben meg egyre jobban szeretem a kis gépet,ma már mnetem vele az m0 son is de eléggé fura volt meg kell még szoknom mert nem volt valami stabil ott a pálya nyilt terep nagyon és a szél ahogy ott fujt elég is volt ..
most egy olyan kérdésem volna hogy a tank az mozoghat?
mindig van valami nem is használtama héten ma kitoltama garázsbol erre azt vesezm észre hogy tudom mozgatni a tankot
Segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy 2003-as darazsat. Pár napja nem villog az "HISS"-em ( mikor ráadom a gyújtást még fölvillan ). Szóval szeretném valahogy visszakapcsolni csak nem tudom hogy hova nyúljak!?
Köszönöm válaszotok! üdv:T.
Lenne egy kérdésem, hogy van-e valakinek 98'-as 600 Hornethez teljes műszeregysége előre és ha igen akkor milyen áron vágná hozzám ?
viszont nekik van kifutó típusú is műanyagból, az csak 6e lenne, vagyis tartókonzollal együtt 16.
még alszok rá!
aki érdekel írjon bátran
A segítségeteket szeretném kérni ! Jelenleg egy Yamaha R6-ost hajtok és gondolkodom a hornet-re való cserében, mert elég sokat mászkálok városban meg a naked forma jobban is tetszik egy csöppet. A kérdésem az lenne, hogy pályán, hogy viselkedik a hornet és lehet-e vele tartósan 200 körül vele menni ? Természeten tudom, hogy teljesen más lesz egy R6 után ami pályára született.
Előre is köszönöm !
Széles utat mindenkinek !
igen párban van. Jó ha mindkét oldalra teszel
A gombához még társulna konzol is amivel feltudod szerelni.
Így az ára 25e Huf
Nagy tapasztalatom nekem sincs,de a sajátomat megosztom szívesen.Januárban vettem én is egy 2002-es darazsat,arra jöttem rá,hogy olyan 10C-hőmérsékletig teljes szivató semmi gáz,e főlötti hőmérsékletnél pedig annyi kis gázt adok,hogy éppen csak megmozdul a bowden és a kis gázfröccs után azzonal vissza is engedem a gázt.Mindkét esetben pöccre indul és ahogy te is irtad 2000-es fordulaton jár.A tiéden valószínü,hogy túl kicsire van állítva a fojtószelep alapállása ezért kéri hidegen is a gázt.Egy karbiszinkront nézetnék a helyedben,akkor úgyis az alap beállítással kezdi a szaki.
Üdv!
Tipusara ezt talaltam 550-002PT
erdekel vagy mar felejtos ?
Az enyémnél kedv függő! Valamikor csak szivatóval indul, van amikor csak anélkül, de persze hidegen kéne neki a fordult, szóval olyankor én tartom a gázt, amíg nincs alapjárat. De ha azzal indul nekem is kell 2-3 indítózás és lassan pörög föl. Nagyritkán meg a gáz is kell, de azzal óvatosan mert jön a köpködés és lehet gyertyát takarítani! A szerelőm még annó mondta, hogy ilyenkor amikor ráhúzod a gázt is több levegőt kap. De be kéne neki indulni anélkül is amúgy
Egy hónapja vettem egy 2002-es évjáratú 600-as Hornetet. Az lenne a kérdésem, hogy ha hidegen indítom akkor szívatót ráhúzom és ha nem húzok egy kis gázt neki, nem indul be. Ha húzok és beindul és azonnal visszaengedem a gázt leáll, ha picit tartom pár másodpercig akkor "mintha észrevenné" hogy rajta van a szívató és szépen megy. A szívató kart teljesen kiszoktam húzni, és ha egy pár millimétert visszább tolom akkor általában a fordulatszám picit emelkedik, majd utána kezd el csökkenni, ahogy tolom vissza. Amúgy a szívató behúzott állásában kb 2000-es a fordulatszám. (megjegyzem, hogy a termosztátom rossz, mert azonnal melegszik a hűtő a motorral... :S ) Szóval mi lehet a baj, miért nem indul hidegen gázhúzás nélkül?
Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv.!
hornet az nem robogó.. ...dőlj rá a menetszélre és élvezd, hogy taszít... ...én ezt élvezem nagyon...
egy olyan kérdés ha csak az első féket használom akkor ugye annak is kell világitania?
nekem nem világit csak egy 2 pislog és kész ma vettem észre.az mitől lehet?
különben meg egyre jobban szeretem a kis gépet,ma már mnetem vele az m0 son is de eléggé fura volt meg kell még szoknom mert nem volt valami stabil ott a pálya nyilt terep nagyon és a szél ahogy ott fujt elég is volt ..
szép hétvégét.