hát igy már érthetőbb a dolog
de azért még mindig fentt van a neten.. és hirdetik legalább venné le...
nembAAaAaAj
ha nem lenne akkor téma sem lenne most
Ne húzd fel magad! Rendelésre hozta be a srác de akinek hozta volna (650 körül) az végül nem vette meg. Felhúzta magát a kereskedő srác és kiírta (gondolom önköltséges áron). Az első vevő elvitte (gondolom 1 órán belül ). Valaki NAGYON jól járt ezzel a mocival... (nem volt vele semmi gáz).
Kíváncsiságból felhívtam őket mert ez tényleg hajmeresztő ár volt
Hello!
Na azzal a motorral vmi nem kóser! Több százezerrel drágábban adják használtan ezeken normál esetben. Nem hiszem, hogy pont a CBF elkótyavetyélése húzná ki a csávából az esetleg anyagilag vergődő motorkereskedést...
Lehet, hogy még kell hozzá részletet fizetni. Mindig van vmi trükk. Én ezen az éven vettem egy 206-os Peugeotot a barátnőmmel és azt kellett meglátnom, hogy hosszú hetek alkudozása után is csak minimálisan tudtuk jobban venni az autót, mint máshol. Összességében az árak nagyon kiegyenlítődtek. Arról most pedig nem is szólok, hogy az utolsó utáni pillanatban azért még megpróbáltak átverni a részletekkel (Merkantil).
De ez nem is ide tartozik: a motorral vmi nem stimmel, vagy csak nincs kiírva a teljes ára...
Mindenesetre kitartónak kell majd lenned, hogy eladd a motorod!
Üdv mindenkinek,
Darkmind
Ismerős Csinálja az ülést.
de nekem nem lesz kivágva egyenlőre.
Majd kiderül milyen lesz ha kész lesz.
Először tesztre készen csinálják meg, aztán lesz végleges!
jah igen... nem ócsó. De jóapám is szerelgetős emberke, nem félek attól, hogy csak a a sarokban fog száradni a cucc Persze még nézek kisebb kiszerelést, hátha olcsóbb.
meg aztán lesz még szelep állítás még 10 év múlva is ( ha lesz kőolaj még...)
Gondoltam , csak az árát tekintve (3000Ft) az a pár csepp... Nem hiszem hogy sokat jelent, de ha megkérdezed akkor legalább tanulunk ahogy te is írtad.
Persze, nem akratam beleönteni a zsírt kanna számra! Max pár cseppet... A Haynes kiadó csak nem ír már le hülyeséget (ők írták a manuált) sok autóhoz, motorhoz készítettek ilyen "szereld magad könyvet".
Ettől függetlenül utánajárok még jobban a dolgonak! Mindig tanulunk valamit!
A vezérműtengelyek kritikus pontjait olajcsatornák (furatok) látják el olajjal, biztos hogy kell oda valamennyi zsír ha a manual azt írja, de nem szabad túlzásba esni Zoli. Az olaj ellátja a kenés feladatát minden (hideg-meleg) üzemi állapotban. A motorolajat pl. azért is nem szabad adalékolni mert csak ronta az olaj gyári adalékolását, a motor belső tisztaságáról nem is beszélve, főleg az olajfűrdős kuplung miatt. Az én CB-1 manuálom nem is ír ilyesmit csak a szeleptányérra, az meg az égéstérben van nem az olajjal érintkezik közvetlen. Zsírt csak módjával és vékonyan!
Nem okoskodni akartam Zoli, csak a jószándék
Üdv,
Laci
de azért még mindig fentt van a neten.. és hirdetik legalább venné le...
nembAAaAaAj
ha nem lenne akkor téma sem lenne most