A repsol a Honda gyári olaja azért azt ajánlották de én személy szerint nem vagyok vele kibékülve.Szerelő sem ajánlotta.
Én Castrol actevo extra 10w40-et használok 4 éve.
Benzincsap gondjaim nekem is voltak. Amikor vettem membránt kellett cserélni, mert zárt állásban is engedte a benzint, aztán meg kiderült, hogy rossz a tartalék. Most meg várom, hogy ki legyen cserélve (már itt a bontott másik)
De esetleg még lehet a vészleállító kontakthibája is. Majd ha szétszedi valaki hozzáértő úgyis kiderül
Én jártam így.Vagyis pontosabban ilyen tüneteket produkált.Nálam benzin ellátás gond volt.Valami vákumcső vagy mi a franc meg volt törve.Helyre lett rakva kb 3 éve és azóta megy.
De a csap miatt is lehet gondod.
Viszont nem akarok okoskodni mert nem vagyok szerelő, de mindig a legegyszerűbb hibaokkal kell kezdeni szerintem.
Hát ilyet még nem hallottam, hogy nem szabad tisztítani mechanikus úton. Akkor a zsír új gyertyák kuka csak mert egyszer mondjuk beköpte a szivató? Nem lenne gazdaságos...
Mondjuk ha olaszból hozott a motor, akkor mindenképp érdemes gyertyát, olajat+szűrőt meg minden folyadékot cserélni. Sose lehet tudni mit kapott az előző gazdától! Amúgy mikori a vas? És mennyibe volt cakk pakk?
Én ki akarom cserélni a gyertyákat,olajat stb.Mert olaszból lett behozva a motor és nem tudni mikor volt cserélve akár a gyertya is. Vissza térve az elméletedre.Én sem értek hozzá,de elvileg az lehet,hogy a korom réteg nem tud leválni a pólusokról,tehát nem kap szikrát és az menetközben is le állást okozhat.Állitólag ezeket a gyertyákat nem szabad tísztitani mechanikus úton.
Az állástól amúgy még lehet karbi gondja. De az tényleg nem tudom, hogy produkál-e ilyet. Olyat igen, hogy ha szutykos nem megy 1-2 henger indulásnál. Meg, hogy nem árt néha kiégetni.
Lehetséges, hogy a gyertyák halottak, de attól nem hiszem hogy meghaltak, hogy csak alapjáraton járattad, bár nem értek hozzá! Viszont a rossz gyertyák miatt a nem indulás jelensége helyénvaló. Forgat az önindító, de no szikra... De azt nem tom, hogy leállást produkálhat-e. Viszont amit nekem mondott a szerelő, hogy szivatóval ne menjek (kicsit se legyen rajta) mert beköpheti a több benzin a gyertyát. Szóval az is lehet, hogy csak dzsuvás a gyertya. Egy próbát megér a megtakarítás, mielőtt szaladnál venni 4 újat 12 ezerért...
Nem "köpködött" Csak az öníndító hajtott,a szívató vissza volt nyomva,hiszen már üzem meleg volt.Leállt KB.10perc mulva indult,de lehetet érezni,hogy néha mintha kihagyna a graft.
Közben érdeklődtem,és valószínü hogy gyergya gondja van.Én intenzíven nem használtam,mert a napokban jött meg a jogsim.A motor bent állt a garázsba,néha beindítottam alapjáraton járattam néhány percet, nos ezt többször megtettem,tehát tartóssan nem mentem vele.Nem tudott felmelegedni üzemmelegre, ettöl állitolag tönkrementek a gyergyák!?
Sziasztok! Ma tök jó idő volt felénk, gondoltam kiviszem a darazsamat. KB:20km után gondolt egyet és le állt.Próbáltam indítani,de nem sikerült be indítani,csak köszörült,aztán toltam egy darabig gondoltam megpróbálom és el indult. Nem tudom mi lehetett az oka.Ha valaki járt már így és tudja mi okozta a hibát az írhatna! előre is köszönöm.
Köszönöm srácok! Sokat segítettetek, akkor megkímélem magam egy kudarctól, nézek vmi nagyobbat, amihez még talán kaphatok alkatrészt is, a cb 500S tetszik még, bár bevallom lehet egy kicsit nagy lesz a Simson- Mz kombó után, de az a lényeg Honda Forever!
Ez a motor felejtős. Ha olcsón akarsz venni akkor inkább fényezés hibásat vegyél. A motor rendben legyen.
Az eladói hozzáállásról meg annyit hogy neki minden eladó. még a szar is. Egy jó tanács ne vedd meg. nagyobbat vagy olyat aminek nincs ilyen hibája.
Én Castrol actevo extra 10w40-et használok 4 éve.
De esetleg még lehet a vészleállító kontakthibája is. Majd ha szétszedi valaki hozzáértő úgyis kiderül
3.8 kell bele ha szűrő csere is van nem?
De a csap miatt is lehet gondod.
Viszont nem akarok okoskodni mert nem vagyok szerelő, de mindig a legegyszerűbb hibaokkal kell kezdeni szerintem.
Mondjuk ha olaszból hozott a motor, akkor mindenképp érdemes gyertyát, olajat+szűrőt meg minden folyadékot cserélni. Sose lehet tudni mit kapott az előző gazdától! Amúgy mikori a vas? És mennyibe volt cakk pakk?
Szivató vissza volt nyomva teljesen?
10-20 perc elteltével indult pöcc-röff-re?
Szerintem jó, én 3éve Repsol 4T-ét 10W40-et használok!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_hornet_cb600f_abs_-39294
24
Az eladói hozzáállásról meg annyit hogy neki minden eladó. még a szar is. Egy jó tanács ne vedd meg. nagyobbat vagy olyat aminek nincs ilyen hibája.
van 2db plekom 2009 es 600 as hornethez az egyik gyári még nem volt a vason a másikat nézd meg