jaja, ahogy Laci mondja! Ha nagyon sokáig nem fogod használni, akkor szoktak motorolajat a hengerekbe csepegtetni, majd átforgatni önindítóval gyertya nélkül. Szerintem ez felesleges egy sima téli eltevéshez (ismerve magam, hogy ha lesz 1-2 derűs nap, úgy is megjáratom :))
Ha végképp nem fogod beindítani, akkor engedd le a karbikból a benzint, van egy leeresztő csavar rajta. Csak vigyázz nehogy a hűtőfolyadékot engedd le belőle :) a hűtőkör is átmegy rajta. Nézd meg a szervízkönyvet!
Kedves uraim!
Ma megmérettem a szelephézagokat és érdekes eredmény született! A szívóoldali szelephézagok benne vannak a gyári tűrésbe, tehát azok jók. A kipufogó szelephézagoknál viszont a gyári 0,20mm helyett 0,25mm-t mértünk (mindegyik hajszálra egyforma) A gyári tűrés 0,17-0,23mm között van, nem tudom érdemes e cserélni a lapkákat a türéshez képesti 0,02-es különbség miatt?
A szerelő azt mondta ő nem biztos hogy hozzányúlna, de lehet nemsoká hangja lesz.
Az én véleményem meg az, hogy inkább cserélném mert nagy bontással jár hozzáférni, nem szeretném ha a következő szezon közepén újra szét kellene szednem. Le kellet venni hűtőt, tankot, ráadásúl a vezetékelés is útban volt és többet ki is kellett fűzni.
Úgy váltunk el, hogy aludjak még rá egyet. Ti mit csinálnátok a helyemben?
Teljesen felesleges! A tankot lehetőleg töltsd fel teljesen, erre azért van szükség mert kevésbé fog korrodálni. A legfontosabb, főleg ha külső helyiségben tárolod, hogy ellenőríztesd a fagyállót. A fagykár zsebbenyúlós!
Ne felejtsd el néha jó ha beindítod 10-15 percre a téli leállás után is, az se jó ha teljesen kiszárad a karbi, mert azokból lesz a lerakódás amit a benzin hagy magaután.
üdv
Felőlem de én menet közben hallottam csörgéshez hasonló hangot. olyan 4-5 ezer környékén..
Telószámom az Iwiw-en megtalálod vagy küldj mailt és elküldöm.
Ideszólsz és ha itthon vagyok és a Tesóm csemetéi nem alszanak meg lehet hallgatni..
Balázs szombaton lehet, hogy Solymár felé járok. Meghallgatnád a blokkomat? :) Kíváncsi vagyok, hogy a vájt füled mit mond (vezérműlánc stb.). Lehet, hogy csak motofób kezdek lenni :) És ha ott vagyok össze is hasonlíthatjuk a hangjukat, szezonzárásnak...
Nos ha már szezonzárás én azt Vasárnap tettem meg 1 kicsi körrel fel Dobogókőre Esztergom és a 10-es úton haza. Örültem annak hogy nem én voltam az egyletlen beteg ember ebben a hidegben és tudtam kinek köszönni. Az új gumik csodálatosak! Végre nagyobb öröm a motorozás! Csak ajánlani tudom!
Remélem hamar lepörög a hideg idő és újra nyeregben ülhetek.
Minden segítséget örömmel fogadok és köszönök. Ami miatt szét kellett húzni, az a baloldalt (hálistennek) nem érintette, ugyanis a váltótengely végén lévő csapágy tört ripityára. Az történt hogy a rudazatot toló kuplung kiemelő eldeformálódott és befeszítette a kis rudazatot aminek letört a vége, ami beakadt a csapágy golyók közé és szétdarálta azt.
Egy komplet felújítás utáni összerakás úgy történik ahogy leírtad, de én ki sem vetem a szimmeringeket (nehogy sérüljenek) nem lett volna értelme tovább bontani.
Hidd el szépen össze lehet rakni így is, csak nagyon figyelni kell hol nyomod. Nagyon szépen járt miután beindítottuk, korábban fel lett újítva csak most közbe jött ez a kis malőr. A képen remélem kivehető melyik csapágy tört szét.
Ha tényleg segíteni akartál köszi.
Üdv,
Laci
Ha véletlenül nemtudnád összerakásnál a balodalba kell először bepakolni mindent majd a blokközép tömítés,utána a jobboldali házat koccra húzni és utánna ütni be a főtengely és a lánckerék csapágyat.Nem okoskodni akarok csakén így rakom össze.Nem lesz benne feszültség szorulás!Még egyszer nem okoskodni akartam!
szia laci én utoljára pénteken motoroztam de én is ugy érzem ebben az évben utoljára mert egy kissé hideg volt valami térdvédöt idejelesz beszereznem mert ugye a menetszél egy kissé hüt már ijenkor. szia további szép napot.
Nem tudom az ország más tájain milyen volt ma az idő, de nálunk Hajdu-Bihar megyében kegyes volt az ég ahhoz hogy Laci testvéremmel guruljunk egy jót. Hirtelen jött az ötlet, ami dolog volt megcsináltam délelőtt és a leves szürcsölése közben gondoltam egyet aztán telefon Lacinak majd nyeregbe izibe . Néha még a nap is kisütött a felhők közűl de alapvetően is eső mentes jó idő volt 16-18fok. Alig volt kocsi az utakon csak a lehullott falevelekre kellett vigyázni a kanyarokban. Valószínűnek tartom, hogy nevezhetem a mai délutánt szezonzáró mocizásnak is, abból kiindúlva amit az időjósok mondanak.
Laca fiamat se láttam egész délután még ő most is motorozik pedig már jöhetne haza. Nem voltam én se kispályás fiatal koromba de Laca rajtam is túltesz! Kb 4-hónapja motorozik de már másodszorra kellett széthúzni a blokkját a szimónak. Mint érdekességet mutatok nektek valamit aminek rajzát valamelyik szimós honlapról szedte le Laca én pedig megcsináltam. Nagyon ügyesen ki van találva nem kell szétverni a blokkot kiméletesen széthúzza (tartok tőle sokat fogom használni).
Veletek mi az újság, motoroztatok ma?
sziasztok utánakérdezgettem a bizositoknál erröl a idéglenes kivonatásról hogyha valakitt esetleg érdekelne 1800 forintért vonják ki a gépet idéglenesen a forgalomból beirják a forgalmiba hogy mikortol meddig nincs a gép forgalomban és enyi de legalább 9 honapig forgalomba kell hogy helyezve legyen mert akkor nem ugrik a bonusz .szerintem ez csak azoknak éri meg akik nagyon sokat fizetnek ez az én véleményem ja meg a másik dolog hogy nem mindegyik biztositónál lehett ijen szüneteltetést pl:kh-nál lehett köbénél .unionál ugytudom nem. sziasztok további szép napott
iden kb. 7000 Ft volt, ahogy nezem jovore 5200Ft biztositas lesz, meg a klubtagsagim kb. 3600 ha jol emlekszem, sztem nem tul veszes. Ja, es az Allianz a biztosito, csak flottakedvezmeny jar klubtagoknak mocira + veteran jarmuvekre. (moci mindegy, hogy oreg vagy nem, az hobbijarmu azt kesz).
Ebben az esetben az én seggembe a lófasz! Nem tudtam
Ezekkel a dolgokkal olyan viszonyba vagyok, hogy be kell fizetni és kész.
(Akkor legalább ne írnék hülyeségeket )
Laci, szerintem a CB1300 pont annyiba kerülne biztosításilag mint a CB-1-ed. Ne feledd, hogy 350ccm feletti és alatti kategória van a biztosítóknál még a mai napig. A teljesítmény adót, amúgy sem tudnád szüneteltetni.
Múltkor kipróbáltam a biztosítás kötést 99999ccm^3 -es és 1000Le-s motorra is próba képp :) Nincs különbség (netrisk.hu).
Sziasztok!
Szerintem se éri meg.
1., November eleje van és még tudunk motorozni
2., Az időjósok rövid telet jósolnak (lehet márciusban már tudunk menni 1-2 karikát)
3., Két nap szabit kell kivenni (először amikor kivonatjuk, másodszor ha forgalomba helyezzük)
4., Pénzbe kerül!
5., Mert csak!
Nem olyan kategória amit ne bírnánk kifizetni, lehet egy CB-1300 nál már elgondolkodnék rajta, de sajnos egyelőre ez a veszély nem fenyeget
sziasztok kérdeznék szerintetek érdemes a kötelezö bitositást meg a kilovat adót szüneteltetni vagy nem éri meg az egész válaszokat elöre is köszönöm .
Ha végképp nem fogod beindítani, akkor engedd le a karbikból a benzint, van egy leeresztő csavar rajta. Csak vigyázz nehogy a hűtőfolyadékot engedd le belőle :) a hűtőkör is átmegy rajta. Nézd meg a szervízkönyvet!