Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg nem mozoghatna.
Na haliho végre itt a jo idő,lehet motorozni,megoldottam a féklámpás hibám ugy hogy az müködik rendesen.

most egy olyan kérdésem volna hogy a tank az mozoghat?

mindig van valami nem is használtama héten ma kitoltama garázsbol erre azt vesezm észre hogy tudom mozgatni a tankot
az már elkelt. már csak bowdenek vannak és egy lábtartó
mennyiért vesztegeted?
Hello mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy 2003-as darazsat. Pár napja nem villog az "HISS"-em ( mikor ráadom a gyújtást még fölvillan ). Szóval szeretném valahogy visszakapcsolni csak nem tudom hogy hova nyúljak!?

Köszönöm válaszotok! üdv:T.
eladó Hornet gázbowdenek:
Pályán jól viselkedik,de szerintem ha tartósan akarsz 200 körül járkálni akkor maradj inkább az R6-nál.Az enyém 900-as,de annak is sok tartósan a 200.Ezek túrázásra vannak kitalálva nem száguldozásra.
Sziasztok !
Lenne egy kérdésem, hogy van-e valakinek 98'-as 600 Hornethez teljes műszeregysége előre és ha igen akkor milyen áron vágná hozzám ?
köszi
szevasz 200 at simán lehet vele menni pályán a majlécsik eltűnik de ha ki akarod probálni hondamotorosoktatáson 600as van
25e az X-bike-ban ? Hmmm akkor lehet par ezret meg tudsz alkudni nalam
még gondolkodom. az x-bike is ennyiért adja ezt a típust (10e a konzol és 15 a gomba, vagyis együtt 25e).
viszont nekik van kifutó típusú is műanyagból, az csak 6e lenne, vagyis tartókonzollal együtt 16.

még alszok rá!
eladó a képen látható dekli!
aki érdekel írjon bátran
Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni ! Jelenleg egy Yamaha R6-ost hajtok és gondolkodom a hornet-re való cserében, mert elég sokat mászkálok városban meg a naked forma jobban is tetszik egy csöppet. A kérdésem az lenne, hogy pályán, hogy viselkedik a hornet és lehet-e vele tartósan 200 körül vele menni ? Természeten tudom, hogy teljesen más lesz egy R6 után ami pályára született.
Előre is köszönöm !
Széles utat mindenkinek !
Köszönöm a válaszaitokat!
Szia,

igen párban van. Jó ha mindkét oldalra teszel
A gombához még társulna konzol is amivel feltudod szerelni.

Így az ára 25e Huf
H Mike!
Nagy tapasztalatom nekem sincs,de a sajátomat megosztom szívesen.Januárban vettem én is egy 2002-es darazsat,arra jöttem rá,hogy olyan 10C-hőmérsékletig teljes szivató semmi gáz,e főlötti hőmérsékletnél pedig annyi kis gázt adok,hogy éppen csak megmozdul a bowden és a kis gázfröccs után azzonal vissza is engedem a gázt.Mindkét esetben pöccre indul és ahogy te is irtad 2000-es fordulaton jár.A tiéden valószínü,hogy túl kicsire van állítva a fojtószelep alapállása ezért kéri hidegen is a gázt.Egy karbiszinkront nézetnék a helyedben,akkor úgyis az alap beállítással kezdi a szaki.

Üdv!
Szia mennyibe van ez a bukó gomba? párba lehet csak venni?
Na hali, igy nez ki mint a kepen.
Tipusara ezt talaltam 550-002PT

erdekel vagy mar felejtos ?
Ez a szivató dolog minden vasnál más és más, külön kis lelkivilága van mindnek

Az enyémnél kedv függő! Valamikor csak szivatóval indul, van amikor csak anélkül, de persze hidegen kéne neki a fordult, szóval olyankor én tartom a gázt, amíg nincs alapjárat. De ha azzal indul nekem is kell 2-3 indítózás és lassan pörög föl. Nagyritkán meg a gáz is kell, de azzal óvatosan mert jön a köpködés és lehet gyertyát takarítani! A szerelőm még annó mondta, hogy ilyenkor amikor ráhúzod a gázt is több levegőt kap. De be kéne neki indulni anélkül is amúgy
nekem is volt hasonló 2005-el, egy hosszabb leállítás után amikor a volt tulajtól vettem a vasat...nállam karbiállítás segített...
Sziasztok!
Egy hónapja vettem egy 2002-es évjáratú 600-as Hornetet. Az lenne a kérdésem, hogy ha hidegen indítom akkor szívatót ráhúzom és ha nem húzok egy kis gázt neki, nem indul be. Ha húzok és beindul és azonnal visszaengedem a gázt leáll, ha picit tartom pár másodpercig akkor "mintha észrevenné" hogy rajta van a szívató és szépen megy. A szívató kart teljesen kiszoktam húzni, és ha egy pár millimétert visszább tolom akkor általában a fordulatszám picit emelkedik, majd utána kezd el csökkenni, ahogy tolom vissza. Amúgy a szívató behúzott állásában kb 2000-es a fordulatszám. (megjegyzem, hogy a termosztátom rossz, mert azonnal melegszik a hűtő a motorral... :S ) Szóval mi lehet a baj, miért nem indul hidegen gázhúzás nélkül?
Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv.!
A 0-ás nagyon xar, mert fel van marva! Mindent kereket megvezet Szél meg ott akkor is van, ha máshol nincs
hátsóval világít rendesen?...ha igen, akkor ha szerencséd van némi kontakt hiba lesz,próbáld wd40-el megfújni... ..ha nem , szerelő..féklámpa nélkül letolnak az útról..

hornet az nem robogó.. ...dőlj rá a menetszélre és élvezd, hogy taszít... ...én ezt élvezem nagyon...
végre már egy kis jo idöben is tudtam motorozni.

egy olyan kérdés ha csak az első féket használom akkor ugye annak is kell világitania?

nekem nem világit csak egy 2 pislog és kész ma vettem észre.az mitől lehet?

különben meg egyre jobban szeretem a kis gépet,ma már mnetem vele az m0 son is de eléggé fura volt meg kell még szoknom mert nem volt valami stabil ott a pálya nyilt terep nagyon és a szél ahogy ott fujt elég is volt ..

szép hétvégét.