abban kellene segítség hogy, van e valami különbség a 2000 elötti és utáni gyártmányok között amire figyelni kell kilóméteróra vásárláskor.
nekem 98as van, de mindenhol csak olyat találok ahol 2000res modeltől irják hogy jó. ilyeneket: http://www.easy-motorcycle.com...
amivel vettem, az sem az eredeti, egy ilyen: http://www.idealhere.com/Speed...
ráadásul ahogy látom nem is 600asokhoz való eredetileg.
a felsővel szemezgetek, csak jólenne biztosra tudni hogy megfelelő lesz.
(illetve ha valaki tud valami közelebbi helyet ahonnan lehetne szerezni..)
Szia
Egy ismerősömnek Akrapovics GP dob van rajta, szerintem nagyon állat hangja van vele, magas fordulaton nagyon élvezetes
Mondjuk nem tudom mennyibe került biztos nem olcsó, de igazából bármi jobb a gyárinál! :-D
Igen utána nézegettem a neten képeket s mind olyan mint a 600-asé! Csak az a baj, hogy nekem még a vas is ott van s lehet nem férne el ha vennék egy rendeset! Szoval úgy néz ki marad ez.
Vásárlás előtt állok!Egy honda cb600f 2007-t néztem ki!Azt szeretném kérdezni,hogy szerintetek létezik rá olyan sportdob vagy rendszer aminek azért van hangja is?A gyári nem nagyon tetszik nekem!Köszönöm előre is a válaszokat!
Kicsit öregecske.. Általában 5 év a felhasználhatósági ideje a gumiknak. Kemény lesz ,mint a bakelit. Tapadás is gyengécske. A használat közben elég gyorsan ki fog repedezni.
De ne csak negatívum legyen, százezret elmész vele, mert nem fog kopni
Kinek van tapasztalata túltárolt gumival kapcsolatban,van egy 2003-as új 120/70 es (7000ft-ban egyeztem).A gondolatom az volt,hogy csak többet ér,mint egy félig leharcolt használt ugyan annyiért,még ha félvásottan le kell esetleg cserélni majd.
Vegyem,ne vegyem?
Köszönöm srácok. hála az égnek egyszerűbb a dolog. Nem számoltam valamivel. Amikor mentem és szitált akkor két személlyel + doboz. ma reggel kipróbáltam és nem szitált doboz nélkül egy személlyel. Én gyanítom hogy a súlyeloszlás változása miatt csinálhatta . De ez az én gondolatom. még ha változik valami akkor írok még.
Egyébként a súlyok meg vannak. A szakadásra nem tudok mit mondani. De nagyon szépen köszönöm a segítségetek
Lenne egy kérdésem.
A minap mentem a motorral és észrevettem ha elengedem a kormányt elkezd szitálni. Minden tempónál és a legjobb úton is csinálja. Mi lehet a gond?
A Fast Ride magazin áprilisi számában éppen ezzel a témával is foglalkoznak részletesen.
Aksi vásárlás előtt érdemes a motor elektromos rendszerét átvizsgálni, megmérni terhelten és terheletlen állapotban.
250-es Darázstulajoktól kérdeznék! Néztem váltókart a Zümimre, mert sajna estem és elgörbült, már nem először és a hajlígatás után se valami baba. Gondoltam nézek e-bayen rá valamit. Hátha ez is megegyezik a 600-aséval. Nézem nem olyan mint az enyém. Nézem a 250-es japán gyáriszámos katalógust és abban biza ugyanolyan a váltópedál kiképzése mint a 600-asé. Mellékelek két képet, hogy érthetőbb legyen. Kinek milyen a váltópedálja? Mint a fotón, vagy mint a rajzon?
Sziasztok
Van egy kis gondom, ti mit csinálnátok?
Lemerült az akksim télen, feltöltöttem. Azt hozzá kell tennem, hogy a szobámban áll a moci szóval nem a minuszban. Miután jó idő lett előhoztam indult rendesen. Mentem vele egy kicsit utána megint állt 3 hétig. Lemerült az akkis, feltöltöttem ismét, de hiába egy éjszaka alatt lemerül teljesen.
1. Az akkis egy éves egy gondozásmentes akkis Banner.
Akitől vettem azt mondta a gondozásmentes akksi halála az ha lemerül.
2. Gondolkodtam azon hogy lehet a riasztó szívja le, de ezt ezért nem hiszem mert 2 éve benne van a risztó akkor még a gyári akksijával és nem volt semmi baj és indult 3-4 hétny állás után is.
3 Lehet hogy zárlatos a moci.
Szóval én még mindíg az akksira tippelek.
Ha valakinek volt hasonló problémája akkor szívesen hallanék véleményeket, mert ha nem muszály akkor nem vennék új akksit de ha csak ennyi lenne a gond akkor nagyon szívesen veszek másikat.
Köszönöm előre is a segítséget.
a Horneten az első kerék mögött van