Most értem haza egy több mint fél ezer kilóméteres motorozásról, s útközben összejött egy baromi jó üzlet, kicseréltettem a hátsó gumit (Laci, te tudod, mennyire le volt kopva) egy ugyanolyan Pirellire, csak 140-esre (olyan volt ott, ugyanis a gumi használt). Lényeg, ami lényeg, 13 ezerért fel is rakta, s kicentírozta mind a két kereket!
Szia Zoli!
Nem gyenge a gumipókos csillapítású plexi rögzítés , olasz barátunk nem sokat töprengett a dolgon megoldotta rugalmasan. Nem sasoltad meg a km óra állást? Valószinűnek tartom ez a motor télen is közlekedik, csoda hogy olajkályha nincs rajta.
Érdemes itthon is kéznél tartani a fényképező gépet, van egy két Kossuth-dijas megoldás kis hazánkban is, nem régen láttam egy simsont amire akkora kosár volt szerelve, hogy simán bele tudtam volna űlni.
üdv,
Laci
Sziasztok!
Jó kis túra volt a tegnapi, én is jól éreztem magam. Majd jövőre tervezünk hosszabbat és úgy hogy a Pest környékiek is részt tudjanak venni rajta. Jó lenne egy újabb ösznépi CB-500 túra, de sajnos erre várni kell még egy darabig. Jövőre megszervezzük!
Addig is irogassunk, ne hagyjuk kihalni a fórumot!
Nos Zoli által fényképezett CB500 első ránézésre tetszett de amikor megláttam a hátsó kereket!
meg utána a markolatot meg a plexirögzítést.. hát nem venném meg az tuti nem sokat foglalkozhat vele.
De színre legalább tetszik
Sziasztok! Tegnap összeugrottunk cblacival egy kis túrára, sok látnivaló nem volt, viszont hangulatból nem volt hiány (jött a húgom is, aki meglehetősen cserfes, Laci már tudja).
Hajdúszoboszlón sétáltunk egyet, s meglátogattunk Hortobágy szikes legelőit.
1-2 kép az összejövetelről (a motorokat már ismeritek ):
Első tapasztalat a gumiról! Ugye kanyarodni jelzés nélkül szokás de előtte hirtelen meg kell állni! Nos ezt tette előttem egy platós autó! De Hál az égnek meg tudtam állni és nem csúszkált a feneke a motornak hanem kezelhető maradt itt jelentkezik az milyen gumi van fenn! Nagyon sokat még nem mentem vele de remélem lesz még jó idő, és tudok motorozni bár egyre jobban be kell öltözni.
Használd egészséggel az új gumeszokat!
Kíváncsi vagyok, hogy hátul a plusszos méret hogyan válik be, ha stabil lesz én is felteszem a 150-est (140 a gyári) majd légyszives beszámolni a teszt során tapasztaltakról.
Maga a gumi nagyon jó választás volt, nekem is az van!
üdv
Végre! Lecserélve a gumik! A szerelőnek a kommentjét a hátsó gumiról had ne írjam le
Lényeg Végre Gumi van a motoron. Dunlopot soha többet nem rakatok fel az fix! 1 Határ sz*r.
Remélem holnap is jó idő lesz mert szeretném kipróbálni a gumikat
Hello!
Én személy szerint szívesen lennék ilyen motor-maratonista, csak nincs elég időm, hogy ennyit motorozzak, mert azért másra is kell időt szakítanom. (elég sokat) Minden tiszteletem egyébként ezeké az embereké. Én nem azt mondtam, hogy nem mehet el egy motor sok-sok kilométert, hanem hogy a vevők igényei miatt visszatekerik az órákat. Akkor ezzel nem is lenne baj ha tudnál róla, inkább akkor, ha a kevés km szerint használod és pórul jársz. Én is inkább egy öreg, de megbízható, olcsó motorra szavaztam a megvételkor, mert tudtam, hogy nem kell megijedni a futásteljesítménytől. Motort részletre nem vennék soha, max. akkor, ha ez lenne a munkaeszközöm és nem tudnám máshogy megoldani. Hobbiszinten soha.
Az évi 30000 km szerintem egyáltalán nem olyan eget verően sok, édesapám is elég sokat megy a motorral, pedig nem csak ezt használja. Volt, hogy Magyarországon belül 2 nap alatt több, mint 1100.
Na ciao,
Darkmind
sziasztok én amikor kerezsgettem gépeket rengeteget megnéztem külföldi oldalakon ilyen a mobile .de ha jol emlékszem megnéztem holand oldalt angólt olaszt stb .de viszont amit érdemes meg emliteni a német oldalon ot ojan szinten körbe volt fényképezve a gép hogy a kisebb nagyobb hibákat szinte kiemelte hogy azt is észreved rajta ami a kilométer ola álást ileti na az aztán vegyes volt 12 éves gépben ált 30000km 5évesben 25000km de volt ojan is hogy10éves és 900000km volt benne ora szerint . holand oldal majdnem ugyan ez az olasz oldalak a hibákat nem emelik ki de az ár olcsobb volt ez igaz km ora állás 10éves gépben 49000km de volt ojan is ami 7évesen 17000km ora álást mutatot . szerintem külföldön is léteznek kokler emberek sumákok hagy ne soroljam .de ez a kilométer ora tekergetés különös jelenség. egy régebbi motoros ujságban pontos nevén motorrevüben olvastam egy cikket ahol ezt fejtegetik km ora álások futás teljesitmény különös dolgokat olvastam km maratonistáknak nevezik azt hiszem ezt a kifejezést használta az iró azokat az emberek akikröl irt van köztük bmw-s hondás suzukis yamahás meg mindenféle tipusumotoral motorozó ember az a közös ezekben az emberek ben hogy nem tekergetik az km orát szinte büszkék arra hogy rengeteg kilométert futott gépeik vannak.ilyen egy 72éves öreg is bmw.vel több mint 800000km motorozot a gépel van egy hondás 600000km motorozot a gépivel lazis igaz hogy már kétszer furta meg a gépet de tökéletesen üzemel van ojan aki 30000km motorozik évente a gépivel azt hiszem egy 450es suzuki .nem rossz szerintem . ha az ember végig gondolja hogy menyi kilométer lehet a gépben és mongyuk fényképen látná a már megvett gépet és pll.5éves gépben ottálna az hogy 89000km venne e egyáltalán gépet és ha végig néz mongyuk 1000gépet és közels távol ijenek a kilométer ora álásol akkor mivan na akkor vessz egy ujat de azt meg nem birja fizet ni mert ki..sok a törlesztö részlet. na jó csak eljátszotam a gondollatal közben meg majdnem belelovaltam magam az egészbe . minden rossz izü tréfát félre téve kilehett fogni jó gépet csak nagyon oda kell nézni .a másik dolog hogy a kilométer maratonistákra vissza térve a tények azt igazolják hogy kétkereküink baromisokat kibirnak (ha) odafigyelünk rá karbantartjuk meg ijenek na nekem ez a véleményem az egészröl sziasztok
Hi!
Akkor, ha látható a sérülés, és tényleg csak csúszott nincs baj. Ha a sérülésekről vannak képek és a javításról a számlák, akkor az is tuti. Csak akkor vagyok nagyon gyanakvó, ha keveset futott, frissen fényezett, cserealkatrészekből álló motorról van szó.
Az enyém például szintén rendelkezik egy kisebb sérüléssel, az ex-tulaj német ember, aki egyébként repülőgép szerelő és extra igényes "barkácsfószer", elütött egy biciklist, mert az totál szabálytalanul elévágott. A lényeg, hogy elcsúszott és az első indexeket cserélni kellett és a lámpa búrája kicsit lehorzsolódott. A lámpát le sem cserélte csak javította, de nekem ez így pont jó volt, mert én is tuti fogok még vele esni, remélem csak csúszni... Egyébként az enyém is jó áron volt Berlin mellett, nem kellett külön utat megtenni mert épp odamentünk a családdal. A régi tulajjal azóta is e-mailezek, nagyon jó viszony alakult ki. Már tőlem kért hátsó boxba építhető féklámpát itthonról, mert ott be van tiltva. Szóval én elküldtem neki, ő meg aztán átutalta a lóvét a számlámra. Szóval ilyen példa is van, így én nagyon megbízom a végig jól szervizelt ám öreg motoromban.
Üdv,
Darkmind
Én is rengeteget agyaltam anno ezen... Többen járnak ki szalonokba, és felvásárolják a motorokat. Valószínűleg az életszínvonal is magasabb mint nálunk, és adják veszik a motorjaikat.
Másrészt, ahogy mondtad rengeteken motoroznak, talán a sok motor a kereslet kínálat törvénye miatt lenyomja az árat...
Persze mindez csak önnyugtatás Simán lehet, hogy az enyémen is tekergették az órát (36ekm volt). Ami "legdurvább volt" és eddig észrevettem az az, hogy nem a gyári index van elől, és nem a gyári kormányvég súly Átfényezve nincs, szal, lehet, hogy valaminek nekitolták/csapták a szarvát. Ettől még 0 kézzel is egyenesen megy :) a kormányban nincs hajlás, és a krómos kormányvég nagyon feldobja a mocit :)
Jah és a 9 éves mocinak 4 gazádja volt, mind 45 év feletti, az utolsó (aki eladta a szalonnak) 67 éves Tudott élni a muki! Jah, és ha tenger mellől vesztek, akkor a sónyomokat meg fogjátok találni itt-ott.
Szóval valóban óvatosan az olasz gépekkel! De szerintem ki lehet fogni! Na megyek, aztán begurulok melózni a kicsikével Most már kell a szívató, de pöccre indul bármikor. Lassan a gazdájába is fagyálló kell... enyhe telet mindenkinek!
Nos én mint mondtam 1 bontóból törött cb500-ról vettem az ülést 8000Huf ért + posta. Nem volt olcsó de a sajátomat nem akartam szétvágatni mert mivan ha mégse jó? ugye meg valószínüleg nem a gyári szivacs lesz benne és amíg készül az ülés addig se kell nélkülözni a motort, meg ha esetleg eladásra kerül és az ülésberhelés miatt nem ad annyit a mókus amit kérek. Meg még sorolhatnám. Én először kérek 1-2 árlistát és utána döntök hogy ki csinálja meg Ismerős elvileg 10 alatt megcsinálja de kérdés hogy vízhatlanra meg tudja e csinálni mert tesómnak több színből készült és 1 túrán szétáztak és beázott az ülése is.
Ma megkaptam az ülést és láss csodát pont ugyan azzal a szerszámmal készült mint az enyém (hibákat nézve "szakértő szemek") még az évjárat is ugyan az .
De most egyenlőre gyűjtés van és max. a következő hónapban lesz ülés vagy a következő szezonra.
Szépen tudok majd kanyarodni? Ahhoz nem új gumik kellenének, hanem meg kellene tanulnom motorozni.
Gyorsabb meg majd akkor leszek nálad, ha leszállsz a motorról és tolod azt.
Kb. milyen összegbe kerültek azok az ülések? Ha találnék valami megfelelő, kényelmes darabot a motorra, akkor esetleg egy viszonylag magasabb összeget is hajlandó volnék kiadni érte, természetesen ésszerű kereteken belül, mivel a jelenlegi felállás szerint az eredeti tervnek megfelelően hosszú távon megtartom majd a gépet. Időnként túrázni szoktam vele, úgyhogy jól jönne, ha kicsit növelni tudnám a komfort fokozatát. Egy magasabb plexin is gondolkodom (az enyém fejidomos változat).
Szia mindenkinek!
Az olasz motorokkal kapcsolatban igazad lehet Darkmind, ezért tettem fel én is azt a kérdést hogy "hogy is van ez", mert hamár annyira motoros nemzet akkor miért az a sok, keveset futott motor? Ettől függetlenűl a közvetlen környezetembe még nem járt pórul senki olaszból behozott motorral és én is megemlíteném Zoli mociját amit élőben is halhattam, még gyári szép hangja van. Az átfestéstől meg nem kell megíjjedni, az én motorom is gyári festésű volt de prezúros volt a tank baloldala és annyira bántotta a szépérzetemet hogy gyári festés ide vagy oda a fényezés mellett döntöttem! A dolog jó oldala hogy kb 100ezret alkudtam le az árából emiatt és ha legközelebb motort veszek lehet rámegyek az ilyenekre. Persze nagyon óvatosnak kell lenni de jobb ha látod a sérülést és úgy veszed meg jutányosan, minthogy nem is tudsz róla és totálkárból talpraállított "megkímélt" ócskavasad lesz, ráadásúl jó drágán. Most pl. tudok egy Hornet 900-ast 599 ezerért 2002-es évjárat! Behozott motor, a regadója kb plusz 100ezer és csúszott nem törött (óriási a különbség) kb 40ezerből rendberaknám matricázással együtt. Akárhogy is számolom javítással átírással együtt 800ezerből lenne egy szuperjó izomdarazsam ami 6éves! (A piaci ára jóval 1milla fölött van!)
Az ülésről annyit, hogy Laci kivett a szivacsból (formára vágta) és Andor készítette a bőrmumkát de készített már magának komplett háttámlát is, minden bőrvarráshoz szükséges gépe megvan. Nem tudtam neki olyat mondani amit ne oldott volna meg, pl a kabátom is méretproblémás volt teljesen szétkapta és újraszabta, a protektorokat is a testalkatomhoz igazította a nadrágomat pedig teljesen ő varta és protektorozta.
Majd beszélek vele minél hamarabb és többet tudok mondani.
üdv
Laci
Szevasztok!
A tapasztalatom az, hogy az olasz import motorokkal és autókkal nagyon kell vigyázni, mert hát mediterrán vérmérsékletüknek megfelelően Európa legnagyobb simlisei. Úgyhogy a keveset futott olasz motor nekem elég nevetséges. Már sokszor jártam ott északtól a déli csücsökig, és azt láttam, hogy aki teheti az motorral megy, így az éves használatuk az éghajlati viszonyok miatt is nagyon magas.
Szóval szerintem a km óra visszatekerése az alap. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem lehet jót kifogni. Az viszont elég elgondolkoztató, hogy az olasz import motorok túlnyomó többsége újra van fényezve. Vagy nincs rajta matrica, vagy egyáltalán nem egyezik az évjáratnak megfelelő logo a motoron. Az gyakorlatilag kimondható, hogy normális ember nem fényezi újra a motorját csak akkor, ha összetörte. Ha mégis hobbiból más szín kellene neki, akkor meg nem adná el bagóért pár 10000 km után. Úgyhogy legyünk őszinték: az Olaszországból behozott motorok árai azért vannak a pl. németeké alatt mert A.) töröttek és össze vannak eszkábálva B.)vissza van tekerve az órájuk masszívan C.) mindkettő.
Az aki ezzel nem ért egyet, az mivel magyarázza az alacsonyabb árfekvést? Ők talán nem a legnagyobb profitra törekednek? Aligha hiszem. Persze minden állításom mellett érvényes az, hogy tisztelet a kivételnek.
Ja és az sem hallgatható el, hogy egy visszatekert órájú motor is funkcionálhat tökéletesen, egy CB 500-as meg főleg.
A használtautó/motor vásárlásnál még az is számottevő, hogy lehetőleg mindig magánembertől kell venni a vasat, mert látod, hogy ki és micsoda az, aki használta és van-e esély arra, hogy csalt. Az nagyjából igaz, hogy a kereskedések csalnak, a magánember viszont sokkal ritkábban. Ennyit a használt motorokról.
Ülés: ha tényleg lehetne normális áron ülést csináltatni, akkor engem is érdekelne. Esetleg "flotta rendelés" esetén még árengedményt lehetne kérni.
CBLaci: a haverod minta alapján dolgozik, vagy "szemre"? Mert esetleg beszerezhetők a képen látható ülés méretei a neten.
A tuningolt CB500-ről meg az a véleményem, hogy egy irdatlan nagy baromság, mert annyit költött rá, hogy egy jóval fejlettebb beltartalmú, nagyobb kategóriájú motort vehetett volna. Pont a CB500 erényeit dobta sutba: alacsony költségek, visszafogott kinézet mellett nagyszerű mindenes....
Üdv, remélem a fenti fejtegetésem nem sérti meg az olasz import motorosokat! :) Bár Zoli gépe bizonyíték arra, hogy van kiváló is...:)
Találtam én is 1-2 honlapot amin láttam üléseket de 1 volt amin lehetett volna rendelni ülést a motorra de túl drágának találtam.
Ha megtalálom a lapot amire ki lettek nyomtatva a minták beírom a linket.
Nem gyenge a gumipókos csillapítású plexi rögzítés , olasz barátunk nem sokat töprengett a dolgon megoldotta rugalmasan. Nem sasoltad meg a km óra állást? Valószinűnek tartom ez a motor télen is közlekedik, csoda hogy olajkályha nincs rajta.
Érdemes itthon is kéznél tartani a fényképező gépet, van egy két Kossuth-dijas megoldás kis hazánkban is, nem régen láttam egy simsont amire akkora kosár volt szerelve, hogy simán bele tudtam volna űlni.
üdv,
Laci
Jó kis túra volt a tegnapi, én is jól éreztem magam. Majd jövőre tervezünk hosszabbat és úgy hogy a Pest környékiek is részt tudjanak venni rajta. Jó lenne egy újabb ösznépi CB-500 túra, de sajnos erre várni kell még egy darabig. Jövőre megszervezzük!
Addig is irogassunk, ne hagyjuk kihalni a fórumot!
Nos Zoli által fényképezett CB500 első ránézésre tetszett de amikor megláttam a hátsó kereket!
meg utána a markolatot meg a plexirögzítést.. hát nem venném meg az tuti nem sokat foglalkozhat vele.
De színre legalább tetszik
üdv: szobbal
Hajdúszoboszlón sétáltunk egyet, s meglátogattunk Hortobágy szikes legelőit.
1-2 kép az összejövetelről (a motorokat már ismeritek ):
Hazatértem olaszföldről. Beszarás, hogy mennyi motor van ott! :) Jellemző a külön motoros parkoló. Lencse végre kaptam egy CB500-at is! :)
Sziasztok!
Zoli
Első tapasztalat a gumiról! Ugye kanyarodni jelzés nélkül szokás de előtte hirtelen meg kell állni! Nos ezt tette előttem egy platós autó! De Hál az égnek meg tudtam állni és nem csúszkált a feneke a motornak hanem kezelhető maradt itt jelentkezik az milyen gumi van fenn! Nagyon sokat még nem mentem vele de remélem lesz még jó idő, és tudok motorozni bár egyre jobban be kell öltözni.
Széles utat és figyelmes autósokat!
üdv: szobbal
Küldöm a fotókat.
Ha hirdetnék, én legalább egy képet beraknék a motorról, legalább a képtáramba...
Üdv,
Darkmind
Kiváló állapotú 600-as Hornetem eladó.
2005-ös.Narancssárga.
ÜDV.
306203850
Kíváncsi vagyok, hogy hátul a plusszos méret hogyan válik be, ha stabil lesz én is felteszem a 150-est (140 a gyári) majd légyszives beszámolni a teszt során tapasztaltakról.
Maga a gumi nagyon jó választás volt, nekem is az van!
üdv
Végre! Lecserélve a gumik! A szerelőnek a kommentjét a hátsó gumiról had ne írjam le
Lényeg Végre Gumi van a motoron. Dunlopot soha többet nem rakatok fel az fix! 1 Határ sz*r.
Remélem holnap is jó idő lesz mert szeretném kipróbálni a gumikat
üdv: szobbal
Én személy szerint szívesen lennék ilyen motor-maratonista, csak nincs elég időm, hogy ennyit motorozzak, mert azért másra is kell időt szakítanom. (elég sokat) Minden tiszteletem egyébként ezeké az embereké. Én nem azt mondtam, hogy nem mehet el egy motor sok-sok kilométert, hanem hogy a vevők igényei miatt visszatekerik az órákat. Akkor ezzel nem is lenne baj ha tudnál róla, inkább akkor, ha a kevés km szerint használod és pórul jársz. Én is inkább egy öreg, de megbízható, olcsó motorra szavaztam a megvételkor, mert tudtam, hogy nem kell megijedni a futásteljesítménytől. Motort részletre nem vennék soha, max. akkor, ha ez lenne a munkaeszközöm és nem tudnám máshogy megoldani. Hobbiszinten soha.
Az évi 30000 km szerintem egyáltalán nem olyan eget verően sok, édesapám is elég sokat megy a motorral, pedig nem csak ezt használja. Volt, hogy Magyarországon belül 2 nap alatt több, mint 1100.
Na ciao,
Darkmind
Akkor, ha látható a sérülés, és tényleg csak csúszott nincs baj. Ha a sérülésekről vannak képek és a javításról a számlák, akkor az is tuti. Csak akkor vagyok nagyon gyanakvó, ha keveset futott, frissen fényezett, cserealkatrészekből álló motorról van szó.
Az enyém például szintén rendelkezik egy kisebb sérüléssel, az ex-tulaj német ember, aki egyébként repülőgép szerelő és extra igényes "barkácsfószer", elütött egy biciklist, mert az totál szabálytalanul elévágott. A lényeg, hogy elcsúszott és az első indexeket cserélni kellett és a lámpa búrája kicsit lehorzsolódott. A lámpát le sem cserélte csak javította, de nekem ez így pont jó volt, mert én is tuti fogok még vele esni, remélem csak csúszni... Egyébként az enyém is jó áron volt Berlin mellett, nem kellett külön utat megtenni mert épp odamentünk a családdal. A régi tulajjal azóta is e-mailezek, nagyon jó viszony alakult ki. Már tőlem kért hátsó boxba építhető féklámpát itthonról, mert ott be van tiltva. Szóval én elküldtem neki, ő meg aztán átutalta a lóvét a számlámra. Szóval ilyen példa is van, így én nagyon megbízom a végig jól szervizelt ám öreg motoromban.
Üdv,
Darkmind
Én is rengeteget agyaltam anno ezen... Többen járnak ki szalonokba, és felvásárolják a motorokat. Valószínűleg az életszínvonal is magasabb mint nálunk, és adják veszik a motorjaikat.
Másrészt, ahogy mondtad rengeteken motoroznak, talán a sok motor a kereslet kínálat törvénye miatt lenyomja az árat...
Persze mindez csak önnyugtatás Simán lehet, hogy az enyémen is tekergették az órát (36ekm volt). Ami "legdurvább volt" és eddig észrevettem az az, hogy nem a gyári index van elől, és nem a gyári kormányvég súly Átfényezve nincs, szal, lehet, hogy valaminek nekitolták/csapták a szarvát. Ettől még 0 kézzel is egyenesen megy :) a kormányban nincs hajlás, és a krómos kormányvég nagyon feldobja a mocit :)
Jah és a 9 éves mocinak 4 gazádja volt, mind 45 év feletti, az utolsó (aki eladta a szalonnak) 67 éves Tudott élni a muki! Jah, és ha tenger mellől vesztek, akkor a sónyomokat meg fogjátok találni itt-ott.
Szóval valóban óvatosan az olasz gépekkel! De szerintem ki lehet fogni! Na megyek, aztán begurulok melózni a kicsikével Most már kell a szívató, de pöccre indul bármikor. Lassan a gazdájába is fagyálló kell... enyhe telet mindenkinek!
Üdv,
Zoli
Nos én mint mondtam 1 bontóból törött cb500-ról vettem az ülést 8000Huf ért + posta. Nem volt olcsó de a sajátomat nem akartam szétvágatni mert mivan ha mégse jó? ugye meg valószínüleg nem a gyári szivacs lesz benne és amíg készül az ülés addig se kell nélkülözni a motort, meg ha esetleg eladásra kerül és az ülésberhelés miatt nem ad annyit a mókus amit kérek. Meg még sorolhatnám. Én először kérek 1-2 árlistát és utána döntök hogy ki csinálja meg Ismerős elvileg 10 alatt megcsinálja de kérdés hogy vízhatlanra meg tudja e csinálni mert tesómnak több színből készült és 1 túrán szétáztak és beázott az ülése is.
Ma megkaptam az ülést és láss csodát pont ugyan azzal a szerszámmal készült mint az enyém (hibákat nézve "szakértő szemek") még az évjárat is ugyan az .
De most egyenlőre gyűjtés van és max. a következő hónapban lesz ülés vagy a következő szezonra.
üdv. szobbal
Gyorsabb meg majd akkor leszek nálad, ha leszállsz a motorról és tolod azt.
Az olasz motorokkal kapcsolatban igazad lehet Darkmind, ezért tettem fel én is azt a kérdést hogy "hogy is van ez", mert hamár annyira motoros nemzet akkor miért az a sok, keveset futott motor? Ettől függetlenűl a közvetlen környezetembe még nem járt pórul senki olaszból behozott motorral és én is megemlíteném Zoli mociját amit élőben is halhattam, még gyári szép hangja van. Az átfestéstől meg nem kell megíjjedni, az én motorom is gyári festésű volt de prezúros volt a tank baloldala és annyira bántotta a szépérzetemet hogy gyári festés ide vagy oda a fényezés mellett döntöttem! A dolog jó oldala hogy kb 100ezret alkudtam le az árából emiatt és ha legközelebb motort veszek lehet rámegyek az ilyenekre. Persze nagyon óvatosnak kell lenni de jobb ha látod a sérülést és úgy veszed meg jutányosan, minthogy nem is tudsz róla és totálkárból talpraállított "megkímélt" ócskavasad lesz, ráadásúl jó drágán. Most pl. tudok egy Hornet 900-ast 599 ezerért 2002-es évjárat! Behozott motor, a regadója kb plusz 100ezer és csúszott nem törött (óriási a különbség) kb 40ezerből rendberaknám matricázással együtt. Akárhogy is számolom javítással átírással együtt 800ezerből lenne egy szuperjó izomdarazsam ami 6éves! (A piaci ára jóval 1milla fölött van!)
Az ülésről annyit, hogy Laci kivett a szivacsból (formára vágta) és Andor készítette a bőrmumkát de készített már magának komplett háttámlát is, minden bőrvarráshoz szükséges gépe megvan. Nem tudtam neki olyat mondani amit ne oldott volna meg, pl a kabátom is méretproblémás volt teljesen szétkapta és újraszabta, a protektorokat is a testalkatomhoz igazította a nadrágomat pedig teljesen ő varta és protektorozta.
Majd beszélek vele minél hamarabb és többet tudok mondani.
üdv
Laci
A tapasztalatom az, hogy az olasz import motorokkal és autókkal nagyon kell vigyázni, mert hát mediterrán vérmérsékletüknek megfelelően Európa legnagyobb simlisei. Úgyhogy a keveset futott olasz motor nekem elég nevetséges. Már sokszor jártam ott északtól a déli csücsökig, és azt láttam, hogy aki teheti az motorral megy, így az éves használatuk az éghajlati viszonyok miatt is nagyon magas.
Szóval szerintem a km óra visszatekerése az alap. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem lehet jót kifogni. Az viszont elég elgondolkoztató, hogy az olasz import motorok túlnyomó többsége újra van fényezve. Vagy nincs rajta matrica, vagy egyáltalán nem egyezik az évjáratnak megfelelő logo a motoron. Az gyakorlatilag kimondható, hogy normális ember nem fényezi újra a motorját csak akkor, ha összetörte. Ha mégis hobbiból más szín kellene neki, akkor meg nem adná el bagóért pár 10000 km után. Úgyhogy legyünk őszinték: az Olaszországból behozott motorok árai azért vannak a pl. németeké alatt mert A.) töröttek és össze vannak eszkábálva B.)vissza van tekerve az órájuk masszívan C.) mindkettő.
Az aki ezzel nem ért egyet, az mivel magyarázza az alacsonyabb árfekvést? Ők talán nem a legnagyobb profitra törekednek? Aligha hiszem. Persze minden állításom mellett érvényes az, hogy tisztelet a kivételnek.
Ja és az sem hallgatható el, hogy egy visszatekert órájú motor is funkcionálhat tökéletesen, egy CB 500-as meg főleg.
A használtautó/motor vásárlásnál még az is számottevő, hogy lehetőleg mindig magánembertől kell venni a vasat, mert látod, hogy ki és micsoda az, aki használta és van-e esély arra, hogy csalt. Az nagyjából igaz, hogy a kereskedések csalnak, a magánember viszont sokkal ritkábban. Ennyit a használt motorokról.
Ülés: ha tényleg lehetne normális áron ülést csináltatni, akkor engem is érdekelne. Esetleg "flotta rendelés" esetén még árengedményt lehetne kérni.
CBLaci: a haverod minta alapján dolgozik, vagy "szemre"? Mert esetleg beszerezhetők a képen látható ülés méretei a neten.
A tuningolt CB500-ről meg az a véleményem, hogy egy irdatlan nagy baromság, mert annyit költött rá, hogy egy jóval fejlettebb beltartalmú, nagyobb kategóriájú motort vehetett volna. Pont a CB500 erényeit dobta sutba: alacsony költségek, visszafogott kinézet mellett nagyszerű mindenes....
Üdv, remélem a fenti fejtegetésem nem sérti meg az olasz import motorosokat! :) Bár Zoli gépe bizonyíték arra, hogy van kiváló is...:)
Darkmind
végre uj gumikkal:)
tuc majd velük szépen kanyarodni, aztán gyorsabb leszel mint én
Ha megtalálom a lapot amire ki lettek nyomtatva a minták beírom a linket.