Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alig várom már hogy ujra a nyeregbe pattanhassak és remélem már az új ülésen fogok ülni az első kör alkalmával :)
Há ezzel én is így vagyok, az én voksom is a CB 1300 mellet áll, de már párszor ezt szóba hoztam és még hangot is tettem föl, egyszerűen gyönyörű. Szebben járó motort én még nem hallottam.
Van még, alig tudom eldönteni melyiket tegyem föl
Mivel a motorok alszanak, kicsit elevenítsük fel a nyári élményeket:
Háát nem tudom

Tetszik a fejidomos CBF is de inkább a csupasz valahogy jobb az hogy érzem a szelet
Ne is emlegesd a CB egyhármat! Kiráz a hideg ha rágondolok... Sajnos a Honda Dreamnél ültem már rajta, a fene vigye el. Csodagép! De fejidom nélküli gépet nem veszek többé, és a CBF1000 praktikussága jobban bejön mint a CB egyhárom feszes szexy domborulatai! Persze a CBF is naked.

Na ez legyen a legnagyobb problémánk itt az év vége felé, hogy sírunk a következő motor után!

Ma amúgy nálunk verőfényes napsütés és 15 fok volt ma, kerek 1 óra hosszat 2 körül! Ha lett volna alkalmam rohantam volna motorozni... Remélem lesz még ilyen bónusz nap a tél során! ;)

Zoli

http://www.mybike.gr/uploads/m...

http:
//www.zweirad-grisse.de/i...


Hali!

Nekem a nagy álmom a CB1300! Szavakba nem lehet önteni szépséget
De amit még elfogadnék az tesóm motorja a Suzuki GSX1400.

Kezdek én is erősen gondolkodni a leömlő festésén. De majd jövőre hisz nekem még nem olyan rettenetesen csúnya éppen hogy foltocskás.

üdv
A Gold Motornál láttam sárgametál színben, színrefújt turadoboz szettel 2400000-ért. Gyönyörű volt, én is elgondolkoztam, hogy itt van mellettem és mégis milyen messzire....
Na de, a remény hal meg utoljára!
Az élet egy nagy doboz bonbon, nem tudhatja az ember mit vesz belőle..
a CBF 1000-ről én annyit tudok, hogy jelenleg elérhetetlen távolban van tőlem... A következő áldozat, ha lesz egyáltalán még más motorom valaha.
honda dream, 500 ft 2 db tömítés :)
Ha vizes csiszolóval átcsiszoltad fémig, az azt jelenti, hogy fém tiszta! Ha fémtiszta és LB hígítós rongyal át törlöd ott milyen zsír marad? Az LB meg pillanatok alatt illan, ha nagyon törölgetni akarod szárazzal hát tegyed de a száraz ruha szöszöl, az átitatott kevésbé. De gondolom erre is írsz valamit
Ha már kukacoskodni akarunk, eleve az egész művelet úgy kezdődik, hogy mosószeres vízzel letakarítjuk azt amit festeni kívánunk.
Köme, a motorom képeit látva (CBF Egyesület) kérdezte mitől olyan szépek a leömlőim, gondolod felre akarom vezetni?
Ez egy több mint 10ezer km-t futott festett leömlő, gondolom jól sikerűlt:
"esetleg szárazzal töröld át"
a zsírtalanitás lényege az hogy az oldószer feloldja a tapadó szennyezödést és utána azt le kell törölni!
tehát nem esetleg, hanem töröld át.
ha nem törlöd le akkor ottmarad a felületen a zsir, olaj....
amugy szerintem a vizes 400as papir böven elég nem kell finomabb, mert "csak" kipuff cső és nem lőnek vele
Először a vastagját 100-as csiszoló vászonnal (az elég dúrva), aztán 600-as vizpapírral teljesen fémig.
A zsírtalanítást én LB hígítóval csináltam úgy, hogy rongyra tettem és azzal töröltem át, hamar párolog és nem hagy foltot, esetleg szárazzal töröld át.
Ha nem túl revés és nem vastagon rozsdás elég a 600-as vízpapír vagy esetleg a 400-as.
Jó munkát!
Milyen papírral csiszolgatni?
Hányassal?
Van valamilyen sorrend?
Szevasz Darkmind!

Gyere fel a www. cbf-egyesulet.hu honlapra, regisztrálj...
És érdeklődj pl MADI-tól vagy másoktól...
Kegyetlen jó masina az 1000-es CBF....
Kezes és megy, mint a veszedelem...
Az injektoros meg barátságosan fogyaszt, ha nem rángatod állandóan a bajszát...
szaisztok!

nemám tulsoxor csiszolgatni a leömlöket, mert "elfogynak"
amugy jol szoltok: az aládolgozás(előkészítés) a lényeg!
rendesen oxidmentesíteni... de aszem a zsirtalanítást mint fontos lépés kihagytátok
a kromofág jo dolog de utána NAGGGGGGGGGGgyon alaposan semlegesíteni kell! durván tömény mososzeres vizzel ,majd tiszta vizzel... ha valahol egy kicsi visszamarad azon a részen nemfog megszáradni a festék...

ha hidegben csináljátok érdemes elömelegiteni a leömlöket(pl radiátorra rakni) és a festéket is meleg helyen tartani(pl szoba) és jol felrázni/keverni!

ha jol sikerült elküldöm az enyémet is
bár öszintén megvallva a kipu tömítések miatt nem csináltam meg az enyémet
Akkor majd arra is tervezünk egy egynapos túrát és te lehetsz az idegenvezető ha akarsz. Esztergom, Szentendre, Pilisvörösvár, Dorog volt az útvonal de Esztergomba volt a szálásunk, dög meleg volt és irigyeltem a motorosokat, volt ott rengeteg.
Hát igen sokszor kívánja a sebességet 1-2 rész a 10-es úton.
De ha tudnád a Pilisvörösvár és Csobánka közti út az milyen aztán onnan fel dobogó kő. majd Esztergomba be és Visegrád felé el.
Szia Zoli!
Az biztos tuti lehet, az enyém csak 650 fokig szavatolja a hőállóságot de már az is kibírt több mint 10ezret
Az aládolgozás a lényeg!
Hali!

Jaja, megint Lacinál a pont, fémtisztára tessék csiszolni! Viszont a hosszú és következetes munka meghozza gyümölcsét! :) Az általam használt auchanos spray majd 2000 ft volt és 900 fokig hőálló ha jól emlékszem...
Jövőre szeretném látni! A túrák a Duna vonalától nyugatra lesznek, az már neked is közelebb lesz. Amúgy idén voltam felétek a 10-es út környékén de autóval és a családdal, pompás lehet ott motorral száguldozni. A komp viszont ba..ott drága!
Nagyon patent lett!
a marás is pontos és méretre is tökéletes!
nem lötyög el semerre.
Fasza! Ettől jobbat nem is kívánhat az ember, lehet jobb mint az eredeti
Sziasztok!

Íme a feszítő!

Hát most úgy van elrakva a garázsban hogy bár mikor ki tudom tolni Tavaly enyém volt legbelül és sokszor mehetnékem volt. Tanultam belőle .