Ma háromnál is voltam, de mindegyik valamilyen szar kifogást kitalál, Így nem biznisz nekik, mert így csak pár ezret tudnak kaszálni.
Bezzeg ha az egész rendszert ott gyártatnám, akkor kapásból megtudnák csinálni.
Volt olyan, aki azt mondta, hogy ő csak az eloxált alut tudja így meghajlítani, az meg nem jó a motorokhoz, csak a saválló, de azt nem hajlítja gépe.
Közben meg a polcon ott figyelt a saválló kipufogó motorhoz...
Szeretnék egy 2000-es évjáratú, 600-as Honda Hornethez kipufogókönyököt hajlítatni.
Tudtok nekem segíteni? A neves kipufogógyártók aranyáron akarják ezt adni!
Köszi előre is!
Nézd meg a shox.hu-n a Givi dobozokat. Talán még fotó is lesz egy hátsó-, és oldaldobozokkal "megpakolt" Hornetről. A 2009-es katalógusukban tuti van. Amúgy várd meg az akció(ka)t, mert nem olcsó .
Sziasztok! Lenne pár kérdésem!
Idén nyáron vettem meg a Darazsamat! 2009-es Hornet! Jövőre szeretnék túrázni vele a gúnyhatáron innen és túl is! Ausztria-Stájerország, a másik pedig Erdély!
Dobozokat szeretnék venni rá, de nem tudom, hogy hol, és hogy milyent! Tanácsot kérnék, hogy akinek van rajta doboz, írj meg hogy hol vette, ill. ha tenne fel róla képeket, hogy hogyan mutat a vason, nagyon megköszönném...
Nekem is ez lesz az első telem, de még pár "biztonsági" intézkedést elvégzek, mert az én Zümmögőm nem mai csirke
Mivel tavaly nem akart tavasszal beindulni, mert belerohadt a benzin a karbiba és 3* kellett kipucolni, ezt megelőzvén szépen kijáratom belőle, de le is lehet engedni, csak akkor szépen ráfolyik az egész blokkra...
Aztán hiába a nem fűtött, de azért meleg garázs (télen is bőven van a legnagyobb hidegben is 8-10 fok) elég kicsi a 250-es akksija, szóval jobb a békesség kiveszem és felviszem a lakásba, és ha lemerülgetett szépen feltöltögetem. Hallottam olyanról is, hogy ha van a töltőnek csepptöltés funkciója, akkor télen felrakod nyáron leveszed. Hát ezért fél évig kerülgetni a lakásban, meg nem is bízom annyira benne...
Aztán én még szépen felpakolom a fenekét egy hátsó emelővel és szépen leponyvázom egy beltéri ponyvával, mert 2 nap alatt be tud porosodni a többi jármű koszától (teremgarázs)
És hetente lemegyek és megsimogatom
Természetesen én nem fogom beindítgatni, de pl a párom FZ6-ja kicsit újabb modell, no meg bonyolult is kivenni az akksit, ezért azt kb havonta egyszer beindítottuk, megváruk míg felmelegszik és és visszacsomagoltuk! Pöcc-röff azóta is Mondjuk annak nincs karbija se és az akksija is nagyobb
Először is mosd le tisztára, a láncot is tisztítsd meg és száradás után fujd le láncsprével. Ha nem fűtött garázsban tartod vedd ki az aksit és tedd fűtött helyiségbe (élettartama jóval kitolható )
Én az enyémet havonta egyszer elszoktam indítani, de fontos ha elindítod melegítsd fel teljesen üzemi hőfokra.
Rövid telet!
Hali Pavlo! Igazából az ilyen ütésszerű hang nem kellene, én azért megnézetném tavasz elött. Nem nagy meló, és ha semmi gond sincs legalább magnyugszol.
Bezzeg ha az egész rendszert ott gyártatnám, akkor kapásból megtudnák csinálni.
Volt olyan, aki azt mondta, hogy ő csak az eloxált alut tudja így meghajlítani, az meg nem jó a motorokhoz, csak a saválló, de azt nem hajlítja gépe.
Közben meg a polcon ott figyelt a saválló kipufogó motorhoz...