Helló Doky!
Félreértettél,nem rakja ki a seggét hanem akármilyen óvatosan is húzom vissza a gázt ránt egy nagyot!Nagyon idegesítő dolog szerintem .Olyan érzés mint hogyha nagy lenne a holtjáték a váltóban vagy mint amikor nagyon laza a lánc.
kérlek allásan .. ööö .. egy mecceller résztek gumi amit fel akarok tenni.. oldala szétvan pályázva .. közepe jó .. de lehet veszek inkább egy zsír újat mert elég puha a gumi, kapott is már rendesen én meg felmálházva, utassal nem éppen kedvezően hatnék rá
Binci... bárcsak az én Hornetemnek is ilyen "gondja"lenne.. viszonylag alacsony fordulaton ennek hiába tépem.. baszik kitenni a seggét egyesbe kell visszakúrni, hogy lehessem játszani vele.. szal én inkább örülnék ha úgy viselkedne ahogy a gázt húzom
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
2006-os 600-as a darázsom,az a bibi vele,hogy elég fojtogató gázokat ereget és gázadásnál hirtelen ránt ami kanyarban nem egészséges.Gyári a kipuff.Karbi vagy gyertya lehet a gond?
Én Bp.-n lakom valaki szervizel közületek Bp.-n vagy a közelben?
Esetleg tudtok valakit ajánlani?
Előre is köszi a segítséget!
Te az Isztriai félszigetre mész, mi dél Dalmát és közép Dalmát részen, mentünk és csak Rieka és Opatiába mentünk...
A Bora az a tengeri vihar ami néha kijön a szárazföldre.
A D207RR az Dulnop
Nem tudom neked milyen a gumád és mit futott idáig de egy defekt nem kellemes dolog és a biztonság mindig az első nekem....
egyébként ha esik akkor gondolom nem kopik úgy a gumi...
még azon gondolkodok érdemes e feltenni hátulra egy kisebb fogaskereket... a fogyasztás miatt.. mert nyiregyről odáig elég sok autópálya lesz..
te egyébként merre voltál pontosan? mi porec-re megyünk.. arrafelé van vmi amit ajánlanál a figyelmünkbe? vmi jó kis szerpentin vagy vmi nevezetesség stb..
Doky, ha esik az eső kint akkor nem tudom de elég nem kéne lenni hacsak nem beleszaladsz egy Borába, viszont, ha nem esik akkor jó, nekem a D207RR-en jóformán meg sem látszott a 3200 km-er
Ha már így felébresztettetek álmomból...........ha beindítod a Hornetet és akkor is felpörög akkor bizony karbitisztítás lesz. Nekem pl. olyat is csinált üresbe, hogyha ráhúztam a gázt akkor egy ideig még pörgött 3000rpm környékén...és utána dadogott le. Elvittem Handabubushoz....szétszedte a karbim....hát ami benne volt....csodáltam hogy beindult egyáltalán a moci....amióta megkapta a karbitisztítást (kb. csavarhúzóval kellett a vízkövet kibányászni belőle...szó szerint bányászni) azóta semmi baja, és az említett alapjáratállítóval simán lehet állítani az alapjáratot....kb. 2 hónap kellett mire kiderült hogy a karbidzsuva miatt nem működött rendesen a moci. ÁÁÁ Magyarországon nem vizezik a benzint....ÁÁÁÁ dehogy. :):)
köszönöm szépen, a 4 karbi között van az alapjárat állító? Gondolom csak egy kis csavar amit valamelyik irányba kell tekerni hogy emelkedjen v csökkenjen? A gyári leírásában benne van hogy kell
Félreértettél,nem rakja ki a seggét hanem akármilyen óvatosan is húzom vissza a gázt ránt egy nagyot!Nagyon idegesítő dolog szerintem .Olyan érzés mint hogyha nagy lenne a holtjáték a váltóban vagy mint amikor nagyon laza a lánc.