sziasztok az orát hogy lehet beállitani a motoron?
én még nem jöttem erre rá.
egyre jobban szeretem a gépet,most volt olaj csere meg egy első gumit is kellett,bukogomba is fent van ugy hogy jöhet a nyár.
Köszi Doky de nekem mindenképp ledes kellene meg fehér burás meg ez amugy se teccik mert régi r6-mon is ilyen volt de már akkor se teccett a formája:D
Utánanéztem 2.8 lityo kell bele ha szűrővel cserélem .
köszi a segitséget
A könyv szerint szűrővel együtt cserélve 2,8L olaj kell.
én 3 hete cseréltem és most sem ment bele a 3L sem, mint ahogy múltkor sem.
Ezt szigorúan a 2007-es típusra értem, mert anno a szervizes gyerek is 4L körül akarta nekem feltölteni aztán szóltam neki, hogy cöcöcöcöcc Mondta, is, hogy, ja elnézte, a korábbi Hornetre kell annyi.
én is LEDesen gondolkoztam csak túl macerásnak találtam ellenállásozni relézni .. és nem is mutat rosszul ám ez sem... fényerőben pedig igencsak ottvan ez a 21wattos izzó is
tökéletes!
3,x liter olaj kell bele
3,9 körül ha szűrővel együtt cseréled... 4 literből kijössz az biztos. 3 liternél kevesebbet és 4 nél többet úgysem tudsz venni :D
a nagy bumszli gyári indexek cseréjét nem tervezed?
Szasztok!
Kéne egy kis segitség.
2009-es hornetembe cserélnék olajat. Szerintetek a motul 5100 10w40 félszintetikus olaj megfelelő lenne? Meg érdekelne hány liter megy bele mert a blokkon se látom hogy oda lenne irva. választ köszi
töltsd fel az akksit töltőről.. multiméterrel méregesd óránként ha magától merül akkor kuka... viszont ha ígyvan és tényleg zárlatos vedd ki mert tönkrevághatja a fesszabályzód is
Szia
A leírásodból szerintem egyértelműek a jelek. Az akkumlátorod adta meg magát, nem csupán lemerült, hanem több mint valószinű kuka, mert zárlatos lehet. Hiába tölt jól a generátorod, ha zárlatos az akksi. Nekem a gyári akksi 4 évig működött gond nélkül, az újat 1 év után dobhattam ki, mert gondozásmentes akksit vettem bele és annak az a lényege, hogy nem merülhet le és nálam kétszer is lemerült dobhattam is ki, szóval ha gondozásmentest veszel, figyelj oda, hogy ne merüljön le.
köszi, majd kirpóbálom, de nem tartom valószínűnek, mert egy jó 1 órás motorozás után leállitottam, és onnantól nem indul, szóval nem hiszem, hogy volt bármi ami leszivja.
Szeretnék segítséget kérni, mert nem indul a motorom. Ha eltekerem a kulcsot, akkor ugye elkezd világitani az olajnyomás az üresjelző, és kiirja a km óra álllást. De nekem van hogy ez sem történik meg, vagy csak nagyon lassan, ha pedig próbálok önindítózni, akkor van egy kattanás, és utána se kép se hang, amig vissza a kulcsot el nem fordítom majd vissza.
Tolásra természetesen indul, és a generátor is tölt, mert sikerült az akksit lemeríteni de utána visszatöltött.
Remélem mindent leírtam. Ha nem kérdezzetek, és légyszi segítsetek. Köszi
Ott van a kutya elásva, hogy a 2005-06-os Hornet már digitális műszerfalas... tehát ez arra nem is jó, hiába írja. A tiedhez elviekben jó, mert az még spirálos. A 2003-04-es már a váltóról veszi a jelet.
2005ös Hornethez milyen hátsó fékbetétet javasolnátok? és Budapesten, hol célszerű beszerezni? köszi előre is a segítséget!
Pbalit
én még nem jöttem erre rá.
egyre jobban szeretem a gépet,most volt olaj csere meg egy első gumit is kellett,bukogomba is fent van ugy hogy jöhet a nyár.
Utánanéztem 2.8 lityo kell bele ha szűrővel cserélem .
köszi a segitséget
A könyv szerint szűrővel együtt cserélve 2,8L olaj kell.
én 3 hete cseréltem és most sem ment bele a 3L sem, mint ahogy múltkor sem.
Ezt szigorúan a 2007-es típusra értem, mert anno a szervizes gyerek is 4L körül akarta nekem feltölteni aztán szóltam neki, hogy cöcöcöcöcc Mondta, is, hogy, ja elnézte, a korábbi Hornetre kell annyi.
3,x liter olaj kell bele
3,9 körül ha szűrővel együtt cseréled... 4 literből kijössz az biztos. 3 liternél kevesebbet és 4 nél többet úgysem tudsz venni :D
a nagy bumszli gyári indexek cseréjét nem tervezed?
Kéne egy kis segitség.
2009-es hornetembe cserélnék olajat. Szerintetek a motul 5100 10w40 félszintetikus olaj megfelelő lenne? Meg érdekelne hány liter megy bele mert a blokkon se látom hogy oda lenne irva. választ köszi
A leírásodból szerintem egyértelműek a jelek. Az akkumlátorod adta meg magát, nem csupán lemerült, hanem több mint valószinű kuka, mert zárlatos lehet. Hiába tölt jól a generátorod, ha zárlatos az akksi. Nekem a gyári akksi 4 évig működött gond nélkül, az újat 1 év után dobhattam ki, mert gondozásmentes akksit vettem bele és annak az a lényege, hogy nem merülhet le és nálam kétszer is lemerült dobhattam is ki, szóval ha gondozásmentest veszel, figyelj oda, hogy ne merüljön le.
Nekem az Nsr csinált ilyet.Nekem a szénkefe volt a ludas,kopott volt és szorult is.Csere bronzra és azóta jól működik!Szevasz!
Szeretnék segítséget kérni, mert nem indul a motorom. Ha eltekerem a kulcsot, akkor ugye elkezd világitani az olajnyomás az üresjelző, és kiirja a km óra álllást. De nekem van hogy ez sem történik meg, vagy csak nagyon lassan, ha pedig próbálok önindítózni, akkor van egy kattanás, és utána se kép se hang, amig vissza a kulcsot el nem fordítom majd vissza.
Tolásra természetesen indul, és a generátor is tölt, mert sikerült az akksit lemeríteni de utána visszatöltött.
Remélem mindent leírtam. Ha nem kérdezzetek, és légyszi segítsetek. Köszi
baj bizony ... .. nem így terveztem az idei szezont