Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

közben már meg is van !

ha vkit érdekel szívesen feltöltöm ide
vmi online formában nincs fent vhol?

szívesen megnézném.. vagy ha van digit géped lefotóznád ?
nincs many ilyen drágaságos újságokat venni nékem
Pont a monstani Superbike-ban hasonlítják össze 9 másik motorral. És Ő nyer.
Szia! Nagyon jó motor, bátran vedd meg! Javaslom, hogy áldozz az ABS-re, jól jöhet!
Jó. :-D
A szélvédelme egész jó, de aki nem bírja az járjon kispolszkival.
Kellemes, könnyen kezelhető, nagyon finom szerkezet. És szép. Motorjával nem szokott gond lenni. Nekem még csak 16e-t sikerült eddyg beletennem, de gondom az nem volt vele semmi.
Sziasztok segítsetek egy kicsit. motor vásárlás előtt állok és és Nagyon teccik az új Hornet. Jó választás akinek van az írjon hogy milyen? megbízható? meg nem nagyon ér rajta a szél? motorikusan?
Előre is köszi
15000 -20000 vagy fordítva
hogyért adod űket?
szevasztok
nekem van 2 db plexim 2007 es hornethez
mennyi egy ilyen ermaxos plexi?

egyébként 2007esre ha van valakinek eladó vagy tudja hol találok olcsón akkor vennék egyet!
Hát jöttem haza pécsről az m6-on és földvárnál már tartalékra kellett tennem :S
Szerintem pályán simán megeszi, ha ez egészet ott motorozod ki
170-180

annyira sztem nem lehet húzni neki hogy 11 litert egyen.
az kétszerakora fogyasztás..

ott nem lyukasa benzincső ?
Hello.
Nálam a fogyasztás a kezemtől függ. Amikor nyugodt tempóban közlekedek akkor egy tankkal kb 250km-t tudok menni. Ha húzom neki akkor olyan 170-180km.
bb
azért olcsóbbak az RR ek mert nagy részüket lezúzták

elszaladt a ménes :D

Hornet azért szelidett
Biztosan így van, meg az is hogy utcára alkalmasabb a Hornet, de én azért fejlettebbnek gondolnék egy CBR-t!
Hát azért lehet megnézek 1-2-t ha veszek nagyobb vasat, csak azt nem tom, hogy fog a lábam leérni róla, mert a Zümi is határeset...
Akkor a kövi kérdés, hogy a CBR600F mért drágább, mint a hasonló korú RR?
Jó vétel vagy sem.
Én maradok a darázsnál!
Mert a CBR pályamotor, és ha feltételezzük, hogy ennek megfelelően használták, akkor az 5 év használat után jelentősen más képet mutat mondjuk 30-40000km-rel, mint a -tegyük fel- túrázásra használt Hornet. ...mind motorikusan, mind futómű, vagy fékek tekintetében.
Persze nem mindenki használja pályán a CBR-t, na ezek a gépek a jó vételek 5 évesen!
Jó kérdés.
Azért jobban esne, ha annyit kéne fizetni mint amcsiba, nem? Vagy annyit adnának mint ott, azaz egy gallont, ami 4 liter, ezért az árért...

Volna egy kérdésem: mért van az hogy a 2005-ös Hornetek közel annyiba, vagy többe kerülnek mint a 2500-ös CBR600RR-ek?
Nem a motor fogyasztásával van a baj és nem is a benzinnel. Kevés a magyar emberek átlag keresete. Ha jó fizetések lennének, nem hiszem, hogy számolgatnátok mennyi benzint eszik a gép.
Nem karbis. Az újabb típus, mint a tiéd.

Guminyomást is rendszeresen ellenőrzöm, az sem befolyásolhatja és mindig egyenesben van a tank is amikor teletankolom.

Olyan még nem volt, hogy pl. egy tanknyit végig őrültködtem volna, így nem tudom mennyi mikor rendszeresen elforgatom 12.000-ig.
Ha városban lámpától lámpáig cibálom (1ben, 2ben), meg ha országúton is 7000-8000-ret forogva megyünk, akkor van ez 5,5-ös. Egyébként kevesebb. Mecsekben (Mánfás rész) nem annyira szeretem a "szerpentint", mert sok az őrült motorostárs és az autósok is meg akarják mutatni, hogy ki a f@sz@ gyerek, ezért inkább a Magyarhertelend-Orfű-Pécs részen, de ott is inkább Pécstől végig az Orfű elágazóig szeretek menni, ami szerintem inkább szerpentinezés. Itt, ha 2ben küldöm fel végig és utána a gyors részen is húzom, akkor sima az 5,5.
Persze számítana, ha mondjuk nem várnám meg, amíg elérné a 60 fokot és indítás után simán indulnék.
nekem szerpentinen fel le 10.000 be is beleforgatva utassal volt 5,8

utassal csomaggal autópályán 130-140 nél 4,8

a tiéd karbis ? vagy mikori ?
5-5,5 Ennél csak akkor eszik kevesebbet, ha 80-100-nál jobban nem hajtom és finoman gyorsítgatok, mondjuk azt is 6.ban.