Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha még felkerül az új kormány meg markolat még szebb lesz
Amúgy meg olyan mint a nagy, csak a blokknál vannak hiányosságok, méretben
Egy jónak hitt rossz tuning miatt most teszed tönkre a motorodat.. Én nem csesztetném a fojtószelepházat. Amúgy csak szólok.. az alapjárati motor korrigálni fog, mintha nem csináltál volna semmit.., de a te motorod, lelked rajta.
emnelőn tekerd a kereket és folyamatosan nézd a lánc mennyit mozog.. ha válozó na akkor össze vissza nyúlott..
A láncod szakaszosan van megnyúlva.
Helló mindenki! Van egy kis gondom. Meglazul a láncom aztán beállítom,meghúzom,lerögzítem és kb 2 hét múlva ugyan olyanra visszaáll.A skála szerintem a kerék nem mozdult meg és nem hiszem hogy ennyi idő alatt ekkorát kéne neki nyúlni.Van valakinek ötlete hogy mi lehet a gond?
Szép motorod van. Élőben még sosem láttam kis Hornetet.
Remélem a pill.szelep állítás megoldja a problémámat. Így hogy nincsen szervíznyílás, eléggé szét kell szednem a gépet.
Ha ennyire körültekintő voltál a dobot illetően, akkor passz Elvileg ezek meg kellett volna, hogy oldják az alapjárat ingadozást és emelkedést
Most, hogy ki lett vágva a középdob, és a katalizátor, és nyitott lett a rendszer, túl sok levegőt kap 0 gázálláson. Van benne Power Commander és be is van állítva. Fordulaton nincs is probléma., csak mikor lassan gurulok akkor rángat, ez idegesítő. Ezért kérdezem, hogy nincs e véletlenül a légszűrőn, vagy valahol egy csavarhúzónyílás amin át lejjebb tudnám venni a pillangók állását. És ne kelljen teljesen szétronbbantani a motort.
a dobba semmi fojtás sincs

ha jól látom sportlégszűrőd van? akkor inkább felxxel ess neki a katalizátornak és azt vágd le majd egy szép dobot fel nekem is így volt.. csak nekem sportszűrőm nem volt
Amíg az a "kipufogó" van rajta, addig ingadozni is fog Nem ártana hozzáállítani a motort, esetleg egy pc-t bele
szerintem semmi baja
én is be voltam fosva mert nekem is úg yjárt mint egy traktor..

de fordulaton semmi baja nem volt

ne nyúlj sztem semmihez
Azt tudom, hogy automatán állítja. Csak a pillangó szelepem van túlságosan nyitva. Az alapjáratom 1000- és 1400 között ingázik.
Ezért gondolom, hogy túl sok levegőt kap. Mert akkor szokott így ingázni.
Ok, várom válaszod.
Otis! Sehogy, mert alapjárati motor van benne és automatikusan állítja.
Szia!

Meg kell néznem hogy egyáltalán meg van-e még?!

Üdv!
Szia, a hornet s fejidom milyen árban van? Lámpa van hozzá?
Tudtommal 1300 körül kell lennie.
http://www.youtube.com/watch?v...

Martin dobbal így szól.
Szevasztok!

Nem olyan rég vagyok Hornet tulajdonos és az lenne a kérdésem, hogy mekkora az ideális alapjárat neki. Voltam vele szerelőnél egy teljes átvizsgáláson, miután megvettem, de ő beállított egy kb. 800-1000-es fordulatot, ami szerintem elég kevés egy 600-as gépnek.
Köszi szépen Lackó!
Helló mindenki
Új tag révén Üdv. mindenkinek.
Egy problémával szeretnék hozzátok fordulni.
Nem régiben vettem egy 2000-es évjáratú HORNET-et.
Hétvégén lecseréltem benne a hűtőfolyadékot és azóta valami nem ok.
A hűtő tetején a sapkánál nyomja kifelé a vizet, és a bal oldali csőben olyan mintha nem lenne víz. Nem melegszik túl, vagyis az óra nem mutatja. A másik kérdésem, hogy mennyi lenne az üzemi hőfok mert épp hogy egy picit megmozdul a mutató. Válaszokat előre is köszi.
Próbáld meg ezeket a linkeket,remélem valamelyik neked való lesz!
http://www.manualedereparatie....
http://www.manualedereparatie
....
Sziasztok!

Most vettem egy 2003-as hornet-ot, jól jönne egy szervízkönyv!
Ha van valakinek, legyetek szívesek elküldeni! Lehetőleg német vagy angol (olaszul egy vak hangot sem tudok). Előre is köszönöm!

Üdv mindenkinek
Sziasztok!

Eladó egy sebring gp6 kipufogó dob ami az újfajta 600-as hornetekhez lett gyártva de nekem át lett alakítva fzs1000-hez a konzol.Természetesen szép állapotú dobról van szó,mély öblös hanggal és e betűvel,kivehető hangtompítóval,takarólemezzel.
Itt megtekinthető:sebring gp6
Az ár természetesen nagyon irányár,akit érdekel keressen és kitalálunk valami jó árat rá
Széles utat mindenkinek!
Üdv!
Balu