Ha jól tudom akkor Michelin Pilot Power-el jöttek ki gyárilag. Én 12.000-et mentem egy Dunlop D207 ZR-el az X11-en és a Metzler Roadtec Z8 Interact-al a Horneten alig 4500-at.
A 2000-es évjáratú 600-as darazsam átaludta a telet. Ma töltöttem fel az akkut és ellenőriztem a benzinszintet majd indítottam, de semmi.
Első kör: szívató nélkül, gáz nélkül... semmi.
Második kör: full szívató, gáz nélkül... semmi.
Ezek után indítás közben rácsavartam a gázt és ekkor kezdett valamiféle enyhe füst szivárogni a kipufogóból, de nem röffent be a drága.
Próbáltam a szívatót különböző állásokba, de semmi. Csak a gázkar csavarásával tudtam egy ki füstöt kicsiholni belőle de az Istennek sem akart beindulni. A vége az lett hogy lemerült az akksim ezert abbahagytam és felhoztam tölteni a házba.
Sziasztok!
Ma vettem egy Hornet600-ast 98'-ast és keresek hozzá komplett műszeregységet.
(km óra + ford.szám. óra + visszajelzőlámpák egyben)
Előre is köszi ha tud valaki segíteni
Sziasztok! Ma mentem a darazsammal és azt tapasztaltam,hogy 1-ben nem húz úgy a motor ahogy kellene.Felpörög 8-9 ezerre,de úgy érzem,hogy a fordulat és a sebesség nem "arányos" Lehet,hogy kuplung problémája van? Várom a hozzászolásokat. ill.felkapcsoláskor 1-3ig kicsit hangos kis csattanásokat hallat a váltó.
Sziasztok!Egy 2001-es Honda Hornetem van, ami megérett az olajcserére .A tanácsotokat szeretném kérni, hogy kinek melyik olaj vált be, melyiket érdemes beletenni ? Előre is köszi
Nincs mit! Én nem vagyok szerelő, max a tapasztalataimat tudom megosztani.
Erre a nyáron városban hamar beindul a ventilátor csak azt tudom írni, hogy a párom FZ6-ja ugyanezt produkálja, sőt nála kb nyáron mindig megy a venti, országutas túrás helyzetben is. Most télen azt szokta csinálni, hogy ha megjáratja megvárja míg bekapcsol és utána állítja csak le, mert ha a víz meleg a motor is. Hát kiderült, mivel van egy olajhőmérő becsavarva a deknibe, hogy biza az olaj közel sem volt még langyos se, pádig már a víz úgymond meleg. Az arra a fajtára jellemző "betegség" de semmi baja a termosztátnak meg semminek, csak így működik és kész. Hát ha ez is segít kicsit.
Messzemenő következtetéseket az én Hornetemmel kapcs meg azért nem írok, mert az meg 250-es. De ha szétszeded fény derül úgy is mindenre
Én azt gyanítom, hogy félig nyitott helyzetben be van ragadva a termosztát, ill. nem tud teljesen zárni és nyitni. Erre utaló jelek: Lassan melegszik hidegben, és egyből meleg a hűtő, ez arra utal, hogy nem zár teljesen. És nyáron városban hamar bekapcsol a ventilátor, ez pedig arra utal, hogy nem nyit ki teljesen. Az lesz, hogy szétszedem, és megnézem. Köszi a választ.
A kijelző nincs szinkronba a hőfokkal, vagy egyértelműbb jelek is vannak? Csak mert szerintem érdemesebb inkább kimérni/kiméretni, hogy jól működik-e maga a cucc és a kijelzőt figyelmen kívül hagyni.
Nekem pl később indul el a mutató, mint ahogy melegszik a motor, de a termosztát rendesen nyit és működik
Hello!
2000-es évjáratú Hornetem van, és felmerült, hogy nem teljesen jó a termosztátom. Szeretnék tapasztalatokat azzal kapcsolatban, hogy bizonyos hőmérsékleten mennyi idő alatt hányadik vonásig megy föl a vízhőmérséklet. Egyéb észrevételnek és tapasztalatnak is örülnék.
Kösz.
Az összekötő utolsó ívét kellet újragyártani.Az első képen látszik,hogy mennyire nem illeszkedett.Mindegy, mikor kész lett a hangja kárpótolt mindenért.Szólj hogyha erre jársz,talizhatunk.Nekem Visegrád nem tartozik a kedvenceim közé,bár vannak jó részek is rajta.
Helló Gabó!
Küldök egy pár képet a kipufogóról.
Sajnos nem volt olyan egyszerű a felrakása,mint ahogy az a képekből ki is derül.Még szerencse,hogy az összekötő cső nem titánból volt,mert így lehetett rajta alakítani.A hangja gyönyörű:pont annyira hangos ami még nem tolakodó(azért hamarabb hallják,mint ahogy látnának).Megérte 450km autózni érte
Kérdés mennyire csavarod a gázt ;)