Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi. már csak a formával van baj Mindenképpen meg akarom tartani a gyári végdobot ill. annak formáját.
ja, gondoltam hogy a kati gond lehet (mindig a nők ), de annyira nem akarom első körben szétbombázni.
Gyári végdobom már kettő, szóval egy feláldozható.
Igazából nem nagyon akarok az utánállítgatással foglalkozni. Ha lekerül a kati, akkor pedig azért kéne, nem?
Azt megkérdezhetem, hogy a kis vtr-el mi lett? A másik, hogy lehet kapni 25 kw-os papíros 600-ast is És a kis Hornet alapból 29 kw ám, mint az enyém és az én jogsim is Ak (csak rendőrrel ne találkozzak ) szóval nézd meg mi van a forgalmijában
Nekem lenne 1 megoldásom a problémádra. Adatlapomon van az eladó holmik közt. És ott a video a hangról is
Az a fura, hogy az Ak-val vezethető fiatal sornégyeseket elkapkodják hamar, a banditomat is elvitték alkudozás nélkül 2 hónap alatt:)
Várnék inkább ahogy mondod, de nekem piszok hosszú 2 hónap motor nélkül ebben a szép időben. Szted ez a benzinszagú olaj és kicsit mozgó váltótengely veszélyes?
Ebben a szezonban meglesz a nagyA jogsid és képes vagy venni egy 250-est. Jövőre meg azzal kínlódsz, hogy eladd? Lehet addíg meg nem tudod megvenni a nagyot, amíg a 250-est nem adod el.
Nem akarlak le beszélni, te tudod.
Mert szívok az Ak-s jogsim miatt, amit majd csak júniusban kezdhetek el nagy A-ra váltani és addig nem bírok motor nélkül lenni, belepusztulnék:D Reménykedem benne hogy beválik ez és akkor majd jövőre lecserélem egy 600ásra, addig is gyakorlok motorozni!
Miért nem veszel inkább hat100-ast. Nagyobb a választék és nehezebb kinyírni mint egy kettő50-est.
(neken is volt vtr 250-em)
Köszi a segítséget!
A jobb oldalára látszik hogy csúsztak vele de nem nagy sebeséggel, a bal oldalára meg "eldőlt". Menetközben szépen vette a fokozatokat, sehol nem recsegett vagy dobta volna ki. Hát sajnos egy ismerősöm sincs aki ismerné vagy látott volna már kis hornetot:S. Elvileg 1-2ezer km-t mentek vele 2 év alatt....
givishop@gmail.com

Ide írsz egy emailt, hogy mi kell és megmondja a srác a továbbiakat (mennyibe kerül, hol tudod átvenni, posta stb.)

Ha van egy mintadarabod ilyen, akkor kb. 10-ből legyártja neked egy hozzáértő ill. lehet ilyen embert is tudnék, csak nincs minta szóval nálam itt elakadt a dolog
Köszönöm a választ!
Honnan lehet 14-ért beszerezni? Én csak 16-ért találtam.
De arra gondoltam, házilag is lehetne gyártani ...
Bocsi, most nézem a linket EZ AZ
Én a Givi T214-esét néztem, az elég frankónak néz ki és 14000-ért lehet hozzájutni nem bolti forrásból Ez típusspec, szóval tuti, hogy jó is és attól függetlenül más táska is felmegy rá nem csak a givi
Nekem kisdarazsam van, de én sem tapasztaltam semmi hasonlót a fent leírtakból! Minden esetre az még nem feltétlen baj, hogy nem cseréltek benne olajat 2-3 évig, de ha emellett használták is na az már bőven lehet gond, hisz mindegy milyen motor, vagy km intervallum van írva, mindig ott van mellett, hogy vagy egy év! Nem véletlen. Ettől függetlenül még lehet, hogy nincs nagyon nagy baja, de én mindenképp szakértő szemre bíznám, nem is feltétlen motor szerelőre, hanem aki legalább már hornetet látott, s még jobb, ha esetleg 250-est, vagy cbr 250-est (a blokk miatt)

Bár nem értek hozzá, de a váltó lehet, hogy azért mozog mert estek vele és azon az oldalán csúszott. Nekem azt mondta a szerelőm, hogy bal oldalán csúszott motort nem szívesen, mert amelyik sebességbe volt éppen azzal több, mint valószínű, hogy gondok lesznek (nem veszi be, kidobálja stb) Ezt is nézd meg ill. próbáld ki ha van rá lehetőség!
Nekem 250-es Hornetem volt, 3 szezont használtam.
A váltótengely nem mozgott ki-be egyáltalán, szigotúan 6.000 km-ként cseréltem az olajat. Nem volt benzinszagú, és nem is ette! Igaz, sokat kibírnak ezek a motorok, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehessen kifektetni őket!
A "Csomagrögzatés" "Csomagrögzítés" akart volna lenni ...
Csomagrögzatés

Puha nyeregtáskának szeretnék konzolt. Van valakinek tapasztalata ezen a téren? Találtam egy típust, de nem vagyok híve az univerzális dolgoknak:
http://www.badbikers.it/Marco/...
Valami más tipp?
szedd le a végdobot és indítsd be. nem történik semmi. a katalizátort kell megszüntetni.
én levágtam összekötőcső és sportdob. a végdobot ha jobban megnézed átlátsz rajta.

ha nem akarod a gyárit szét***ni nekem van egy fölösleges katalizátorom és végdobom is. jóárasíthatjuk
Sziasztok! Itt a tavasz és mivel eddig nem sikerült a kipuffom ügyében intéznem semmit, most nagyon rámozdultam.

Alany 2007-es fajta Hornet.

A kérdésem az lenne, hogy "herélt" gyári kipuffja van-e vkinek? Esetleg állt-e már olyan mellett, aki hallott ilyet?
Milyen úgy a hangja?

két megoldáson megy az agyalás. (Katalizátor mindkét esetben megmarad.)
1. végdob felnyit és a furulya levág, a dob felőli maradék picit öblösít, végdob visszahegeszt,

2. furulya kuka, perforált (lyukacsos) lemezből hajtott cső végig a dobban (nagyobb átmérő, mint a véglyuk ) aszem 43-as átmérő, olyan mint ami a katiból jön. és körbetömve acélgyapottal. (A hátoldalon lenne kialakítva a töméshez szükséges nyílás.)

Hm...?

Szívesem fogadom a véleményeket, ötleteket. Kösszíí!
A segítségeteket szeretném kérni.
Motor vásárlás előtt állok egy honda hornet 250.
Azt szeretném kérdezni, hogy az a tengely amin a váltókar van 3-4mm-t mozog ki-be. Ez miért van és mennyire súlyos?
A másik amiben segítségeteket szeretném kérni, hogy az olajat megszagolva benzin szag volt érezhető erősen.
Ez miért van és mennyire súlyos?
A motor az elmúlt pár évben elvileg csak pár ezer km volt használva és nem volt olajcserélve benne 2-3 éve.
Olcsó benzint!
Sziasztok!
2006-os 600as Hornetre keresek jobbos idomot(ami az akksit takarja).
Előre is köszi!
...*néhány hétig...
Küldök majd ,de az nem mostanában lesz mert szerdán megyek Németo.-ba és néhány kint leszek majd, akkor ha haza jöttem. Kösz a tippet!
Én is ezt a fajta sárvédőt hajtottam, de csak az a csúnya kerékre simulót lehet beszerezni. Aztán elfutott a méreg és .............