Eladtam a 250-es Hornet-em, és most szombaton sikerült elhozni egy szép 2001-es 600-ast. Mivel ilyen motor nincs nagyon a körzetemben, ezért csak rátok tudok hagyatkozni. Ha üresben alapjáratról egy-egy apró de határozott és hirtelen gázfröccsöt adok akkor valami ütésszerű hangot hallok, viszont ugyanezt behúzott kuplunggal nem csinálja. Van/volt valakinek hasonló tapasztalata?
Igen, elsősorban csak dobot szeretnék, viszont a gyári összekötőcső+ dob össze van hegesztve, ezt pedig nem szeretném szétvágni, mert ha kell, akkor gyorsan vissza tudom rá dobni...
Szerintem már a dob simán is fog dobni rajta és ha nem lesz ez elég, ráérsz akkor gondolkodni az összekötőcső cserén, esetleges katalizátor mentesítésen (ha már van ebben) mert az még pár lóerőt rá is tud dobni
Pont rátapintottál a lényegre... Az a baj, hogy a sajátomat kiküldeni nem akarom, mert:
1., ki tudja, hogy mennyire vigyáznak rá, és esetleg elkeveredik-e
2., tényleg egy vagyon...
Nincs semmi gond a mostanival, csak egy kis hangot szeretnék még neki... Csak finoman, hogy duruzsoljon...
Valószínűleg az lesz, hogy itt elviszem vhova, és meghajtatom azt a csövet...
Pedig e-bayen se találsz olcsóbbat... Akkor a kedves ismerősödnek fel kell keresnie egy kinti Hornetet, gondolom van jó pár Angliában is és leveszi a mintát! Vagy marad a mostani! Tényleg azzal mi a gond? Esetleg kiküldheted neki a sajátod, egy vagyonért, mert ezek a gyári cuccok jó nehezek...
Mennyire fontos a 25 kW-os papír? Mert alapból is csak 29 kW-os... Én is korlátos jogsival járok vele, bár még nem találkoztam rendőrrel, de ha 4 kW miatt piszkálnak, akkor meg is érdemlik, meg én is...
Amennyire én tudom Martin legyártja neked ezt az összekötőt is külön dob nélkül, ha jól tévedek olyan 12-15 ezer körül van, mert elég macerás kialakítani! Sportmotor apróba megtalálod az elérhetőségét!
Hatalmas nagy kérésem lenne: 2000-es 600-as Hornetem van. Ehhez keresek a kipudob és a leömlő közötti csövet, vagy nagyon "occsóér" cső+dob kombót. Az sem gáz, ha rottyra van törve a dob, nekem csak a cső kell...
Az egyik barátom gyártana nekem sportkiput, viszont a srác Angliában van, és látatlanba ezt a csövet nem tudja lehajlítani. Van valakinek vmi nagy ötlete?
A régebbi 600-asra való jó rá, mert ez a része 100%-ban megegyezik!
Olajból nekem respsol syntetico van benne, 10W40-es félszinti, de ásványi a javallott bele, ha valaki nem többségében városban használja, mint én, hanem inkább túrázásra!
Lenne két kérdésem amiben szeretném kikérni a nálam tapasztaltabbak véleményét.
1. Szeretnék 250-es Hornet-ben olajat cserélni. milyen olajat ajánlotok és mire figyeljek csere közben.
2. Szeretnék hátsó túradobozt szerelni rá. de nem tudom hogy milyen tartókonzol jó hozzá. Ha valakinek van vagy tudja milyet kell venni. Érdekelne hogy a 600-asé jó hozzá vagy sem.
Megvan a motorom! =DDDD
1., ki tudja, hogy mennyire vigyáznak rá, és esetleg elkeveredik-e
2., tényleg egy vagyon...
Nincs semmi gond a mostanival, csak egy kis hangot szeretnék még neki... Csak finoman, hogy duruzsoljon...
Valószínűleg az lesz, hogy itt elviszem vhova, és meghajtatom azt a csövet...
Hatalmas nagy kérésem lenne: 2000-es 600-as Hornetem van. Ehhez keresek a kipudob és a leömlő közötti csövet, vagy nagyon "occsóér" cső+dob kombót. Az sem gáz, ha rottyra van törve a dob, nekem csak a cső kell...
Az egyik barátom gyártana nekem sportkiput, viszont a srác Angliában van, és látatlanba ezt a csövet nem tudja lehajlítani. Van valakinek vmi nagy ötlete?
Köszi előre is!
már nem zavarkodok majd hónap meg igen
Olajból nekem respsol syntetico van benne, 10W40-es félszinti, de ásványi a javallott bele, ha valaki nem többségében városban használja, mint én, hanem inkább túrázásra!
Lenne két kérdésem amiben szeretném kikérni a nálam tapasztaltabbak véleményét.
1. Szeretnék 250-es Hornet-ben olajat cserélni. milyen olajat ajánlotok és mire figyeljek csere közben.
2. Szeretnék hátsó túradobozt szerelni rá. de nem tudom hogy milyen tartókonzol jó hozzá. Ha valakinek van vagy tudja milyet kell venni. Érdekelne hogy a 600-asé jó hozzá vagy sem.
Válaszotokat előre is köszönöm. Széles utat