Nincs egy hete, hogy az enyém is eldőlt. Kicsúszott oldalra a harmatos füvön. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy van bukócső... Csak ajánlani tudom! Csak az ért le, és a kormányvég.
Kis karcolást szenvedett, a fényezést 1-2000ből simán megúszom. A lényeg: a gyári alakatrészek sérülésmentesek maradtak!
ugyanezen az oldalon az "aprókban" találtam egy hirdetést,szerintem te is megtalálod. A fő oldalon van.Szóval karbon minták festésével foglalkoznak Pécsett.Állitólag 180celzius fokig bírja a fényezés.Szerintem a dekni nincs olyan meleg.
ha többet akarsz bele tolni egy két literrel akkor tankold úgy hogy ülsz rajta mert ha egyenesen van több megy bele.. de tök mind1 sztem az az 2 liter..
az egyik barátom ment vele és fordulás közben elvesztette az egyensúlyát és "controlláltan"tette le.Hogyérted"hogy tankolunk?"Igazából nem tudom mennyit fogyaszt még nem mértem,de szerintem 6-ba meg áll.
Szia Gumimaci! Hogy dölt el a darázs?
Nekem az lenne a kérdésem! Mennyit fogyaszt nektek a vas? Illetve, hogy szoktatok tankolni? oldaltámaszon van a motor, vagy rajta ülve, a talajra merőlegesen áll a motor? szoktátok-e mérni, hogy egy tankkal mennyi kilómétert fut átlagosan a darázs?
Sziasztok! sajna darazsam a napokban eldőlt. Szerencse a szerencsétlenség mellett,hogy csak a váltó deknije sérült meg(Meg karcolódott) ,de engem nagyon zavar.Hálás volnék ha tudnátok nekem valami tanácsot adni mit tegyek vele.Előre is köszönöm.
Úgy csináltattam egyik dekoros barátommal. 2100.- jó magyar forintért. ( Pólóval együtt ennyi. ) Egyébbként tervben van 2 új póló, hasonló formátumban.
Üdv mindenkinek!
Kérdésem, ki milyen motorolajat részesít előnyben? Milyen vért raktok a darázsba? ( Márkatípusra gondolok ) Előre is köszi a válaszokat!
Széles utat!
Szükségem lenne egy 2000-es 600ccm-is Hornet kipufogójának olyan ábrájára, ahol minden adat fent van (átmérő, hajlítási szög, stb, stb), mert egy barátom Angliában csinálna hozzá sportkiput.
Ne kelljen már leszednem, hogy kiküldjem neki, hogy mintát tudjon róla venni.
Tudnátok segíteni? Hatalmas könnyebbség lenne.
e-mail: gaborgode@freemail.hu
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, h van éé valakinek 2008as Hornethez való Service Manual-ja.
?
Ha esetleg van, légyszi küldjétek már el, vagy írjatok, hogy honnan tudom leszedni.
Csak mert SVhez olyan jót kaptam, hátha van a Hornethez is...
Én előbb a gumikat nézném meg!
A teleszkópok esetében pedig 3 évente kellene olajat cserélni és ha már szétt van szedve akkor teflon perselyeket sem árt (ellenőrizni) cserélni, szimeringek és porvédőkkel együtt. Nálam 20w olaj jött be 1 Liter kell (nem egészen).
Kormány csapágy is okozhat szitálást. Cseréld ki kúpgörgősre, jobb!
Meg emelt állapotban ellenőrizd, hogy könnyen forog-e a kerék!
Ennyi jutott most eszembe!
Sziasztok!
Nekem egy 2000-es évjáratú darazsam van és az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy ha kanyarban döntök akkor szitál az eleje. Amikor meg erősebbet fékezek az első fékkel akkor jobbra húz. Mitől lehet ez?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Széles utat!
Kis karcolást szenvedett, a fényezést 1-2000ből simán megúszom. A lényeg: a gyári alakatrészek sérülésmentesek maradtak!