huhúúú! :) Csinos bringa! Kevlár dob van rajta, ki gyártotta? Jó hangja van? Majd én is szeretnék valami okos dobot, a lényeg, hogy ne egyszerű ordenáré nyitott legyen, az nagyon nem tetszik.
már megnéztem a CBt sőt le is előlegeztem a kifuffnál tényleg volt egy kis rozsda meg festéklepergés de hát az nem számit semmi! angyon szépnek tűnt a motor
Zoli te külföldön vetted a cb-t? ha nem vok indiszkrét akkor mennyiért, és miylen évjáratú?
én is szeretnék,mondjuk sztem nem lesz rá keret, csak esetleg egy gs-ra, de nemtudom megéri e kimenni érte,vagy olcsóbban kijövök ha itt veszem meg
Küldj róla legalább fotót! Így csak levegőbe lehet beszélni. De amúgy ez mind-mind semmit nem ér. El kell menni, megnézni a motort, kipróbálni, és főként azt megnézni, hogy kitől veszed! Már abból le lehet szűrni sok mindent.
Ha "99-es a motor, az az PC32-es alverziójú, azt már olaszországban szerelték. A következőket nézd át mindenképp:
- az olasz kidolgozás helyenként gagyi, pl. a tank belseje hajlamos rozsdásodni (vigyél elemlámpát, nézz bele)
- a kipufogó nyak is hajlamos ledobni a festéket és elrozsdásodik (típus hiba, együtt lehet vele élni, króm csövet/dobot is gyártanak rá itthon).
- a hűtő radiátor teteje/széle is hajlamos ilyesmire.
Nézd át alaposan, ha korrekt akkor nagyon baráti az ár! (eurotax szerint valami ilyesmi az ára, de ugye a piac törvényeit nem lehet így megszabni)
Valóban más kategória a sor kettes 500-as és a sor négyes 600-as. Az 500-asnak talán alacsonyabb a szervízigénye, egyszerűbb, nagyon ütőképes blokkja van (gyárva 93? óta).
A 600-as húz mint a villanymotor, nem rángat alacsonyabb fordulaton, drágább.
A CB(F)500 rángatását nevezhetjük rutintalan járműkezelésnek is :) A megfelelő fordulatszám tartományban használva gyönyörűen húz. Engem nem tudott senki sem lebeszélni a CB500-ról. (és a CBF500-ra se tudtak rábeszélni:) ) Annyival nem ér többet! Jó, sportosabb a kinézete, de a központi rugóstag sérülékenyebb is mint a két oldalteló.
Gondold át a felhasználási célt, amire megveszed! Nekem munkába járni kell (Pesten dugókban) illetve belföldi/külföldi túrákra ha időm engedi. Végül egy saját összehasonlít (bikez.com-ról gyűjtött adatokkal)
Végül egy saját célra készült összehasonlítás CB400...600 téren:
a gumicsere az ugy volt hogy a hátso amikor lefutott akkor kiprobáltam egy kétszámmal szélesebbet 150/60 ast mentem vele egy pár ezret de nem tetszett mert 500 al többet forgott és ekkor vettem rá a gyári pirelliket ami tökéletes.a gs 500 kicsit gyengébb és nincs viz hütés, az er5 is gyengébb ott nincs hátso tárcsafék. ja és a három közül a honda jár a legszebben.
egyébként mind a három jo választás.
üdv
Olvastam a "te motorodról". Az a 21 e km ujkorától tetted bele(bocs nem tudom meddig gyártották), vagy volt előélete?
Hogyhogy egyszerre kopott el az első és hátsó gumid? Az első dupla annyit szokott birni?
Ez elég ritka motor nálunk, ugye? Vagy csak én láttam keveset? Alkatrészek drágábbak mint pl a GS500-hoz? Sokkal erősebb annál? Hasonlitottad GS-el?
hello sziasztok
4éve motorozok egy cb 500 al csak jot tudok rolla mondani kategoriájában szerintem verhetetlen. bövebben www.keletimotorosok.hu az én motorom rovatban.
Éppen motorvásárlás előtt állok... De nem tudom eldönteni, hogy melyik motort vegyem meg.
A CBF 500-at vagy a 600-at. Ha képekkel és tesztekkel tudnál segíteni, annak naon örülnék...A neten már csomó mindent elolvastam, de még mindig nem tudtam dönteni. Előre is köszi a segítséget!
Wow! :)
Ez gyors volt! Köszönjük a CB500 Twin kergetők nevében! :)
Ide várunk minden olyan motorost, aki ilyen motorral rendelkezik, érdekli a téma, illetve ilyen motort szeretne. A motorról angol nyelven: http://en.wikipedia.org/wiki/H...
Szervezhetünk közös gurulásokat, találkozókat, de ha egy-két problémában segíthetünk egymásnak már az is jó (persze a blokk nem fog elromlani, ez kinyírhatatlan )
1994-2004(?) -ig gyárották, először Japánban (PC 26 széria), majd 96 tól Olaszországban (PC 32 széria).
A trónkövetelő a CBF500-as. Nekem személy szerint szimpatikusabb volt a CB500 (gazdaságosabb, a CBF viszont dögösebb).
láttalak a szonon meg a keletimotorosokon is és meg szeretném kérdezi hogy esetelg van e MSN ed?
meg amúgy te Nyíregyi vagy?
Kíváncsian várjuk a fotót!
már megnéztem a CBt sőt le is előlegeztem a kifuffnál tényleg volt egy kis rozsda meg festéklepergés de hát az nem számit semmi! angyon szépnek tűnt a motor
amint meglesz dobok fel pár képet
jaja, kinti a moci. írj, aztán regélek, nem fáraszom az egész fórumot :)
americanpatrol kukac gmail.com
üdv!
én is szeretnék,mondjuk sztem nem lesz rá keret, csak esetleg egy gs-ra, de nemtudom megéri e kimenni érte,vagy olcsóbban kijövök ha itt veszem meg
Küldj róla legalább fotót! Így csak levegőbe lehet beszélni. De amúgy ez mind-mind semmit nem ér. El kell menni, megnézni a motort, kipróbálni, és főként azt megnézni, hogy kitől veszed! Már abból le lehet szűrni sok mindent.
Ha "99-es a motor, az az PC32-es alverziójú, azt már olaszországban szerelték. A következőket nézd át mindenképp:
- az olasz kidolgozás helyenként gagyi, pl. a tank belseje hajlamos rozsdásodni (vigyél elemlámpát, nézz bele)
- a kipufogó nyak is hajlamos ledobni a festéket és elrozsdásodik (típus hiba, együtt lehet vele élni, króm csövet/dobot is gyártanak rá itthon).
- a hűtő radiátor teteje/széle is hajlamos ilyesmire.
Nézd át alaposan, ha korrekt akkor nagyon baráti az ár! (eurotax szerint valami ilyesmi az ára, de ugye a piac törvényeit nem lehet így megszabni)
Üdv!
Találtam valamit. Minden CB500 tulajnak kötelező anyag! "Csináld magad a szerelést" stílusú könyv.
leírás a könyvről
itt a lényeg
Üdv
Valóban más kategória a sor kettes 500-as és a sor négyes 600-as. Az 500-asnak talán alacsonyabb a szervízigénye, egyszerűbb, nagyon ütőképes blokkja van (gyárva 93? óta).
A 600-as húz mint a villanymotor, nem rángat alacsonyabb fordulaton, drágább.
A CB(F)500 rángatását nevezhetjük rutintalan járműkezelésnek is :) A megfelelő fordulatszám tartományban használva gyönyörűen húz. Engem nem tudott senki sem lebeszélni a CB500-ról. (és a CBF500-ra se tudtak rábeszélni:) ) Annyival nem ér többet! Jó, sportosabb a kinézete, de a központi rugóstag sérülékenyebb is mint a két oldalteló.
Gondold át a felhasználási célt, amire megveszed! Nekem munkába járni kell (Pesten dugókban) illetve belföldi/külföldi túrákra ha időm engedi. Végül egy saját összehasonlít (bikez.com-ról gyűjtött adatokkal)
Végül egy saját célra készült összehasonlítás CB400...600 téren:
http://dz99.fw.hu/cb.htm
a gumicsere az ugy volt hogy a hátso amikor lefutott akkor kiprobáltam egy kétszámmal szélesebbet 150/60 ast mentem vele egy pár ezret de nem tetszett mert 500 al többet forgott és ekkor vettem rá a gyári pirelliket ami tökéletes.a gs 500 kicsit gyengébb és nincs viz hütés, az er5 is gyengébb ott nincs hátso tárcsafék. ja és a három közül a honda jár a legszebben.
egyébként mind a három jo választás.
üdv
v.t
Hogyhogy egyszerre kopott el az első és hátsó gumid? Az első dupla annyit szokott birni?
Ez elég ritka motor nálunk, ugye? Vagy csak én láttam keveset? Alkatrészek drágábbak mint pl a GS500-hoz? Sokkal erősebb annál? Hasonlitottad GS-el?
4éve motorozok egy cb 500 al csak jot tudok rolla mondani kategoriájában szerintem verhetetlen. bövebben www.keletimotorosok.hu az én motorom rovatban.
üdv v.t
Itt jártál már?
http://cbf-club.hu/
Üdv, Beppe
Éppen motorvásárlás előtt állok... De nem tudom eldönteni, hogy melyik motort vegyem meg.
A CBF 500-at vagy a 600-at. Ha képekkel és tesztekkel tudnál segíteni, annak naon örülnék...A neten már csomó mindent elolvastam, de még mindig nem tudtam dönteni. Előre is köszi a segítséget!
Hmm... biztosan még én vagyok túl lelkes mint az ifjú vőlegény a nászéjszakán.
Majd kinövöm
Ez gyors volt! Köszönjük a CB500 Twin kergetők nevében! :)
Ide várunk minden olyan motorost, aki ilyen motorral rendelkezik, érdekli a téma, illetve ilyen motort szeretne. A motorról angol nyelven: http://en.wikipedia.org/wiki/H...
Szervezhetünk közös gurulásokat, találkozókat, de ha egy-két problémában segíthetünk egymásnak már az is jó (persze a blokk nem fog elromlani, ez kinyírhatatlan )
1994-2004(?) -ig gyárották, először Japánban (PC 26 széria), majd 96 tól Olaszországban (PC 32 széria).
A trónkövetelő a CBF500-as. Nekem személy szerint szimpatikusabb volt a CB500 (gazdaságosabb, a CBF viszont dögösebb).
Üdv,
Zoli