Nekem most Repsol moto racing 10W-50 van benne, de cserére érett és most Repsol moto racing 10W-40-es fog bele kerülni.
A következő körre pedig én is a Motul 5100-et (10W-40) akarom kipróbálni. (A Repsol már otthon van így nem variálok.)
Kérdeztem szervizeket, hogyan állnak a hozott olajhoz. Érdekes eredmény volt:
1. Van aki beleönti, de ebben az esetben jóval nagyobb óradíjjal számolnak!
2. Van aki annak ellenére sem önti bele a vitt Repsolomat, hogy ők is azt ajánlották fel a Motul mellett, igaz nem a Moto Racingot (10W-40), hanem a sinteticot. A Motul-ra lieternként dobnak kb. egy ezrest, ahhoz képest, ahogy én rendelni tudom, a sinteticora meg kb. 750-800 pénzt tesznek literenként.
Ne ekkor mondtam, hogy köszíí, de nem.
Ez utcai (street legal)? Van hozzá kivehető csendesebbé tévő szerkezet?
Esetleg lőnél felfelé egy icipicicici videjót a hangról bemelegített állapotban?
csövi hornetbe milyen olaj a legfrankóbb márka és vizkozitás
mert már cserés a kicsike ja és mennyiségben mennyit igényel
ha van tapasztalat segítsetek
sztem felejtsd el azt a motort....8 éves / olasz / 19ezer? ..persze...ott ahol sokkal többet motoroznak...lehet abban akár 250 ezer is...:S...:)....simán pörgetik vissza...ismerős is megnézte ebayen, tulajtól volt, 4 évesen, volt 70 ezer km benne, de mire behozta a kereslkedő már csak 8 ezer volt benne..:)...nem gondolod ugye, hogy egy Honda ! 19 ezer km-nél rossz lehet? ... találsz MO-i törzskönyves, Jó motort is olcsóbban manapság..
sziasztok! hornet 600-as vásárlása elött állok. Ki is néztem magamnak 1et, ez 2002-es évjáratú, durván 19000km-rel, mese szép, eredeti állapotban. a gond az első indításnál jelentkezett:S a tulaj beindította /aki nemrég hozta be olaszból/ és nem ment egy vagy két henger:S alapjáraton biztosan nem megy 1 esetleg 2henger. egy idő után gázadásra szépen reagál, de amint vissza eseik fordulat ismét olyan. lehet hogy közben sem megy?! kipörögni kipörög tiltásig is, de azt mondja a gazdája, hogy már idndította be máskor, de akkor ilyet nem csinált. Fő kérdésem az hogy ez most komoly hiba lehet vagy csag esetleg kisebb? merjem-e megvenni vagy sem, esetleg hogy mi okozhat ilyet? nagyon tetszenek hornetek, de most ez picit belém tette a félszt:S nagyon határeseten vagyok anyagilag már igy is, nem szeretnék mindjárt (+) ráfordítással indítani. nagyon szépen megköszönném a véleményteteket a motorral, tanácsokkal kapcsolatban! Üdv mindenkinek: krisztián
Áh az a műszerfal az ebayes, kínai gagyi lehetett Már ha ilyen carbon szerű a háttere! Amúgy az 550 reális lenne, ha jó lenne, nem egy ilyen tákolmánynak látszó! Jah és ennyiért nem 250-es hanem 400-as Banditot kapsz, ami nem típushibás és 600-ért meg 2002 kröüli 600-ast, ergo 550-ért korabelit Azért drágák ezek, mert egyediek
Igen, igazad van lehet venni egy új aprilia sr 50et. De, hogy Ak-val vezethető sor négyes 1999es honda, yamaha, suzuki vagy kawasakit vehessek ennyi pénzből azért az nem oylan egyszerű . A műszer fala is furcsa , nem nagyon láttam más horneton még ilyet. A vízhőfok nem is ment fel nagyon pedig kipörgettem
bocsánat, hogy beleszólok de 550ből már olyan motort lehetett volna venni hogy megszólal nem mozgó váltótengelyes, friss olajat sosem látott házilag barkácsolt hűtős és első villásat.
Tyűha, hát ez nekem nem a 250-es elejének tűnik, de hogy a hűtő nem gyári az fix, mert hatalmas Olyan rövidek a villaszárak, vagy nagy kerék vagy nem tom, de valami nem stimmel
Én nem csapatok, csak közlekedek Igyekszem betartani a sebességhatárokat, városban nem megyek 100-120-nál többel, de azt is olyan helyen, ahol amúgy is lehet 70-80 körül menni! Kiégetni meg a pályán szoktam néha, nálam 180 volt a vége Eddig van az óra is skálázva, szóval jó ez!
Itt nincs semmilyen változó szelepes hókuszpók, ez alapból ilyen erős Érdekes, de ha jobban forgatod jobban működhet a karbi és jobb hatásfokkal éghet a benya, mert nekem kevesebbet fogyaszt akkor Amúgy 5,5 az átlag, de evett már 7-et is (semmi utas, meg csomag, csak sok város elindulás, megállás, alacsony fokozatban pörgés)
Köszönöm, hogy írtál !
Sajnos tényleg nem lehet igazán tudni, csak sejtetni és reménykedni lehet, hogy nem lesz- e bármi baj is. Bízok benne, hogy beválik , mert ez lesz már a 7ik motorom ! Ha minden jó lesz remélem tudunk majd csapatni egy hornetos találkát egy mindenkinek megfelelő helyen és időpontban Mennyivel szoktátok hajtani, mennyit eszik? Ezek változószelepvezérlésűek?
A következő körre pedig én is a Motul 5100-et (10W-40) akarom kipróbálni. (A Repsol már otthon van így nem variálok.)
Kérdeztem szervizeket, hogyan állnak a hozott olajhoz. Érdekes eredmény volt:
1. Van aki beleönti, de ebben az esetben jóval nagyobb óradíjjal számolnak!
2. Van aki annak ellenére sem önti bele a vitt Repsolomat, hogy ők is azt ajánlották fel a Motul mellett, igaz nem a Moto Racingot (10W-40), hanem a sinteticot. A Motul-ra lieternként dobnak kb. egy ezrest, ahhoz képest, ahogy én rendelni tudom, a sinteticora meg kb. 750-800 pénzt tesznek literenként.
Ne ekkor mondtam, hogy köszíí, de nem.