egy hangyafasznyit nekem is ingadozik az alapjárat és más motoron is.. azon ne parázz.. a ciripelés meg mittomén
egy kérdés ! van aki használ elöl nagyobb lánckereket?
nekem a gyári van 130nál 6800at forog. akinek nagyobb fogaskereke van és megírna egy sebességet fokozatot és fordulatszámot hogy össze tudjam hasonlitani az enyémmel azt megköszönném
a Horvát út előtt agyalok megérné e venni 4000ért egy nagyobbat.. 2000 km alatt ha fél literrel kevesebbet enne akkor pont meglenne az ára.. szóval nem tom.. de ha neadjisten csak 6ot forogna akkor meg kimélné is a gépet... na szal várom mások tapasztalatát
Tényleg nem tudom...és ez valóban nem jellemző a darazsakra
Bár igaz mindenhol tudnak már szemetet csinálni sajnos, de azért a nagy H még mindig minőség.
Én az első 500km-en 4-5000-nél elváltottam. (Néha elengedtem 6000-ig)
A második 500-on már 7-8000-ig is forgattam jópárszor, hogy "harapósabb legyen"
Én így "járattam be".
Lehet picit bogaras vagyok , de a következőket vettem észre.
A vas az újabbik (2007-es típus) Hornet. Majdnem 10.000km van benne.
Alapjáraton mintha ciripelősebb lenne a hangja (hidegen, melegen egyaránt, kuplung behúzásra sem változik) és melegen talán egy picit ingadozik a fordulatszám, de tényleg éppen hogy csak. (Mondjuk 1500 és 1550 között, a mutatuó picit mocorog. )
Mitől lehet? A ciripelés izgat leginkább.
Új korában nem emlékszem, hogy ilyen lett volna. Lehet, ahogy "kopik" úgy áll be ilyenre?
Normális dolog?
És a "fordulatszámingadozás"? Márha ezt lehet annak nevezni.
Köszi előre is a válaszokat!
Erről megoszlanak a vélemények...
Van aki azt mondja hogy ezek a blokkok már nem "szüzek" és nem nagyon kell bejáratni,van aki meg azt hogy 1000 km ig kímélni kell.
Sztem az utóbbi,az első olajcsere után lehet neki adni...
Addig meg 4-5000 ig pörgetni,néha lehet fölé is kicsit...
sziasztok!
vásároltam egy új cb600-ast! az a tapasztalatom, hogy ha pl. megállok a lámpánál, akkor ugrál felfelé a vízhőfokmérő! 100-fokig, de még fölé is! ha elindulok utánna már visszaáll a normálisra 80 körülire! ez normális dolog?
válaszotokat várva, köszönettel, egy boldog új Hornet tulajdonos:)
Sziasztok!
Nagy bajba kevertem magam...Egy ismerősöm mociját árulom.. (Honda hornet cb 900) és elvesztettem az imo-s kulcsát.. (mind2őt..)
és azt mondták a szervizbe hogy hiába veszek kulcsot nem érek vele semmit.. mert hogy a computer csak 1kulcsal tanítható!
Kérdésem lenne! Hogy nem tud e vki segíteni?
akár bontott computer és kulcs terén, akár egy olyan embert aki mégis megtudja csinálni nekem hogy egy uj kulcsal tudjon működni...HA VKI TUD SEGÍTENI LÉGYSZI TEDD MEG! MEGHÁLÁLOM!
ELŐRE IS KÖSZI! Csörgess meg vagy irj sms-t emailt és visszahivlak!
EMail: enduronyul@vipmail.hu
tel:0670 944 95 14
Van két hütömaszkom rozsdamentes acélból, hornet felirattal 2005 évjáratig.
10 000/db
Képet küldök ha kell.
Generátor hibákat javítok jó 20 éves tapasztalattal.
Itt vannak a részletek: http://indukcio.uw.hu
egy kérdés ! van aki használ elöl nagyobb lánckereket?
nekem a gyári van 130nál 6800at forog. akinek nagyobb fogaskereke van és megírna egy sebességet fokozatot és fordulatszámot hogy össze tudjam hasonlitani az enyémmel azt megköszönném
a Horvát út előtt agyalok megérné e venni 4000ért egy nagyobbat.. 2000 km alatt ha fél literrel kevesebbet enne akkor pont meglenne az ára.. szóval nem tom.. de ha neadjisten csak 6ot forogna akkor meg kimélné is a gépet... na szal várom mások tapasztalatát
Bár igaz mindenhol tudnak már szemetet csinálni sajnos, de azért a nagy H még mindig minőség.
Egyébként semmi teljesítményvesztés, olajfolyás meg ilyenek nincsenek. Váltó is pöpec, finoman könnyen jár.
Az a baj, hogy nem tudok senkit a környéken, akinek szintén ez típus van és azt meghallgatnám.
Háát nekem nincs ilyen....K7 verzió...Ilyenek alapban nem jellemzőek Hondákra
A második 500-on már 7-8000-ig is forgattam jópárszor, hogy "harapósabb legyen"
Én így "járattam be".
Lehet picit bogaras vagyok , de a következőket vettem észre.
A vas az újabbik (2007-es típus) Hornet. Majdnem 10.000km van benne.
Alapjáraton mintha ciripelősebb lenne a hangja (hidegen, melegen egyaránt, kuplung behúzásra sem változik) és melegen talán egy picit ingadozik a fordulatszám, de tényleg éppen hogy csak. (Mondjuk 1500 és 1550 között, a mutatuó picit mocorog. )
Mitől lehet? A ciripelés izgat leginkább.
Új korában nem emlékszem, hogy ilyen lett volna. Lehet, ahogy "kopik" úgy áll be ilyenre?
Normális dolog?
És a "fordulatszámingadozás"? Márha ezt lehet annak nevezni.
Köszi előre is a válaszokat!
Van aki azt mondja hogy ezek a blokkok már nem "szüzek" és nem nagyon kell bejáratni,van aki meg azt hogy 1000 km ig kímélni kell.
Sztem az utóbbi,az első olajcsere után lehet neki adni...
Addig meg 4-5000 ig pörgetni,néha lehet fölé is kicsit...
bejáratás? azt mondták 4-5-ezres fordulatnál magasbbra ne huzassam! meddig kell járatni (hány kilóméter)?
vásároltam egy új cb600-ast! az a tapasztalatom, hogy ha pl. megállok a lámpánál, akkor ugrál felfelé a vízhőfokmérő! 100-fokig, de még fölé is! ha elindulok utánna már visszaáll a normálisra 80 körülire! ez normális dolog?
válaszotokat várva, köszönettel, egy boldog új Hornet tulajdonos:)
ha érdekel hívj mert elviszik hamar
70/967 21 81
A motor mennyi?
750.000ft irányáron eladó (nem az enyém de tényleg megéri szerintem..) ahogy néztem a többit fenn neten...
üdv
http://kulcsmasolas.com/index....
Ha sikerül,akkor léci írd meg.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_900f_hornet-
3864386
Nagy bajba kevertem magam...Egy ismerősöm mociját árulom.. (Honda hornet cb 900) és elvesztettem az imo-s kulcsát.. (mind2őt..)
és azt mondták a szervizbe hogy hiába veszek kulcsot nem érek vele semmit.. mert hogy a computer csak 1kulcsal tanítható!
Kérdésem lenne! Hogy nem tud e vki segíteni?
akár bontott computer és kulcs terén, akár egy olyan embert aki mégis megtudja csinálni nekem hogy egy uj kulcsal tudjon működni...HA VKI TUD SEGÍTENI LÉGYSZI TEDD MEG! MEGHÁLÁLOM!
ELŐRE IS KÖSZI! Csörgess meg vagy irj sms-t emailt és visszahivlak!
EMail: enduronyul@vipmail.hu
tel:0670 944 95 14
nagyvas.hu-n 4100 / 2 db ebből
24 óra után nem villog