MIndenképpen nézesd át, a nagyobb szennyeződésszemcsék nem jutnak el az égéstérbe, viszont gátolják a tiszta üzemanyag áramlását, így gyengül a keverési arány, ezzel a hatásfok is. Nem beszélve róla, hogy idővel kikezdheti a finom membránt, szelepet. A dúsítást egyébként másik körön kapja a karbi, lehet hogy csak ott van gátolva. De én is csak találgatok. Remélem megoldódik a problémád.
(amúgy nekem is kell kis gázt húznom szivatós indításnál, de utána tejesen okés)
Hát én is erre gyanakodtam. átfogom nézetni. Esetleg ez a dugulás spontán nem szünhet meg? Az az érdekes ha már meleg a rendszer akkor nincsen vele gond.
Valószínűleg dugulás lehet a gond, 1-2 hét alatt könnyen megül a latyak, ha van a rendszerben (a benzinből elsősorban, rosszabb esetben a tankrozsdából). Ajánlott kitisztítani a karburátort is, és erősen javasolt a benzincsőre egy köztes szűrő beszerelése...
Kezdő motoros vagyok,és nem tudom milehet a darazsammal:Kb.másfélhete nem volt beindítva a szivatót használva nehezzen índul el(csak,ha gázt húzok) egy pár másodpercig megy,(de nem emelkedett fordulaton,mint általában a szívatóval)aztán le áll.Esetleg ha tudna valaki segíteni ill. tanácsot adni? Előre is köszönöm!
Szia! Tervben volt,hogy átnézetem az egész gépet,bár néztem az olajat tök világosnak tűnik,de még nem használtam mert folyamatban még a vizsgám. Azért köszönöm a segitséget.
Sziasztok.
Sajnos lenyúlták a hűtővédőmet az egyik motoros talin . Nem tud valaki eladó gyárit vagy eloxált alut v bontottat.Esetleg olyan helyet ahol nem horror áron gyártanak. 05-ös 600-as darázsra kellene. Segítségeteket köszönöm.
akkor nézd/nézesd át rendkívül alaposan a bringát... a taljánok sajnos nem túl gondos gazdák... nem ritka, hogy nem cserélik le az olajat előírás szerűen...
Nem untatlak rémtörténetekkel, legyen elég annyi, hogy cseréltesd le az összes folyadékot a darázson, vélelmezve hogy nem cserélte le még senki. (olaj, hűtőközeg, fékolaj +szűrők) Telóolajat esetlegcsak akkor, ha már túl puha.
Elvileg kellene legyen a te bringádon is egy matrica a láncvédőn... azon rajta van, de azért leírom:
A gyári kerékméreten, hideg állapotban: elől 2.5, hátul 2,9 (utassal és anélkül egyaránt)
Olaj kérdésben biztos lehetsz hogy megoszlanak a vélemények. Én elsőnek azt javaslom, hogy tudd meg az előző tulaj mit használt, és Te is ugyanolyat tölts bele. Az olajak hosszú távú áldásos hatásukat -többek szerint- csak úgy fejtik ki, ha nem váltogatod a márkákat. Mások szerint ez szamárság, és mindegy, csak a gyári 10w40 legyen, és normális minőségű. Az enyémben mióta a gyárból kigurult Repsol teljesít szolgálatot. Nekem nincs rá panaszom. Fontos hogy rendszeresen cseréld.
sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy nekem amerikai kilóméter órám van, és mph-ban méri a távokat, nem lehet ez át állítani km-re? Mert az órában van km\h is. Milyen kormányt ajánlotok 04es hornetre 192cm vagyok?A láncot milyen sűrűn kell fújni?És karburátor tisztításra nem ismertek valakit bp-n aki gyors és precíz, és nem túl drága, mert a suzukinál 25-30e lenne.Köszi előre! Széles utat!
Sziasztok! most vettem egy 2000-es hornet 600-ast.Azt szeretném megérdeklődni,milyen olajat használjak ill. az első,hátsó guminyomás milyen mértékü legyen? előre is köszönöm.
Van az új fajta hornethez egy darab kipufogó takaró lemezem és egy darab összekötő csövem.(Sebring gp6 kipufogóhoz adták de mivel nekem másfajta motorra kellett a kipu így számomra használhatatlanok)
3-3eft az áruk de ha valaki elviszi egyben 5eft-ba+pktsg oda is adom.
Akit érdekel a balu88@mailbox.hu címen elér vagy a 30/9089573-as számon.
Szevasztok!Érdekelne hogy az új darázsra valakinek nincs e valami nagyobb fajta plexije ami kicsit jobban véd mint az ermaxos plexi, esetleg tapasztalat róla.
(amúgy nekem is kell kis gázt húznom szivatós indításnál, de utána tejesen okés)
Lassan olajcsere lesz és olvasgattam picit a kézikönyvet .
Meglepődve olvastam, hogy 10W-30-as olajat ajánlanak hivatalosan.
Nekem most ez van benne: http://www.formula3000.hu/shop...
Most sztem ez fog belemenni:
http://www.formula3000.hu/shop...
Sztem bőven elég a 10W-40-es is pláne az ajánlotthoz képest.
Akkor most izébigyó... Véleményetek?
A kézikönyvön még most is meg vagyok lepődve.
Sajnos lenyúlták a hűtővédőmet az egyik motoros talin . Nem tud valaki eladó gyárit vagy eloxált alut v bontottat.Esetleg olyan helyet ahol nem horror áron gyártanak. 05-ös 600-as darázsra kellene. Segítségeteket köszönöm.
Nem untatlak rémtörténetekkel, legyen elég annyi, hogy cseréltesd le az összes folyadékot a darázson, vélelmezve hogy nem cserélte le még senki. (olaj, hűtőközeg, fékolaj +szűrők) Telóolajat esetlegcsak akkor, ha már túl puha.
A gyári kerékméreten, hideg állapotban: elől 2.5, hátul 2,9 (utassal és anélkül egyaránt)
Olaj kérdésben biztos lehetsz hogy megoszlanak a vélemények. Én elsőnek azt javaslom, hogy tudd meg az előző tulaj mit használt, és Te is ugyanolyat tölts bele. Az olajak hosszú távú áldásos hatásukat -többek szerint- csak úgy fejtik ki, ha nem váltogatod a márkákat. Mások szerint ez szamárság, és mindegy, csak a gyári 10w40 legyen, és normális minőségű. Az enyémben mióta a gyárból kigurult Repsol teljesít szolgálatot. Nekem nincs rá panaszom. Fontos hogy rendszeresen cseréld.
Remélem segítettem
Van az új fajta hornethez egy darab kipufogó takaró lemezem és egy darab összekötő csövem.(Sebring gp6 kipufogóhoz adták de mivel nekem másfajta motorra kellett a kipu így számomra használhatatlanok)
3-3eft az áruk de ha valaki elviszi egyben 5eft-ba+pktsg oda is adom.
Akit érdekel a balu88@mailbox.hu címen elér vagy a 30/9089573-as számon.
köszi.
2004-es darázsra keresek jobb első lábtartót. Esetleg valakinek? Előre is köszi. Széles utat!