Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Szerintem elcsúszáskor többet véd a bőr, de a kordura kényelmesebb. A bőr alá kell öltözni ha hideg van, de nyáron szerintem nem melegebb, feltéve ha vannak szellőző járatai (az én dzsekimnek van de a bőrnadrágom iszonyatos meleg 40fok körűl). Ha elázik a bőr akkor nagyon nehéz, de ehhez már vízesés kell .
Talán egy márkás kordura jobb választás, ha a védelme (protektor) is rendben van.
Hello!

Bőr nagyon jól megvéd! Drága és van mikor hideg.
Kordura Olcsóbb 1x esős és nyáron kurva meleg némelyik!
sziasztok kérdeznék szerintetek melyik a jobb a corduraból készült ruházat értem itt a nadrág motoroskabát .vagy a börböl készült. válaszokat előre is köszönöm.
jaja én is pont így csináltam! :) Az egész papírozás 1.5 hónap volt, kb. november elején elkezdtem, december közepén egy BKV buszon már szorongathattam is a rendszámot

A másik nagy előny ez esetben, hogy a műszaki novemberben fog lejárni, ergo nem kell tülekedni a bejutásért a szezon közepén. Tavaly télen nagy pangás volt a vizsgahelyen...
Köszönöm az infókat és a segítséget!
Én kivonattam a forgalomból a mocit, hogy véletlenül se mennyek vele, mert még megfelelő ruhám sincs, amit a tél folyamán akarok megvenni. Meg legalább nem kell fizetnem utána. A jogsit is tavasszal csinálom, nem mintha eddig érdekelt volna.
Aki meg kimerészkedik annak jó motorozás!
Széles utat mindenkinek!
kaptam válasz mailt.. korrekt forg helyezési árat irt..
bár igy télen talán van türelme az embernek kivárni a papirok átfutását... tavasszal meg lehet hogy elönyben van egy már forgalmis gép...
nah befejeztem a "helyfoglaslást,,,"
talán 350ért odaadná és ugy 100e a papírozása mindennel együtt... elöbb irtam mailt neki kivi vok mennyit ir a forg helyezésre
wszóval jo árban van a gép
bár 450ért talán odaadnám énis az enyémet de ahhoz még jön akkor az átiratás. szóval mindjárt 500fölött van akkor az mindennel együtt jah és 2 évvel öregebb az enyém mint ez
Köszi, de mindenképpen a jövőhét legyen, mert utána ügyeletes leszek
énis észrevettem ezt.. mármint a 30e km-t..
dehát soxor nem áll arányban az év és a futásteljesítmény..
tudok kb 2 éves dl t majdnem 40ekm el.. meg elsö gazdás magyar forg helyezésú cb 500at 20e km alatti és uh hirtelen nemtom mikori de aladar5 é aki idönként felbukkan itt..
nem lehet mindig felettetek a felhő-lyuk! majd jövőhétre visszaadom ígérem! ;)
Ja! Egy hete írtam is, hogy milyet motoroztam, na azóta meg szinte mindennap esett.
Szia Laci!

Lesz még felétek is jó idő biztosan! ;) Szar lett volna ilyen hidegben elázni...
jó árban van szerintem! persze megint itt a mágikus 30000km :D minden használt motor csak ennyit megy mire Magyarországra kerül... Persze előfordulhat ha hobbymotor.
Az jó lehetett, mifelénk hideg van és lóg az eső lába. Még reggel volt egy olyan gondolatom, hogy előveszem a motort, de inkább nem kisértem az ördögöt, tuti eláznék.
valaki irta itt hogy venne kintröl hozott cb-t:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
most rakták föl.. nem én hirdetem..
Szevasztok!

Nálunk ezerrel süt a nap! Kihasználtam a jóidőt, mentem egy 50km-t. Jó volt nagyon! Közben egy oldalára állt skoda 120-at is segítettem visszaállítani Pöttyet gyorsan mentek be a nyirkos úton a kanyarba...

Széles utat!
Zoli
http://neomobil.hu/honda-cb-50...

Ha valakinek esetleg szüksége lenne rá
Na, ez lejjebb tele lett helyesírási hibákkal, elnézést mindenkitől!
Nekem fejidomos a Cb500-am....
tényleg terel és nem ázol el felsőtesteden....
Azonban a CBF-ek idoma még job, alaposabban tervezett!
Na ez az, nehéz választani, a kereklámpás "retrós" beütés nagyon csábító!

Én is szeretem érezni a szelet, ha optimális minden körülmény:
~100-al megyek
~20 fok van
nincs csapadék
süt a nap

Ezek a tökéletes feltételek viszont ritkán állnak együtt és nem szeretem szívatni magam, ha van egyszerűbb megoldás :) Tényleg férfias 160-nál kapkodni a levegőt a bukó alatt :D de több órán át autópályán már nem akkora buli... Jah és az esőről (eltereléséről) nem is beszéltem még!

Ezen valamelyest segít az utólagos plexi, de akkor már fejidom, amely által a légellenállási tényező is sokkal jobb lesz (gyanítom).
jó kis túrák voltak ezek! :D
a csiszolástol nemlesz fémtiszta, csak a szemcsékkel vézett oxidmentesités(népnyelven homokszórás) az ami zsírtalanít is egyben
ha a kezeddel megfogod attol már zsiros lesz , mert ugye az ember böre zsíros...
kivéve a fényezőkét
nah megyek bekenem a randa kiszáradt kezeimet

de igérem nem fogok tovább qkacoskodni
Hát igen az árak azok veszedelmesek én sokszor örülök ha azt meg tudom venni ami feltétlen szükséges a biztonságos motorozáshoz. A családi kasszához meg nem nyúlok , a szórakozásra (ami a motorozásban ki is merűl) van külön keret, az meg a maszekolásból van. Ezért is nincs új motorom, elég volt kinyögni a lakás és az autó hitelt.
Ha tesóm motorján hallanád a 2 martin dob hangját menet közben külön külön játszanak, háát libabőrős leszek annyira jó. Sokszor elgondolkodom a sportdobon valami szép mély hangzásún de hát ami E szabványos azt nagyon meg kell fizetni . úgyhogy 1 jó darabig marad ez ahogy az előző gazdi megfúrta.. azóta 1 kicsit kiégett a cucc belőle és szebb hangja lett.