Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az ímmélt majd kb mikorra várjam ?
valóban hülyeség :)

alapjáratod mennyi ? lehet kicsit feljebb kéne tekerni és akkor megszűnik.. nekem a 2000res Hornet csinált ilyesmit azon segitett. ha minden igaz neked is a két karbi között láthatatlan kúrvára eldugott helyen van az alapjárat állitód... próbád ki max ha nem jön be visszatekered
indexenként 7,5Ohmos 25w-os ellenállás párhuzamosan az indexekkel, vagy új, félvezetős terhelésfüggetlen indexrelé kell hozzá.
160-ig plexi nélkül is simán megyek vele 100 km-t is akár egy menetben, igaz én csak 178 centi vagyok.
HÁt izlések és pofonok...de szerintem nagyon bután néz ki. És egy ekkora plexi pont annyira nem ér semmit, mint amennyire nem illik ehhez a motorhoz.
Nekem gyári van fent és 140-150-es tempóig sztem teljesen jó, ill múltkor 200-nál sem tűnt fel, hogy nem hasaltam le. (biztos kicsi volt a szembe szél)

176cm magas vagyok, a túrázós tempóhoz sztem jó a plexi.
Az, hogy "picsa ronda", elég merész kijelentés! Szerintem a gyári plexi igenis jól mutat rajta. Az, hogy meddig tereli el a szelet, nem tudom, most körülbelül a hasamtól felfelé tép a szél (188cm vagyok), s van egy érzésem: lehet pont befújná bukó alá a szelet a plexi Valakinek tapasztalat?
Ledes, szerintem tuti kisebb teljesítményű
Nekem is gyorsan villogott. Nézd meg hány wattos izzó van benne. ha 21w-nál kisebb az lesz a baj.
hy!
Olyan kérdésem lenne 04-s hornettel kapcsolatban, hogy amikor húzok egy gázfröccsöt üres állapotban, felpörög majd, amikor visszamegy elkezd fulladozni, és leáll a moci. Most volt szervízbe, elvileg semmi baja. Valaki azt mondta hogy lehet van benne ilyen chip ami érzékeli az üresben pörgetést, de szerintem ez egy hülyeség.
+1 kérdés még, tettem rá új indexeket hátra, de olyan gyorsan villog mint állat, olvastam hogy ellenállásokat kell rátenni, de nem is értek én ehez a részéhez, valaki valami okosat tud mondani? Köszönöm előre is
Ne költs rá Szart sem ér, és picsa ronda
Ja, és addig kell nyomjad, amíg felvillan a hiss lámpa, mert fel fog villanni, akkor már tuti jó.
Szia!
Igen, beállítható, még hozzá úgy, hogy ráadod a gyújtást, és hosszan nyomod, ha jól emlékszem a jobb oldalon lévő gombot(az óráét).
Ha ez nem műkszik, akkor a bal oldalit próbáld meg
Az egyik tuti visszahozza, csak már nem tom melyik.
Próbáld meg, nem fogsz elrontani vele semmit...
Üdv.: Nándi
Sziasztok!

Valakinek nincs 2008-as Hornethez plexije, gyári vagy utángyártott, s esetleg nem szeretné eladni? Szívesen megvásárolnám tőle. A gyári újonnan nekem sok, megtenné egy jó állapotú használt is! Köszönöm
Erre vonatkozólag a manuálban találsz útmutatót.
Villog..de beállítható, hogy ne villogjon.
Sziasztok,

Segítsetek egy kicsit, nem emlékszem, hogy a HISS visszajelző lámpája (2007-es hornet már az új) , ha leveszem a gyújtást és és kiveszem a kulcsot akkor villognia kellene, vagy ha csak ráadom a gyújtást akkor világot majd indításkor elalszik?!

Köszi
2009 es hornetem van. Simán az utas elfér tőle kényelmesen, de a kipu nekem nagyon messze van nézd meg a fotót 2585 ös hozzászólásban ott van úgy, hogy rajta a táska!
Szia!

Megnéztem ezt az oldaltáskát. Neked horneted van? Nem égeti meg a kipufogó? A hátsó utas kényelmesen elfér tőle?
thx
Ment a mél...kérdezz bármit, ha tudok szívesen segítek bármiben
oké nem sűrgős.. viszont egy mailt dobj már csak annyit hogy helló én vagyok hogy melgegyen az e-mailed mert kérdeznék akkor még ezt azt
Ok...csak erre várj néhány napot, míg felszerelem, hogy úgy is meg tudd nézni (mert most egy másik dob vigyorog rajt)
De jövő hét elején megkapod ok?
megbeszélhetjük... az adatlapomon lévő mailra dobnál egy képet a dobról?
De ha kell 25 -ért megkapod..."sporttársi" alapon
Cáfolom Ennek van hangja No ami meg az enyémen van, annak meg egyenesen brutális hangja van. Katalizátorral együtt.
Elmagyarázom. Fizika az egész történet. Egy sokol rádióval, ha megfelelő tölcsérrel illeszted a levegőhöz, házat lehet bontani. Az a lényege, hogy a kilépő cső tölcsér formájú legyen. Legoptimálisabb az exponenciális tölcsér volna, de ennek kipufogóról lévén szó fizikai korlátai vannak. Azt aláírom, hogy a gyári dobnak az esztétikán kívül semmi szerepe nincs, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehessen katalizátor nélkül jó hangot kihozni ebből a motorból.