Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok

2003 előtti hornethez kellene túradoboz tartó konzol. ha valakinek van otthon kallódó darab szóljon.
Megírná valaki, hogy 2008 as horneten hogyan kell beszabályozni az alapjáratot. Sehogyan sem férek hozzá a pillangószelep csavarjához. Útban van a légszűrőház.
Sziasztok,

nemrég vettem egy LSL bukogombat, de a leirasban nem irjak le mekkora nyomatekkal kell meghuzni majd illetve hogy hova is kell felszerelni pontosan.

Valaki egy kis helpet plizzzzz !
ebay!
de igen, a simsonos időkben mi azt hivtuk deklinek, lehet hogy rosszul tudttam, bocsi
a dekli a motor oldalán van.
véletlenül nem a légszűrőnél (ahol a térded van) lévő feliratra gondoltál?
sziasztok!
ki tudja hol tudnám beszerezni a képeken láthato deklin lévő fémhatásu hornet logot.Már több foton is láttam de nem találok rá sehol.
előre is köszi
Elégedett vagyok a slikkel. Magunknak szoktuk gyártani. Szerintem próbáld ki. Nem , nem szoktuk olyan mélyre menni 4,5-5 mm szoktunk vágni.
Külön 8 ezer .Első hátsó egyben 15ezer
Sziasztok! Kis infóra lenne szükségem . Kotyog az első villám, szerintem csapágy gondja van. De még soha nem cseréltem ki ilyet. Érdemesebb szerelőhöz vinni vagy megtudom oldani én is? Van valakinek esetleg ilyesmiben tapasztalata ?
Kérdés hogy mit vársz el a gumiktól... Én egyszerűsítettem: ha kanyarvadász akkor Metzler, ha ár/érték akkor Bridgestone, ha jó túra akkor Dunlop. (Amúgy nincs akkor különbség ma már a márkák között, inkább pszichológiai a döntés.)
Ezek szerint te meg vagy elégedve a vágott slikkel?
Már én is régóta szemezgetek velük,mert árban elég jók,csak nem volt hozzá semmi bizalmam.Nem vékonyodik el nagyon a gumi a vágásnál?
2 félével szerelték őket! Az egyik a már említett Michelin, a másik a Bridgestone Battlax Bt012. Nekem utóbbi volt és 11.200-at ment el a hátsó - szövetes lett a közepe Az elsőben még biztos volt pár ezer km, de nem akartam sz@rakodni a variálással, ezért párban toltam rá az új 023-as Battlaxot.

Jó pár balatoni túra és mecseki ill. örfűi borogatás volt benne.
Az új már több komponensű és remélhetőleg nem kopik kockásra egy balatoni túra alatt.
Képek a bukócsőröl,15 000ft,Új!
ezek szerint ezek ennyit mennek el.
köszi neked is a választ!
Természetesen járt az audi motorja amikor bikáztam... :) Nem szerettem volna azt is lemeríteni.
Mint ahogy írtam,nekem is csak azután indult a kocsiról,hogy járattam a motorját így 13,4v-al tekerte mint az állat.

Üdv!
Bikázva is próbáltam... kb 2-3 percet tekertettem az audival, de semmi.
Holnap kiszedem és megtakarítom a gyertyákat ha kell. Ha ez sem segít akkor szervíz :(

Köszi a segítséget, majd írok mire jutottam.
Szia cb1100sf!

Januárban vettem én is egy 2002-es darazsat és ,ahogy meghoztam másnap jó idő volt gondoltam fordulok egyet,indítottam és semmi ,pedig fülre elég jól hajtotta,rá mértem és indításkor nagyon le ment a fesz.Sejtettem hogy akksi csere lessz,de azért nem hagytam annyiba-rá kötöttem bika kábellel a személykocsira,de így sem indult ,pedig abban tuti jó az akksi-következő próba:full szivató,semmi gáz+személyautó indul(fesz=13.4v)-darázs indul.Ahogy átnéztem a gépet(még ismerkedünk)arra jutottam,hogy ha kifogy a karbikból a benzin,jó sokat kell hajtatni és intenzíven,hogy a vákumos része is kinyíljon a benzincsapnak-hiába van amúgy nyitott állásban. Próbáld meg először direktbe felönteni a karbikat ,és bikázd meg lehet,hogy gyengélkedik az akksi és indításkor nem elég a fesz a gyujtáshoz.

Üdv!
Én tui, ami tuti alapon vártam vagy 5 percet! Szivató nélkül nem, de azzal 3.ra beröffent! Ma pedig már elsőre

Sztem egy gyertyatakarítás megoldhatja a dolgot! Valószínű a szivató gáz kombó megtette a hatást! Aztán már meg is szívta magát! Takarítás után csak szivatóval inditsd! Ha megint nem indul be, akkor passz
Nem, nem pályáztam, csak hegyekben lakom és... ;)
Forgatni forgatta rendesen. A csapot mindkét állásban próbáltam, de ugyanaz az eredmény. A karbi ősszel lett teljesen kitakarítva, sőt megetettem a darázzsal két flakon tisztítót is, biztos ami biztos, azaz nem hiszem hogy koszos lenne.
Mennyi idő alatt telik fel újra a karbi?
Ezt vártam bakker!

Szegeden is előkerültek a gépek, mert most itt vok. :)
Feltámad az ország. Már csak a benzin árakat kéne letóni. :)
2008-as Hornet nekem is csak 5400km-et ment el vele, de akkor már szöveten volt. Ebből 1000km bejáratás volt, tehát nem húztam neki. Ezek ennyit mennek el. Azóta vágott slickkel járok most 20000km van benne
Forgatni forgatta rendesen? Nekem azt mondták, ha ráhúzom a szívatót a gázhoz ne nyúljak, mert beköpheti a gyertyát! A másik, hogy gondolom el volt zárva a benzincsap! Ilyenkor kell neki hagyni idöt, hogy megteljen a karbi! Az enyém tavaly ugyanezt csinálta! Egy idő után, ha tömény benzinszagot érzel akkor meg túlszívta magát, szóval akkor már tuti nem indul be! Nekem gyertyacsere és karbitakarítás volt a megoldás, de ha nem régi a gyertya elég megtakarítani! Hirtelen ennyi
Köszi a gyors választ!

4500km? Hát az tényleg nem sok :)
Pályáztál vele talán?